radi_nrj Публикувано 23 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Оправих клапата за краката и челното стъкло. Оказа се че като съм сменял моторчето съм бил смотан, не съм закопчал едната ябълковидна снадка и лостчето дето бута клапата се е откачило. Сега остава да открия защо духа макс топло постоянно и само като сложа на LO обръща на макс студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 А грешки дава ли ти някакви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 24 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 (Редактирано) Само на централна клапа (синята букса) дава грешка в потенциометъра на моторчето, но тя работи 100% адекватно. От 2-3 дни пона като го сложа на LO да минава на градуси - 17,5 и надолу може да се сваля до 0. Ще сменя управлението, че имам едно резервно да видя дали ще има ефект. Съмнява ме някой от 2-та темометъра в купето да мери глупости. Редактирано 24 Февруари 2016 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 Това с градусите при мен го направи, като бях забравил да закача буксата на клапата за топло/студено. Тая дето е до моторчето на чистачките. Виж я първо там дали нещо не прави добър контакт преди да се захванеш със смяна на управлението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 Точно, като колегата по-горе и аз като си играх с клапите забелязах, че с откачена букса интервала е 0 до 60 градуса, така че не би трябвало да е управлението. По-скоро погледни дали се движи плавно клапата в целия интервал. Може да запъва и чак когато дадеш докрай, моторчето да преодолява усилието.Като разглабях реших да помагам на моторчето с ръка и веднага изчисти грешките, но след като го откачих и сложих другото се изчистиха след 7-8 дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 25 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 След малко слизам да проверя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 25 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Управлението беше. Просто не искаше да премести на крайно стидено положение, стигаше малко след средата. Сложишх друго моторче пак същия филм... Извадих резервното управление от скрина, закачих го и моторчето почна да мести до 2-те крайни положения. Понеже на това не му светеха 2 икони на дисплея от 2-те управления направих едно и сега уж работи нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Близо ли си до младост да те ползвам с поялника, като се наложи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 26 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Работя в Бизнес парка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JK1956 Публикувано 24 Март 2016 Доклад Share Публикувано 24 Март 2016 Там е - някъде зад циферблатите. Или ги сваляш или отдолу бъркаш с ръка и напипваш. Но едва ли да успееш. И аз имам проблем с мигачите , замръзват в светнало положение , после с оправят. Купих бутон , казаха че всичко е в него , но не е така. Моля, как се стига до релето? предварително благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Март 2016 Доклад Share Публикувано 24 Март 2016 Писал съм. Преди много години съм го гледал и не помня какво беше, но знам, че е отзад. Би трябвало като свалиш часовниците да го видиш. Също съм виждал един да го сменя бъркайки отдолу. Аз не съм го правил. някой, ако има по-точна информация да пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 24 Март 2016 Доклад Share Публикувано 24 Март 2016 Релето ще го видиш, като свалиш таблото с километража. Черно - номер 21 или 22 в зависимост дали си фабрично с теглич или не. Хванато е в една метална натягаща пластина. Няма много неща там, така че няма как да го объркаш. Менте топран от МК33 е 10лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 24 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2016 Аз да се похваля, при мен работата по изработване на едно здраво управление на климатроника от 2 счупени даде прекрасен резултат. Имам напълно работещ климатроник и с нов филтър купе дори и най-гадния дъжд вътре стъклата седят сухи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 24 Март 2016 Доклад Share Публикувано 24 Март 2016 При мен това със стъклата се реши след смяната на радиатора на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JK1956 Публикувано 25 Март 2016 Доклад Share Публикувано 25 Март 2016 А при мен това с потенето на стъклата се реши след като закачих клапата която се намира под жабката. Беше се счупила пласмасата за която се закача пружината ,а тази пружина е затваря. Привързах е с две "свински опашки". Сега е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Да не отварям нова тема... някой може ли да ми каже от къде минава това тънкото кабелче дето е вързано на алтернатора и отива към таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Отива в една 6 пинова букса отдясно на краката на пасажера под пласмасата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 А има ли начин да го разпозная точно кой е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 15 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 Трябва по цвят да отговаря на това дето тръгва от алтернатора.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Мислиш ли, че го помня? ... А знеш ли на АВС-то къде са го заврели тоя алтернатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Ако не се лъжа е тънко кабелче, синьо с бяла ивица, но не гарантирам. На 16.4.2016 г. at 13:27, Shubert написа: Мислиш ли, че го помня? ... А знеш ли на АВС-то къде са го заврели тоя алтернатор? Да не мислиш, че на осмака е на по лесно мято. И при мен е наврян на кон в аспуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 На В-образните е в една и съща дупка, ако не се лъжа. На 14.04.2016 г. at 16:25, kapitango написа: Отива в една 6 пинова букса отдясно на краката на пасажера под пласмасата. Имаш ли спомен как се сваля тая пластмаса, че аз като гледам трябва да се свали жабката и кората на колоната на купето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Нищо не се сваля. Има една видичка скрита под малко капаче долния край на пластмасовата кора до стелката. Развиваш и изтегляш пласмасовата кора в посока назад на колата. В горния край, където отива към колонката е на щипки и излизат много лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Е аз го видях това капаче, но мислех, че е нещо декоративно и не го напъвах да го махам. Тая седмица пак ще се гъзуря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 (Редактирано) Пластмасата на прага покрива тази на колонката и са захванати заедно с една вида. За да се отвия се сваля декоративното капаче на прага като се подпъхне плоска отвертка или нож и се издърпа на горе. Редактирано 19 Април 2016 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване