nymphetamiine Posted May 12, 2016 Report Share Posted May 12, 2016 Здравейте колеги имам въпрос от скоро имам газов инджекцион сичко вървеше добре , но започна да прекъсва мн здраво майстора ми каза че кабелите ми са много зле и са си все още оригиналните и са си отишли , както и да е смених ги прежалих 200 лева за хубави оригинални (Germany) сичко беше наред колата и се даваше яко газ вървеше идеално , но днес какво и стана пак подавам гас 1800 - 3000 припуква и после се поотпушва до към 4000 - 4200 и после си е нормално ? Някакви съвети от какво може да е след 4 дена сам на майстор чак Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolov367 Posted May 14, 2016 Report Share Posted May 14, 2016 Здравейте и от мен! Преди 3-4 месеца сложих газов инжекцион на ауди a3 8l agn 125к.с за 900 лева италиянска сонда. Започна да прекъсва в ниските обороти, като при колегата от 1000 оборота до към 2500, след което спира, направо ще ми се откъсне двигателя от тампоните и не иска да се отисне. Ходих при газаджията онзи ден и направи нови настройки, сменихме свещите, но проблемът си остава. Чистих дросела но и това не помогна. Може ли някой да помогне и по моят проблем? Вече не се търпи! На дълъг път проблеми няма, само в градски условия. Даже през спящите полицаи се налага да минавам на първа тъй като на втора под 2000 обората пресецва зверски . Забравих и да спомена, че колата по някой път мени оборотите или когато колата е на място и натисна газта има някакво замисляне за 3-4 секунди и след това се форсира. Link to comment Share on other sites More sharing options...
venomcorp Posted May 14, 2016 Report Share Posted May 14, 2016 Виж я на ваг ком....Само на газ ли го прави това? Изпратено от моят LG-D855 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Муцев Posted May 14, 2016 Report Share Posted May 14, 2016 А бобина/и Sent from Мобифоня powered by Мобиком Link to comment Share on other sites More sharing options...
nymphetamiine Posted May 17, 2016 Author Report Share Posted May 17, 2016 Утре ще сменям кабелите газаджията ми обесни че газта е мнооого капризна от към ток и затова сичко трябва да е изрядно по тока а при моята е или свещи или кабели , причината за пукането е от суровата газ гоято се подава и не може да изгори и затова пука в колекторите причината е в изкренето на кабелите сичко друго си е настройка от майстора трябва да я направи да не е нито с богато нито с необогатено гориво трябва да се регулира нормално ! При мен няма бобини капачки и палци ! и най вече трябва да се види на гас анализатор и дали тоя проблем го прави на бензин няма да е така ще е впъти по малко но ще има проблем успех ще кажа утре дали съм оправил сичко и каккво ми е струвало Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostaIliev Posted May 18, 2016 Report Share Posted May 18, 2016 На бензин как е? Имаш бобина. Смени майстора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nymphetamiine Posted May 18, 2016 Author Report Share Posted May 18, 2016 Така след дългия ден колата е добре вече сменихме кабелите и свещите проблема е от тока свещите ги смених да отбележа с ЕДНОПОЛЮСНИ ! а кабелите са Беру или ББТ цената за беруто е 180 а за ббт е 100 лева ! за сега нямам проблеми просто търсете проблема в тока. ако имате подобно пукане или е богата смес или нещо по тока ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tufata Posted May 19, 2016 Report Share Posted May 19, 2016 Момент, на 12ти си писал, купил кабели за 200лв и сменил, вчера си писал пак на ново сменени кабели, свещи и тн... Да разбирам ли, че пак си ги сменял рамките на няколко дена?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diido0 Posted May 20, 2016 Report Share Posted May 20, 2016 Аз също имам подобен проблем, но съм забелязал, че е само в началото докато загрее двигателя. Една сутрин, като се успах за работа, колата сигурно 500 метра само ми сецаше и не искаше да поеме газта. За сега на газ нямам проблеми, това е само в началото докато е на бензин. Ауди а3 125к.с. Ако знаете някъде читави майстори, че не ми се сменят хиляда части, а проблема да си седи... Link to comment Share on other sites More sharing options...
internazionale Posted May 25, 2017 Report Share Posted May 25, 2017 здравейте , ще съм ви благодарен ако ме ориентирате за проблема ами колата е а3 , 1.6 , 101 коня , инжекцион. значи , още каквото я взех (преди 40-50 дена) сутринта и на бензин и на газ колата угасваше , трябваше да давам газ , за да не угасне. обаче след като позагрее после не правеше такива проблеми , 900/1000 оборота работи си нормално без да се чува. обаче сутринта малко се затрудняваше при паленето и трябваше да давам газ , за да не угасне. така , преди 4-5 дена се наложи да ми махнат акумулатора. след този момент колата хептен се развали. почна изобще да не върви , аз съм с 30км , давам трета , тя само се клати и патка. усеща се и на педала на газта това паткане. баирите ги минавам на първа , само газ , не върви , клати се и изобщо ужас. сутринта като я запаля кашля като дърт пушач и трябва да дам газ , за да поеме , че да запали. според вас възможно ли е , след като отстраниха акумулатора да е получила някаква грешка , знам ли. защото след като го изкараха , от тогава почна да прави подобни мизерии. грешка? свещи и кабели? бобина? благодаря предварително за вниманието Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now