Jump to content

Парното не духа постоянно топло?!


mitko.be

Recommended Posts

Забелязвам, че има някакъв феномен в парното изразяващ се в това, че като тръгна и колата позагрее и я пусна на 26 градуса, духа толкова топло, че може да ти изтечат очите и след някакво време без да пипитам вкарват студено? Естествено увеличавам градусите, като стигам до 28 или до HI, обаче то си духа все така студено или хладно? Не мога да хана някаква закономерност, кога точно почва да се лигави, но след като подуха студено някакво време после пак си решава да пуска топло, но примерно след много време.

ПС. Не изглежда да имам проблем с термостата, колата загрява нормално и веднъж загрее ли температурата не мърда от 90 без значение от обстоятелствата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал ли си да ти губи (изхвърля) охл. течност , т.е. мотора да духа изгорели газове в охладителната система ?

Опитай принудително да обезвъздушиш системата - има описано тук във форума, издърпва се леко горния маркуч на радиаторчето към парното. 

А може и електронния блок да ти прави мизерии, забележи като започне да духа студено тръбите към радиаторчето дали изстиват - напипват се с ръка в посока над педала за газта. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не може да е проблем с термостата? По последователността на събития си държи затворено и като отвори става проблема. Трябва да се види реалната поддръжана температура на антифриза динамично с VCDS по време на движение, или с каналите на климата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква роля играе тази букса колега и как реши проблема?

 

Относно термостата, на предишни коли като е бил прецакан или не са държали постоянно добре температура или като пусна парното температурата пада веднага или много бавно загрява и изобщо не стига до работна температура. Тук мисля, че загрява нормално бързо и си заспива на 90 градуса?  :shocked:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори предния капак при акумулатора или се нагъзи до педалите и хвани двата маркуча на радяторчето на парното.

Трябва да са топли винаги, когато духа топло и когато колата е вече със загрял двигател. Ако след като почне да духа студено и те са студени - някакво запушване.

Ако те са топли - климатроника ти се ебава.

Закачи колата на VCDS и виж климатроника какво си казва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще направя тества с маркучите.

Препоръчайте ми някой с VCDS от форума (от София), който си разбира от работата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същия отвратителен проблем.Диагностиката не показва грешки в климатроника,теста на клапите показва,че си се движат и всичко е ок.С оригинален термостат съм от година.Забелязвам също,че дори да спра обдухването от средните духалки,тези в двата края на таблото си духат,а средните спират напълно.Мистерия ще се окаже този проблем,а и времето се стопли и е трудно за тестове.

Sent from my SM-T560 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен само на Auto топли културно. Мина ли на ръчен режим, особено обдухване на предното стъкло става хладно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...