mitko.be Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Забелязвам, че има някакъв феномен в парното изразяващ се в това, че като тръгна и колата позагрее и я пусна на 26 градуса, духа толкова топло, че може да ти изтечат очите и след някакво време без да пипитам вкарват студено? Естествено увеличавам градусите, като стигам до 28 или до HI, обаче то си духа все така студено или хладно? Не мога да хана някаква закономерност, кога точно почва да се лигави, но след като подуха студено някакво време после пак си решава да пуска топло, но примерно след много време.ПС. Не изглежда да имам проблем с термостата, колата загрява нормално и веднъж загрее ли температурата не мърда от 90 без значение от обстоятелствата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Едва ли някой ще ти помогне без да си пуснал диагностика на климатроника . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Забелязал ли си да ти губи (изхвърля) охл. течност , т.е. мотора да духа изгорели газове в охладителната система ?Опитай принудително да обезвъздушиш системата - има описано тук във форума, издърпва се леко горния маркуч на радиаторчето към парното. А може и електронния блок да ти прави мизерии, забележи като започне да духа студено тръбите към радиаторчето дали изстиват - напипват се с ръка в посока над педала за газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Защо да не може да е проблем с термостата? По последователността на събития си държи затворено и като отвори става проблема. Трябва да се види реалната поддръжана температура на антифриза динамично с VCDS по време на движение, или с каналите на климата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 И аз го имам точно този проблем. Драмата е в термостата. Скоро ще сменям ремъци/ролки и него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milanb6 Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 при мен проблемът беше в букса която се намира за жабката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko.be Публикувано 15 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Каква роля играе тази букса колега и как реши проблема? Относно термостата, на предишни коли като е бил прецакан или не са държали постоянно добре температура или като пусна парното температурата пада веднага или много бавно загрява и изобщо не стига до работна температура. Тук мисля, че загрява нормално бързо и си заспива на 90 градуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Отвори предния капак при акумулатора или се нагъзи до педалите и хвани двата маркуча на радяторчето на парното.Трябва да са топли винаги, когато духа топло и когато колата е вече със загрял двигател. Ако след като почне да духа студено и те са студени - някакво запушване.Ако те са топли - климатроника ти се ебава.Закачи колата на VCDS и виж климатроника какво си казва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko.be Публикувано 15 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Ще направя тества с маркучите.Препоръчайте ми някой с VCDS от форума (от София), който си разбира от работата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Аз съм със същия отвратителен проблем.Диагностиката не показва грешки в климатроника,теста на клапите показва,че си се движат и всичко е ок.С оригинален термостат съм от година.Забелязвам също,че дори да спра обдухването от средните духалки,тези в двата края на таблото си духат,а средните спират напълно.Мистерия ще се окаже този проблем,а и времето се стопли и е трудно за тестове.Sent from my SM-T560 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 При мен само на Auto топли културно. Мина ли на ръчен режим, особено обдухване на предното стъкло става хладно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване