Jump to content

Някой дето в час с ел инсталацията на C4


radi_nrj

Recommended Posts

Оправих клапата за краката и челното стъкло. Оказа се че като съм сменял моторчето съм бил смотан, не съм закопчал едната ябълковидна снадка и лостчето дето бута клапата се е откачило. Сега остава да открия защо духа макс топло постоянно и само като сложа на LO обръща на макс студено. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Само на централна клапа (синята букса) дава грешка в потенциометъра на моторчето, но тя работи 100% адекватно. От 2-3 дни пона като го сложа на LO да минава на градуси - 17,5 и надолу може да се сваля до 0. Ще сменя управлението, че имам едно резервно да видя дали ще има ефект. Съмнява ме някой от 2-та темометъра в купето да мери глупости.

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с градусите при мен го направи, като бях забравил да закача буксата на клапата за топло/студено. Тая дето е до моторчето на чистачките. :) Виж я първо там дали нещо не прави добър контакт преди да се захванеш със смяна на управлението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно, като колегата по-горе и аз като си играх с клапите забелязах, че с откачена букса интервала е 0 до 60 градуса, така че не би трябвало да е управлението. По-скоро погледни дали се движи плавно клапата в целия интервал. Може да запъва и чак когато дадеш докрай, моторчето да преодолява усилието.

Като разглабях реших да помагам на моторчето с ръка и веднага изчисти грешките, но след като го откачих и сложих другото се изчистиха след 7-8 дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Управлението беше. Просто не искаше да премести на крайно стидено положение, стигаше малко след средата. Сложишх друго моторче пак същия филм... Извадих резервното управление от скрина, закачих го и моторчето почна да мести до 2-те крайни положения. Понеже на това не му светеха 2 икони на дисплея от 2-те управления направих едно и сега уж работи нормално :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
 

Там е - някъде зад циферблатите.

Или ги сваляш или отдолу бъркаш с ръка и напипваш. Но едва ли да успееш.

И аз имам проблем с мигачите , замръзват в светнало положение , после с оправят. Купих бутон , казаха че всичко е в него , но не е така. Моля, как се стига до релето? предварително благодаря.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писал съм.

Преди много години съм го гледал и не помня какво беше, но знам, че е отзад. Би трябвало като свалиш часовниците да го видиш.

Също съм виждал един да го сменя бъркайки отдолу. Аз не съм го правил.

 

някой, ако има по-точна информация да пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето ще го видиш, като свалиш таблото с километража. Черно - номер 21 или 22 в зависимост дали си фабрично с теглич или не. Хванато е в една метална натягаща пластина. Няма много неща там, така че няма как да го объркаш. Менте топран от МК33 е 10лв.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да се похваля, при мен работата по изработване на едно здраво управление на климатроника от 2 счупени даде прекрасен резултат. Имам напълно работещ климатроник и с нов филтър купе дори и най-гадния дъжд вътре стъклата седят сухи :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при мен това с потенето на стъклата се реши след като закачих клапата която се намира под жабката. Беше се счупила пласмасата за която се закача пружината ,а тази пружина е затваря. Привързах е с две "свински опашки". Сега е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Да не отварям нова тема... някой може ли да ми каже от къде минава това тънкото кабелче дето е вързано на алтернатора и отива към таблото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа е тънко кабелче, синьо с бяла ивица, но не гарантирам.

На ‎16‎.‎4‎.‎2016‎ г. at 13:27, Shubert написа:

Мислиш ли, че го помня? :( ... А знеш ли на АВС-то къде са го заврели тоя алтернатор? :wall:

Да не мислиш, че на осмака е на по лесно мято. И при мен е наврян на кон в аспуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На В-образните е в една и съща дупка, ако не се лъжа. :hilezh:

На 14.04.2016 г. at 16:25, kapitango написа:

Отива в една 6 пинова букса отдясно на краката на пасажера под пласмасата.

Имаш ли спомен как се сваля тая пластмаса, че аз като гледам трябва да се свали жабката и кората на колоната на купето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се сваля. Има една видичка скрита под малко капаче долния край на пластмасовата кора до стелката. Развиваш и изтегляш пласмасовата кора в посока назад на колата. В горния край, където отива към колонката е на щипки и излизат много лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасата на прага покрива тази на колонката и са захванати заедно с една вида. За да се отвия се сваля декоративното капаче на прага като се подпъхне плоска отвертка или нож и се издърпа на горе.

 

Редактирано от krasitt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...