Jump to content

покупка на Ауди Allroad


Recommended Posts

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Петко, въобще не си направил лош избор.

Понеже имам база за сравнение, смея да твърдя, че Allroad C5 е много по-стойностна кола от много други къде по-нови.

Например аз 20-тина дни карах B7 204 к.с. и освен с по-добрата динамика, не ме впечатли с нищо друго. Направо е като лагерница. В Олроуда като се качих след като го взех от сервиза - направо като в глайдер някакъв се почувствах - ебаси разликата във возията, обезшумяването, въобще стойката на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моя се оправи возията, след като смених задните амортисьори :lol:

А избора е по-лош, според, всичките "разбирачи"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре, че си толкова умен и любознателен, че не си си купил Олроуд, че сега щеше да оревеш форума. Метка, недей да се превземаш излишно - кой каквото е намерил за добре, това си е купил. Прав ли съм?

С най-добри чувства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за никой не говоря с пренебрежение, камо ли с презрение - към теб също. Уважавам избора на всеки от нас и би било добре всички да са така - а не постоянно да ти говорят колко си се пре*бал с душегуба (конкретно в случая).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Schnura написа:

Тогава беше около 15 к, сега е 11 и нещо.

На тия пари има много по нови, добре возещи и проходими автомобили. Да дадеш толкова за Ц5 с въздушно и 2,5 тди, наистина трябва да си манияк, признавам. 

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това всички, най обичат да го говорят/ пишат.

Какви скъсаняци и циции са душегуб оунърите и как са се опитали да "евът гявола у въздуха", с покупката на този автомобил и после съответно са се прееВали жестоко....

Just now, martinich написа:

На тия пари има много по нови, добре возещи и проходими автомобили. Да дадеш толкова за Ц5 с въздушно, наистина трябва да си маниак, признавам. 

Да има, но са най-големите гробове и съответно се завърта колелото отново, какви счупеняци са еди кои си коли....

Както казах по-нагоре, всеки сам си носи кръста от избора, който прави и решенията, които взема.

На колегата, който си търси Олроуд, мога да му препоръчам единствено този, който е най-скъп от Ц5 моделите, но не съм го гледал на живо.

Може и там да има скрити "екстри"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой има желание за душегуб олроуд, това поне на снимки изглежда горе-долу прилично и е ръчка :

 

http://www.cars.bg/c1318199

 

Вече дали е логичен избор точно тази конфигурация- всеки решава сам за себе си. Аз лично бих пропуснал, но пък явно си има и доволни хора...няма лошо.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъци, ролки, водна помпа, термостат и т.н. с най-доброто от aftermarket частите излиза около 1400лв без определени отстъпки. Тук говорим само цена за частите. Ако се влагат оригинални консумативи е над 2к.

Масло на мотора - 5,5 литра - тука всеки си преценява какво да сложи и цената варира. Аз си вземам маслен филтър, въздушен и масло 5/40 от @Raino и излизаше около 250лв.

Масло на хидравлика - оригинал мисля беше около 25лв.

Спирачна течност - между 10лв и 30лв.

Филтър на купе с активен въглен ~ 30лв.

Гарнитура на капаците ~ 30лв/бр - ако е протекла

Предни дискове и накладки на АТЕ отиват към 330лв с отстъпка - тука говорим за големите дискове 320мм.

Масла на дифове и раздатки са по около 40лв за литър, като на опашката на скоростната кутия има 1л, който на едно място ми го обявиха за 150лв/л. :steinigung:

Обслужването на автомата може да си стигне 400лв ако се сменя напълно маслото с машина, иначе по процедура се подменят някъде около 6 литра.

 

Ако има подгревни свещи за смяна може да варира много цената. Самите свещи са по около 30лв/бр, но смяната им може да се повиши рязко понеже обикновено се късат 1-2 бройки и там става дебело. За изваждане на скъсана свещ на места искат по около 150лв/бр.

 

Тука имам лека забележка: ГНП, валове и т.н. не е обслужване, а ремонт :D

 

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кан кан мастер по принцип си прав но като знаем колко човека биха дали 11 13к за душегуб нормално е в началото да кажем бягай от тоя порутляк, щото масово такава ще е полупката.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, martinich написа:

До колкото знам тоя изрод вп44 се ломи без значение кога и на какво е слаган.

ГНП на Бош VP44 e проблемна помпа и дава фира рано или късно във всички марки и модели коли,в които е монтирана,не само Ауди.

Сума хора познати с 2.5 TDI V6 мотор/в А4,А6,А8/ минаха по тоя път,в това число и аз.

Но оправяш и караш,щом ти е мерак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, Schnura said:

Джано цитира цени за обслужване, но, реално погледнато на всяка кола и се прави подобно обслужване и на 2.7 Т или на 4.2 не мисля, че ще е по евтино.

 

Да, това е валидно за почти всяко Ауди с Quattro.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господа !!!

Имал съм честа да карам така наричания от вас ДУШЕГУБ като служебна кола и съм нямал особени проблеми, колата беше същата година Ауди  А6

За 4год помпата,турбото  или  разпределителните валове не са дали фира.

Имам притеснения само за въздушното окачване понеже не съм запознат с него,

не зная какви са признаците по които да разпозная проблемите с него.

За това моля за конкретни съвети от хора които карат такава кола или са майстори по окачването на Allroad

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш 11 13к за тая кола дето я искаш и още 3 5 под матрака за зор заман не се занимавай щото после ще си препрочиташ тъжно темата с гаечен ключ и тел в ръка....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И хора престанете да спорите кой мотор е по добър аз съм се спрял на този

помолих за съвети а не за дебати относно за или против ТДИ

Преди 2 часа, martinich написа:

Автора търси кола за 4-5 к. лв., за 11-15 к. се търсят други коли, масово. Това имам предвид. Обяснявайте му как смяна на валове, ГНП, помпата и окачването струва ХХХ лв. и е мноооого вероятно да му се случат. 

 

 

Не колега не търся кола за 4-5к не си прави погрешни изводи !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук можеш да висиш цените по окачването на Олроуда.

http://xn----8sbebbeexdhga9awi0gycya8ai.com/

Колегата Георги Маринов има ник във форума и би могъл да те консултира по-добре.

Утре ще ти напиша повече за симптомите при повреда по окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, lozlo81 написа:

Не колега не търся кола за 4-5к не си прави погрешни изводи !!!

Извинявай. Погледни 26-те обяви на такъв автомобил в мобиле де и си избери http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&transmissions=MANUAL_GEAR&ambitCountry=DE&fuels=DIESEL&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=12&isSearchRequest=true&pageNumber=2

Аз бих заложил на тази http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=227747399&isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&transmissions=MANUAL_GEAR&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=12&pageNumber=2

мотора е от последните, има доволно екстри, ще трябва да сложиш само една навигация и да даваш газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втория ми душегуб го търсих 2 месеца, научих всичките обяви в софийски регион и не само, от тях бях отсял за преглед на место 7-8 и никой не ставаше за мен, повечето бяха много зле - гарантирани черни дупки. Критериите - изрично 2.5тди, олроуд, или А6 2004, БАУ, куатро, ръчка, екстри. Нагледах се на ръжди, съдрани от каране тракалници, забележки и покрити повреди. Накрая трябваше да се примиря да е А6 и автомат на харесания екземпляр, който отнесох на 2-я ден, като се появи. Дори душегуби, като излезе читав екземпляр (доста рядко), изчезва на същия ден, 2 пъти го видях това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може някой изрично да търси 2.5тди?

Аре ако си неразбиращ и наивен и някой авто търгаш по джапанки те излъже че това е "новия, здравия, икономичния.. мотор" и му се вържеш и се преебеш с тая гад е разбираемо донякъде.

 

Ама ако си информиран какво представлява това недоразумение, колко гори, колко не върви, какви проблеми има и колко пари излиза накрая всичкия тоя цирк трябва верно да ти има нещо за да се преебеш така съзнателно и нарочно :lol:

 

Има къде къде по-сполучливи и приятни двигатели от тоя лаком тракалник, не си го причинявайте изобщо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, ogip написа:

всъщност проблема е 5ХП... там потъват литри и Нм. Ръчка е 6-7 на 130-150, 7-8,5 на 150-180 по АМ, 8 градско, 9 в задръствания. Автомат +1.5л. извънградско, +2.5л. градско.

В немското мобиле.де има по малко от 30 олроуда Ц5 с бензинов (3) /дизелов (26) мотор  и ръчка. Половината от тях са ужасна цена, разбирай 15 к.лв до Калотина. Смятай колко голям е избора.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 13 часа, Audi_FeN_1 написа:

Как може някой изрично да търси 2.5тди?

Аре ако си неразбиращ и наивен и някой авто търгаш по джапанки те излъже че това е "новия, здравия, икономичния.. мотор" и му се вържеш и се преебеш с тая гад е разбираемо донякъде.

 

Ама ако си информиран какво представлява това недоразумение, колко гори, колко не върви, какви проблеми има и колко пари излиза накрая всичкия тоя цирк трябва верно да ти има нещо за да се преебеш така съзнателно и нарочно :lol:

 

Има къде къде по-сполучливи и приятни двигатели от тоя лаком тракалник, не си го причинявайте изобщо.

 

 

И кои са тия по сполучливи и по малко харчещи двигатели монтирани на Ауди А6  ДИЗЕЛОВИ!!!!!!    ?????????

Редактирано от lozlo81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, lozlo81 написа:

И кои са тия по сполучливи и по малко харчещи двигатели монтирани на Ауди А6  ДИЗЕЛОВИ!!!!!!    ?????????

 

E кой те е карал да се самонаказваш със срамни звуци, черни пушеци и перформанс на асфалтов валяк? :hilezh:


И 4.2 и 2.7Т са доста по-разумни избори за олроуд. Хем звучат приятно, хем не ядат валове и помпи, хем не припадат от карбураторните кадети и рено 19ки по светофарите като душегуба. :lol:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...