МММ1 Публикувано 13 Април 2016 Доклад Share Публикувано 13 Април 2016 Преди 3 часа, united_17 написа: Ще започна от генерацията ....Ще се прави в Бургас. Неръждавейка ..... Генерацията я остави за последно .... Щом няма да отваряш мотора, почни от турбина, турбопътища, кулер и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4t Публикувано 13 Април 2016 Доклад Share Публикувано 13 Април 2016 Значи ако направиш генерацията преди да сложиш турбото после ще преправяш даунпайпа заради различното захващане на турбото ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
united_17 Публикувано 13 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2016 Меката ми връзка е много зле трябва да се сменя, за това ще направя направо цялата генерация, че ме дразни да фъщи и да не върви... Аха, добре тогава няма да бързам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
united_17 Публикувано 17 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2016 (Редактирано) Колеги, днес седнахме сериозно с един приятел монтьор пред компютъра с лист и химикал, започнахме да търсим части и да смятаме цените. Оказа се, че ми трябват към 3000 лв за да я докарам до към 200 коня и то без да вклщчваме дребните проблеми, които ще излязат по време на работата. Решихме че не си заслужава да правя този мотор. Зимата може да си купя нещо по-мощно и него да засиля. Засега ще отделя към 400-500 лева да стигна до към 130-140 коня. Решил съм се на следните леки "подобрения" по колата. Ще махна катализатора и крайното гърне и на местата им ще има черна тръба. Заводския кулер ще го изкарам някъде челно, но зад бронята, че е много грозен (тази малоумна идея сам я измислих не знам дали ще има ефект), ще затапя ЕГР-а и още някои джунджурии... Накрая - ТСТ Варна... И това ще е прословутия проект... Редактирано 17 Април 2016 от united_17 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Почти бях сигурен че така ще приключи темата и "проекта" ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
united_17 Публикувано 18 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Не знаех, че ще трябват толкова много пари... Това с кулера дето го мисля ще има ли някакъв ефект ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lenin89 Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Ако само ще я чипосваш, спести си нервите, труда, усилието и парите...минал съм го тоя път, само че с друга кола...слагай и единия чЕп и генерация и я карай така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 И без генеразия е същото. Слагай чип и свиркай. Генерация и кулер са още толкова пари, че даже и повече, а ще докарат 5-6коня и то под съмнение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lenin89 Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 (Редактирано) Ако намериш хубави разпръсквачи от 110hp-то, на тънка цена, пак ще има осезаем ефект особено с комбинация с чипа...казвам го защото навремето слагахме на AHU директно от AFN разпръсквачи, срещу цената от 50лв за 4-рите разпръсквача, като човека още си кара с тях. После и на реното си слагах директно същите 0.205um от голф 4 110hp на меган 1 1.9дти-то такива...има осеазаем ефект, ама и пушилката се вдига повече Съгласен съм с колегата че и от генерация няма много смисъл, освен ако не те кефи да ти бръмчи главата... Редактирано 18 Април 2016 от Lenin89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
united_17 Публикувано 18 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Генерацията няма са я правя от началото до края, а само ще заменя кутията на катализатора и крайното гърне с тръби към 50тина лева ще ми излезе. За дюзи от 110 днес се сетих, на оферта са ще ги добавя в списъка. А от доста време карам с пукнат кулер, тъй ли иначе ще го сменям, има ли смисъл да слагам по-голям ? И някакви идеи за по евтин вариант на пътища за да изкарам челно кулера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Без крайно гърне те спират от движение на секундата,ако те спрат за проверка. Всеки сам си преценя бюджета ,ама тръгне ли се с икономии ,не е добре работата. и какво се разбира под евтин вариант за пътища ? До колко пари? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
united_17 Публикувано 19 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Нямам никаква представа, но мисля, че със заводско турбо няма смисъл от силиконови пътища, продават ли се гумени като заводските, че аз не успях да намеря? И още един въпрос-карал съм с пукнат кулер от както взех колата, освен загуба на мощност, някакви фатални последствия може ли да има по колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SYS Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Загуба на мощтност и евентуално замърсяване на т. пътища и т.н , но зависи отспукването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
united_17 Публикувано 20 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Както казах кулера ми е пукнат, така или иначе ще купувам нов, има ли смисъл да взема от а3 131кс тоѝ по-голям ли е? Питам защото цените им са близки ако ще има някакъв ефект да търся такъв. за напасватето мисля, че ще го измисля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 Еднакви са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
united_17 Публикувано 22 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 Колеги започнах работа по колата. Засега целта и 130-40 коня със сток кутия, съединител и турбо. Тази седмица махнахме катализатора и пустахме тръба ф60 от турбото до към средата на генерацията. В средата ще остане заводското ф55. Другата седмица махаме крайното гърне и ще сложим един резонатор с накрайник. Освен това си харесах челен кулер от бмв 320д, ако не се отрази на вървежа, то поне ще изглежда добре колата с челен кулер... Притеснява ме само да не дойде голям и да спъне колата. Това е засега, другата седмица пак ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 Извинявам се на колегата, че ще спамя в темата му но не ми се пуска нова за един въпрос. GT1749VA от пасат 5.5 PD ще пасне ли без фланец, без промяна в маслената магистрала и тръбата от кулера на A4 AFN, в смисъл plug & play ли е, защото чета противоречиви мнения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 Става без никакво преправяне, аз съм с такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 При Пасата е с бързи връзки и ми се струва,че без преправяне няма как да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 Такива две мнения чаках... и те така @buzzi Разпръсквачи сменял ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 не,с разпръсквачите идват другите бели.маховик и тн,всъщност има едно преправяне ,колегата по горе е прав ,преправя се ст част при връзката с маркуча за високо налягане,при пасата е на бърза връзка ,аз я отрязах и заварих от обикновена vnt 15,беше отдавна и съм забравил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 23 Април 2016 Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 Моята ще я продавам и не мога да режа от нея. Някаква идея как да го направя? Ако взема тръбата до кулера от пасата - дължината и отвора долу съвпадат ли? Sent from my HTC One S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
united_17 Публикувано 25 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Няма ли къде другаде да спамиш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 (Редактирано) Защо? Не е като да има страшно развитие в тази тема или да се случва нещо интересно. Редактирано 25 Април 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
united_17 Публикувано 25 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Не съм пуснал темата за да ти е интересно на теб. Пуснях я да задавам въпроси докато си правя колата. Извинявай, че нямам 5000 бона за да правя кола, която да ти е интересна на теб, но въпреки това имам мерак и с малкото пари, с които разполагам ще си я направя да върви прилично. И пак казвам, темата я написах за да си задавам въпросите, понеже това са ми първите стъпки в тая сфера, а не за да е интересна на някой друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts