vasko91 Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Здравейте колеги. Наскоро чипнах колата и спря да върви както трябва на газ. Колата е ауди а4 1.8т (180) AJL. Преди това нямах проблеми с газовото , но откакто я чипнах върви добре до 3 хиляди оборота от там на горе почва много да лаги. Ходих при газаджия настройвахме я в движение но има леко изчистване на високите оборото но при 3 хиляди оборота блъска много. На какво може да се дължи това газовото ми е Optimal .. Благодаря предварително. Всяко мнение би било полезно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Ако проблемът е само на газ- смени газаджията. Ако е и на газ, и на бензин, смени мапера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 (Редактирано) По принцип първо се слага чипа, после газовата. Ако газаджията е добър обаче би трябвало да се справи и в обратният вариант. В най-лошия случай може да се наложи да се сменят някои компоненти по ГИ-то. Ако тоя газаджия не се справя отиди при друг. Редактирано 21 Февруари 2016 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasko91 Публикувано 21 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Ами май като гледам ще трябва да отида при друг. Като я настройвахме на газ (уж) ме накара да карам на бензин и следи там параметрите .. на бензин няма проблеми върви добре , но когато е на газ каза че инжекторите не им стигало някакви милисекунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Ако проблемът е само на газ- смени газаджията. Ммммм, пак може проблема да е в чипа, а не в газаджията. Особено при AEB/AJL. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasko91 Публикувано 21 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 (Редактирано) Как може да се разбере ? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 22 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 А каква рейка е подбрана за ГИ-то. Има ли запас в конете или преди чипа си бил на максимума й. Възможно е след чипа да идва бавна и затова да не върви, но това би трябвало всеки газаджия да ти го каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasko91 Публикувано 22 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 (Редактирано) Газаджията го питах преди да сложа чипа ще има ли проблеми няма да има пук в действителност друго стана. Капацитета на изпарителя мисля че е 250-260 коня. А пък за рейката незнам с каква съм. Редактирано 22 Февруари 2016 от vasko91 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 (Редактирано) Колега, карам със същия двигател като твоя, с чип. Смених рейката,която беше Valtek на 3 ома и сложих rail на 1.5-водят я по-бърза.Взех я нова за 70 лв от този сайт.Турбото ми надува до 1.3 бара.Проблема с блъскането не е от тези 3-4000 оборота, а от надуване на турбото над 0.8 бара,което е фабрично при AJL.Пробвай да разкачиш дебитомера и виж дали ще имаш същите проблеми.Сложил ли си буустметър да следиш налягането на турбото? Редактирано 22 Февруари 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasko91 Публикувано 22 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Имам да 1.2 надувам. Само незнам каква ми е рейката ще проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 (Редактирано) Обърни внимание кога започва да "джаска" трансмисията,дали, като надуе турбото над 0,8 бара.Пробвай,както ти казах с разкачане на буксата на дебитомера при угасен и при запален двигател и виж дали ще има разлика. Аз в момента карам така и нямам проблем на газ и на бензин. Някой във форума спомена,че е заради чипа.Като е закачен и турбото ми като надуе над 1 бар,започва това "джаскане". Засега никой няма обяснение за това.Открих го случайно,когато ми се беше спукал всмукателния маркуч към турбото и изчезна това блъскане. Редактирано 22 Февруари 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasko91 Публикувано 22 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Утре ще пробвам. Звъннах аз на моя газаджия рейката е 1.9 ома. Говорехме искал май да ми разпробива инжекторите,че не ми стигали някакви милисекунди ду колкото знам. След това пробиване пак ще има настройка и според налягането вече трябвало да тръгне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 (Редактирано) Имаш ли представа на колко мм са дюзите ти? Моите по спомен са на 2.8 мм. Тук може да видиш какво сме споделили за нашите 1.8Т http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=160881&hl= по едно време си мислех, че причината е в евросондата която е с отвор 6 мм към изхода към тръбата, а самата тръба е 8 мм. Редактирано 22 Февруари 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Това за мен си е чисто бедна смес и колата почва да се лашка , гледайте времената на 4 дюзи и ака има голяма разлика те съветвам да прекараш газта от изпарителя да влиза и от двете страни на рейката и после настройка по таблицата с каране и би трябвало да се оправи това прекъсване . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasko91 Публикувано 22 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Колега ако ичаш предвид за втория вакум пробвахме даже не обръща на газ. Колега ако ичаш предвид за втория вакум пробвахме даже не обръща на газ. Ще му кажа тези всички мнения. Ще пробвам всички варианти. Ня работа съм през седмицата ще пробвам тези по лесните варианти пък в събота ще видим. Дано да има някаква оправия, че е много дразнещо едва едва подавам газ да върви горе долу добре колкото да не лашка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Пич газовата ти е някаква марка дето никой не я е чувал.За да издържи 1.8Т с чип една газова имаш определени нужди - 8мм тръба, усилена сонда, бързи дюзи и компютър с възможности за настройка. Като ти прави 1.2бара турбината, гледайте кво се случва с налягането на газта в изпарителя - не трбява да пада под 1.5-2.0, щото тогава просто налягането което става във входящиа колектор е по-голямо от това на газта и тя не може да излезе от дюзите.Дюзи за 200кс 1.8Т са 2.6 преко сили.Къде чипна колата ?Просто си смени газаджията и иди при някой дето разбира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasko91 Публикувано 23 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Еми май така ще стане. Колата е чипната в madness Пловдив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 (Редактирано) И аз бях готов да купувам усилена сонда, но случайно като усетих, че при разкачен дебитомер всички тези проблеми изчезнаха, се отказах. Наложи се на два пъти да махна клемата на акумулатора и дори чрез адаптация на дросела, приятното усещане на газ изчезна. Един собственик на форд мондео ми сподели, че след като разкачи акумулатора, са му били нужни около 400 км за да започне да се движи добре колата на бензин и газ. Казали са му, че ЕКУто трябвало да си направи някаква горивна карта според начина на шофиране, което за мен е необяснимо.Забелязах, че като измина към 500 км с дебитомер, имах малко подобрение на газ, след като извадя буксата. Изминах още 500 с включен дебитомер и колата започна да се движи перфектно на газ и на бензин, като го изключа. Няма недостиг на гориво. Наложи се повторно смъкване на акумулатора и всичко се повтори по абсолютно същия начин. Мои познати нямат обяснение, но за мен е важно, че колата се движи перфектно с надуване на турбото до 1.3 бара. Редактирано 23 Февруари 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Последно как караш - с включен дебиЛомер или с изключен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 (Редактирано) С изключен дебитомер карам.Горе фермана писах от телефона и се извинявам за правописа,че телефункена много обича да редактира непознатите за него думи.. Редактирано 23 Февруари 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasko91 Публикувано 23 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Днес няма излизане с колата но утре ще го проверя това нещо. Аз по принцип не ми харесва много с откачен дебитомер да карам но ще напрая една проба. Утре ще ходя при моя газаджия да видя какво ще ми каже и мисля да отида отида да проверя и на едно друго място и там да видя какво ще ми кажат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Скоро откачал ли си клемата на акумулатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasko91 Публикувано 23 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Ами не колега. Купих я с нов и от 2 години насам не съм го откачал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 (Редактирано) Чудесно, утре ще споделиш какво се е случило. Редактирано 23 Февруари 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 С изключен дебитомер карам.Другото странно нещо е, че на диагностиката това не излиза като грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване