iliqn_a3 Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 (Редактирано) Колеги на какво може да се дължи трудното палене първият път. Колата пали със триста зора първият път после няма проблеми.Колата е ауди а3 1.9 тди 110 коня 2000 година Редактирано 29 Февруари 2016 от Moonland РЕДАКТИРАНО ЗАГЛАВИЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Ако го прави само на студено, замери си подгревните свещи. Явно някоя не работи както трябва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn_a3 Публикувано 26 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 (Редактирано) Колега преди време имах на първи цилиндър изгоряла свещ смених я но пак си има проблем.А преди 2 месеца ми правиха центровка на гнп-то можели да не е направена както трябва Цитиране на предходно мнение! Редактирано 27 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Сума ти народ е с този проблем, включително и аз. Къде що обиколих, всеки ми вдига рамене. Започваш от най-евтините варианти и пристъпваш към по-скъпите. Свещите вече са ти ги казали като вариант, част от другите възможности са - проблемен горивен филтър и клапана му, може просто да дърпа въздух от някъде или пък да е проблем с ГНП, би било то най-обикновена нужда от центровка или друга настройка или някаква повреда, може да е от лошо гориво и още, и още...Изпушва ли след като запали първият път? Интересувам се, защото при мен случая е такъв. Ще следя темата и развитието ѝ с интерес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn_a3 Публикувано 26 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Да колега испушва и то мн яко даже.Утре може да направа едно клипче как пали, и как испушва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tevlogiev Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Аз също имам същия проблем,но предполагам,че е от стартера или свещите,но свещите доколкото знам започват работа при 10-12градуса.. пък сега е топло времето,което ме навежда на мисълта,че проблема е от износени четки или заминал стартер....Ще следя темата за различни решения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 (Редактирано) Абе всеки се нада, на пиани жени... ама що като за начало не почнете: компресия, дюзи, свещи, помпа. Или може би бъркам!?! 1.9 е с вечна компресия... и пушаците при палене идват от...стартера Редактирано 27 Февруари 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 (Редактирано) Същият проблем има и колега с ПД. От тук не намаля ли шанса проблема да е от помпата, заради различното устройство на двата вида мотора и да отпадат някои варианти за помпата. Напълно аматьорски въпрос, но не съм запознат с бомба-дюзата.Компресията няма да я коментирам. Тя ми е последна възможност... Редактирано 27 Февруари 2016 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn_a3 Публикувано 27 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 (Редактирано) Колеги на мен няма начин проблме да ми е от стартера.Преди 4-5 дена ми се прецака и един приятел ме пратил при един майстор каде мн разибра за 30 лева ми смени четки,и втулки и сега стартера е сравнително добре Редактирано 27 Февруари 2016 от iliqn_a3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn_a3 Публикувано 27 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Колеги ето и клипа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 (Редактирано) Според мен има неработещи свещи.И въздух може да гълта от някъде. Редактирано 27 Февруари 2016 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Тя първият път дори не успя да запали! Моето палене е като вторият път, 2-3 мудни завъртания, колебливи и ниски обороти, вдигане до около 1000-1100 и нормализиране със същият пушек отзад. На какво мирише пушека? Изчезва ли като покараш няколко минути?@veselin velchev - свещите ми са сменени с чисто нови Denso, защото старите сите бяха дали фира. Да не говорим, че на температури като днешните/напоследък, изобщо нямат роля тези свещи. Каква е логиката с неработещи свещи да пуши няколко минути автомобила, след което всичко да се нормализира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 За мене дърпа въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OkObOkO Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 (Редактирано) На тези +6 градуса на таблото и 4-те свещи да са му мъртви ще запали по-добре от това на клипа при положение, че няма други проблеми. Редактирано 27 Февруари 2016 от OkObOkO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 https://www.youtube.com/watch?v=_KPuCf3YgrI Ето за сравнение моята печка как пали в доста топло време - говорим за почти 10 градуса, ако помня правилно. Ако не броим неуспешния опит за запалване на колегата, положението е 1:1. Между другото преди да сменя акумулатора, последните жалки опити да запали събаряха акумулатора. Изобщо дори не завърташе. Сега виждате как е положението.ПП. Знам, че не се снима така видео, бях на бързане. Гледайте го в 1080p на Fullscreen и всичко се вижда прилично добре. Пищенето не е свързано с проблема по никакъв начин, друга "грешка" е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn_a3 Публикувано 27 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Значи колеги пушека си мирише на нафта.А запали ли един път после няма проблеми ако искате да пусна един клип как пали сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn_a3 Публикувано 27 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Ето колеги и сегашното палене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OkObOkO Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 С втория клип, сам можеш да си отговориш на въпроса дали проблема ти е в свещите - не е там. Един съвет, не и раздавай така газта на място на студен двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn_a3 Публикувано 27 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Колеги възможно ли е да ми връша горивото във резервоара или аз се си мисла че може да е от помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Дърпа ти въздух от някаде,утре сутринта пак няма да запали нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 определено не е стартер или свещи. Има недостиг на гориво. Смени си горивния филтър, виж дали ги има уплътненията на клапанчето, което влиза във филтъра. Мисля че бяха едно или две на брой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn_a3 Публикувано 27 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Как наи добре може да провера за въздухКолега miro299 аз със със филтър от голф 2 че със стария имах проблеми течеше ми нафта от о пръстена.Един приятел има бора и при него е така и ми каза да си сложа филтър от голф 2 да нямам проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Извади маркучите от филтара и ги сложи деректно в шише или буркан с нафта,да престоят през ноща и на сутринта ще разбереш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 А защо ако е от въздух само през студените месеци го прави това, но не и през топлите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn_a3 Публикувано 27 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 При мен е постояно няма топло няма студено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване