Jump to content

A3 (8L) Прекъсва на ниски обороти (ГАЗ)


Recommended Posts

Здравейте колеги имам въпрос от скоро имам газов инджекцион сичко вървеше добре , но започна да прекъсва мн здраво майстора ми каза че кабелите ми са много зле и са си все още оригиналните и са си отишли , както и да е смених ги прежалих 200 лева за хубави оригинални (Germany) сичко беше наред колата и се даваше яко газ  вървеше идеално , но днес какво и стана пак подавам гас 1800 - 3000 припуква и после се поотпушва до към 4000 - 4200 и после си е нормално ? Някакви съвети от какво може да е след 4 дена сам на майстор чак :( 

Link to comment
Share on other sites

Здравейте и от мен!

Преди 3-4 месеца сложих газов инжекцион на ауди a3 8l agn 125к.с за 900 лева италиянска сонда.

Започна да прекъсва в ниските обороти, като при колегата от 1000 оборота до към 2500, след което спира, направо ще ми се откъсне двигателя от тампоните и не иска да се отисне.

Ходих при газаджията онзи ден и направи нови настройки, сменихме свещите, но проблемът си остава.

Чистих дросела но и това не помогна. 

Може ли някой да помогне и по моят проблем?

 

Вече не се търпи! На дълъг път проблеми няма, само в градски условия. Даже през спящите полицаи се налага да минавам на първа тъй като на втора под 2000 обората пресецва зверски :( .

 

Забравих и да спомена, че колата по някой път мени оборотите или когато колата е на място и натисна газта има някакво замисляне за 3-4 секунди и след това се форсира.

Link to comment
Share on other sites

Утре ще сменям кабелите газаджията ми обесни че газта е мнооого капризна от към ток и затова сичко трябва да е изрядно по тока а при моята е или свещи или кабели , причината за пукането е от суровата газ гоято се подава и не може да изгори и затова пука в колекторите причината е в изкренето на кабелите сичко друго си е настройка от майстора трябва да я направи да не е нито с богато нито с необогатено гориво трябва да се регулира нормално ! При мен няма бобини капачки и палци ! и най вече трябва да се види на гас анализатор и дали тоя проблем го прави на бензин няма да е така ще е впъти по малко но ще има проблем ;) успех ще кажа утре дали съм оправил сичко и каккво ми е струвало 

Link to comment
Share on other sites

Така след дългия ден колата е добре вече сменихме кабелите и свещите проблема е от тока свещите ги смених да отбележа с ЕДНОПОЛЮСНИ ! а кабелите са Беру или ББТ цената за беруто е 180 а за ббт е 100 лева ! за сега нямам проблеми просто търсете проблема в тока. ако имате подобно пукане или е богата смес или нещо по тока !

Link to comment
Share on other sites

Момент, на 12ти си писал, купил кабели за 200лв и сменил, вчера си писал пак на ново сменени кабели, свещи и тн... Да разбирам ли, че пак си ги сменял рамките на няколко дена?!

Link to comment
Share on other sites

Аз също имам подобен проблем, но съм забелязал, че е само в началото докато загрее двигателя. Една сутрин, като се успах за работа, колата сигурно 500 метра само ми сецаше и не искаше да поеме газта. За сега на газ нямам проблеми, това е само в началото докато е на бензин. Ауди а3 125к.с. Ако знаете някъде читави майстори, че не ми се сменят хиляда части, а проблема да си седи...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

здравейте , ще съм ви благодарен ако ме ориентирате за проблема :)

ами колата е а3 , 1.6 , 101 коня , инжекцион.

значи , още каквото я взех (преди 40-50 дена) сутринта и на бензин и на газ колата угасваше , трябваше да давам газ , за да не угасне. обаче след като позагрее после не правеше такива проблеми , 900/1000 оборота работи си нормално без да се чува. обаче сутринта малко се затрудняваше при паленето и трябваше да давам газ , за да не угасне.

така , преди 4-5 дена се наложи да ми махнат акумулатора. след този момент колата хептен се развали.  почна изобще да не върви , аз съм с 30км , давам трета , тя само се клати и патка. усеща се и на педала на газта това паткане. баирите ги минавам на първа , само газ , не върви , клати се и изобщо ужас. сутринта като я запаля кашля като дърт пушач и трябва да дам газ , за да поеме , че да запали.

според вас възможно ли е , след като отстраниха акумулатора да е получила някаква грешка , знам ли. защото след като го изкараха , от тогава почна да прави подобни мизерии.

грешка? свещи и кабели? бобина?

благодаря предварително за вниманието :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...