Jump to content

Ауди A3 1.9 TDI (110 PS) палене


iliqn_a3

Recommended Posts

Колеги на какво може да се дължи трудното палене първият  път. Колата пали със триста зора първият път после няма проблеми.Колата е ауди а3 1.9 тди 110 коня 2000 година

Редактирано от Moonland
РЕДАКТИРАНО ЗАГЛАВИЕ.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преди време имах на първи цилиндър изгоряла свещ смених я но пак си има проблем.А преди 2 месеца ми правиха центровка на гнп-то можели да не е направена както трябва

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сума ти народ е с този проблем, включително и аз. Къде що обиколих, всеки ми вдига рамене. Започваш от най-евтините варианти и пристъпваш към по-скъпите. Свещите вече са ти ги казали като вариант, част от другите възможности са - проблемен горивен филтър и клапана му, може просто да дърпа въздух от някъде или пък да е проблем с ГНП, би било то най-обикновена нужда от центровка или друга настройка или някаква повреда, може да е от лошо гориво и още, и още...
Изпушва ли след като запали първият път? Интересувам се, защото при мен случая е такъв. Ще следя темата и развитието ѝ с интерес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имам същия проблем,но предполагам,че е от стартера или свещите,но свещите доколкото знам започват работа при 10-12градуса.. пък сега е топло времето,което ме навежда на мисълта,че проблема е от износени четки или заминал стартер....Ще следя темата за различни решения ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе всеки се нада, на пиани жени... ама що като за начало не почнете: компресия, дюзи, свещи, помпа. Или може би бъркам!?! 1.9 е с вечна компресия... и пушаците при палене идват от...стартера

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същият проблем има и колега с ПД. От тук не намаля ли шанса проблема да е от помпата, заради различното устройство на двата вида мотора и да отпадат някои варианти за помпата. Напълно аматьорски въпрос, но не съм запознат с бомба-дюзата.

Компресията няма да я коментирам. Тя ми е последна възможност...

Редактирано от s7r3l0k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на мен няма начин проблме да ми е от стартера.Преди 4-5 дена ми се прецака  и един приятел ме пратил при един майстор каде мн разибра за 30 лева ми смени четки,и втулки и сега стартера е сравнително добре

Редактирано от iliqn_a3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен има неработещи свещи.И въздух може да гълта от някъде.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя първият път дори не успя да запали! Моето палене е като вторият път, 2-3 мудни завъртания, колебливи и ниски обороти, вдигане до около 1000-1100 и нормализиране със същият пушек отзад. На какво мирише пушека? Изчезва ли като покараш няколко минути?


@veselin velchev - свещите ми са сменени с чисто нови Denso, защото старите сите бяха дали фира. Да не говорим, че на температури като днешните/напоследък, изобщо нямат роля тези свещи. Каква е логиката с неработещи свещи да пуши няколко минути автомобила, след което всичко да се нормализира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези +6 градуса на таблото и 4-те свещи да са му мъртви ще запали по-добре от това на клипа при положение, че няма други проблеми.

Редактирано от OkObOkO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?v=_KPuCf3YgrI

 

Ето за сравнение моята печка как пали в доста топло време - говорим за почти 10 градуса, ако помня правилно. Ако не броим неуспешния опит за запалване на колегата, положението е 1:1. Между другото преди да сменя акумулатора, последните жалки опити да запали събаряха акумулатора. Изобщо дори не завърташе. Сега виждате как е положението.

ПП. Знам, че не се снима така видео, бях на бързане. :hilezh: Гледайте го в 1080p на Fullscreen и всичко се вижда прилично добре. Пищенето не е свързано с проблема по никакъв начин, друга "грешка" е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колеги пушека си мирише на нафта.А запали ли един път после няма проблеми ако искате да пусна един клип как пали сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С втория клип, сам можеш да си отговориш на въпроса дали проблема ти е в свещите - не е там.

 

Един съвет, не и раздавай така газта на място на студен двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

определено не е стартер или свещи. Има недостиг на гориво. Смени си горивния филтър, виж дали ги има уплътненията на клапанчето, което влиза във филтъра. Мисля че бяха едно или две на брой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как наи добре може да провера за въздух


Колега miro299 аз със със филтър от голф 2 че със стария имах проблеми течеше ми нафта от о пръстена.Един приятел има бора и при него е така и ми каза да си сложа филтър от голф 2 да нямам проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади маркучите от филтара и ги сложи деректно в шише или буркан с нафта,да престоят през ноща и на сутринта ще разбереш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...