kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 (Редактирано) Здравейте колеги. Струва ли ви се нормално Б6-цата да върви наравно и по-зле от такъв Бумер? Вече за втори път ми се случва да се закачам с такова и резултата не ми харесва Първият път беше на магистралата, но там не беше Е46, а следващото. Не го знам как се води. Със скорост 180 някъде се опитах да задмина едно такова, само че беше 330xd. Колегата настъпи БМВ-то и му бях лепнат до към 200, но оттам нагоре започна да ми бяга вече. Снощи пък гледам някакъв ми се лепи и настъпих. Видях, че изостана, после намалих и ме задмина, и беше пред мен на светофара. Тръгнахме с газ, като му бях плътно на задната броня и към края на 3-та вече почна лееко да ми бяга, и нямаше място за повече. Този предполагам не беше Xd, защото като сменяше предвакките, задницата му занасяше и нищо не пишеше отзад, но предполагам, че не е 320d, щото ако е бил такъв, трябва да се самоубивам :D. Мойта кошница е 192 коня уж, мерени на Адлерското дино, с Адлерски чип и на газ. Какво мислите? Нормални ли са тия резултати? Редактирано 21 Юли 2016 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Чудни са даже. Като се вземе предвид това: Б6 1,8т с Адлерски чип и на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Срещу е46 330Д 204к.с нямаш шанс. Ако е и с "чип" става срамно .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Може би с тоя на магистралата да. Сега видях, че е 231 коня, тва животно :D. По-интересно ми е срещу Е46-цата, как се представя тръцко с чип по-принцип. Гледам, че има 184 и 204 коня. Ако е била сток 184, мисля, че Аудито трябваше да го плесне, въпреки Б6 1,8т с Адлерски чип и на газ :D. Незнам дали беше стокова обаче, щото си припушваше доволно саждички :D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Срещу читавно 30д, дори и стоково се съмнявам да имаш някакъв реален шанс. Чипнат тръц без кулер е няма такъв мървец от 100-120 нагоре. Да не говорим, че шансът да попаднеш на 30д без чип е толкова голям, колкото да попаднеш на тръц без чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Не се пробвай срещу Audi A4 Б7 3.0 TDI с ръчна кутия.... Ще си оставиш колата в някоя канавка и ще си тръгнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Не е лошо да се пробва човек, за да знае къде е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Закачах се с 4ф 3.0 TDI Quattro авант. Ами не ми избяга много да ти кажа. На първа -втора го държах и на трета вече ми дръпна. Говоря за светофарни закачания. Магистрално ми е ясно, че припадам като куче B7 сигурно повече ще ме издуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 E, не е ли 1.9/2.0 бомба-дуза ултимативния рацер кръшър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Just now, ghostdog said: Не е лошо да се пробва човек, за да знае къде е. Ооо изобщо не ми пука падам ли. Пробвам си се за кеф. Нито ми дреме, ако падна, нито ако бия, плюс това не се случва нон-стоп Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Той ти говори за A4 B7 ръчка, ти говориш за A6 4F, която 99% е автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 100%. Aз за това казвам, че Б7 ще ме издуха доста повече Имам приятел с 2.0 TDI 170 с чип от Адлер и като съм я карал, ще ме накаже гаранция. Затова не се и пускам с него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Пак казвам, няма лошо, но е хубаво да познаваш колите, за да знае какво горе долу да очакваш и да няма такива безмислени теми. Особено на магистрално с чипнат тръц е напълно безсмислено да се дава газ срещу по-голям мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 (Редактирано) Ясно е това за магистралата, ама аз съм си ентусиаст :D. По-скоро въпроса ми е нормално ли e чипнат тръц 192 коня (уж), газифициран, да изостава малко от да кажем стоков Е46 330Д 184 или 204 коня? За 184 сток ми се струва, че трябва тръцко да бие на светофарна гонка. Редактирано 21 Юли 2016 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 1 minute ago, kosio85 said: Имам приятел с 2.0 TDI 170 с чип от Адлер и като съм я карал, ще ме накаже гаранция. Затова не се и пускам с него A така. Да се каже за 2-ка тедеи-то и да свършва всичко дотук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Ами с тоя чип много върви бе човек. Върти гумите на квадрото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Представям си как го върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Сравнение със стоков 2.0TDI, било то 143 или 170, наистина върви бая, поне на усещане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 На усещане е ключовата дума. Дизел, особено с променлива геометрия, с чип може да го направиш да рита като разярен бик и в същото време да е пълна смърт. Говоря принципно, конкретната кола няма как да я коментирам. От общи впечатления за дизеловите адлерски чипове мога да кажа, че са направени да ритат яко и да вървят на всяка цена, ако ще маторя да е пред разлитане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 3 hours ago, kosio85 said: Здравейте колеги. Струва ли ви се нормално Б6-цата да върви наравно и по-зле от такъв Бумер? Вече за втори път ми се случва да се закачам с такова и резултата не ми харесва Първият път беше на магистралата, но там не беше Е46, а следващото. Не го знам как се води. Със скорост 180 някъде се опитах да задмина едно такова, само че беше 330xd. Колегата настъпи БМВ-то и му бях лепнат до към 200, но оттам нагоре започна да ми бяга вече. Снощи пък гледам някакъв ми се лепи и настъпих. Видях, че изостана, после намалих и ме задмина, и беше пред мен на светофара. Тръгнахме с газ, като му бях плътно на задната броня и към края на 3-та вече почна лееко да ми бяга, и нямаше място за повече. Този предполагам не беше Xd, защото като сменяше предвакките, задницата му занасяше и нищо не пишеше отзад, но предполагам, че не е 320d, щото ако е бил такъв, трябва да се самоубивам :D. Мойта кошница е 192 коня уж, мерени на Адлерското дино, с Адлерски чип и на газ. Какво мислите? Нормални ли са тия резултати? Не става ясно дали си quattro или предняк. Чипа на Адлерчо е тотален кръш. 3 коли имам правени при него ... 3-те тръгват от 4000 до 4500. Преди 4000 вървят по-зле от сток, след 4500 малко по-добре от сток. 3.0д. ако е задно, а ти си 4х4, има по-малко загуби до земята от теб. Ако е с чип изобщо няма к'во да говорим. Отгоре на всичко В6 е тежко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Преди 2 часа, HEPBAKA написа: Чипа на Адлерчо е тотален кръш. Според мен .... само "чип" на А4 1.8Т от последните генерации е само загуба на пари и време. Изключение прави BEX. При него увеличения въртящ момент се чувства доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Само на предно е Б6-чката. Има разлика и в ниските доста след чипа на Адлер. Има един "кик" на 2500 и във високите след 4000 има втори "кик", но определено не е самолет или поне на мене не ми е бърза колата. 330Д го дават по-тежко от Б6 1,8t със 150 кг Довечера ще я закача да тествам дебитомер, че имам подозрения, че иска да приключва. Преди да го чистя правеше 120 г/с като сток. След чистенето коша се съживи и не съм го гледал, но ще го чекна. Иначе турбината прави пик 1,1 някъде към 4000 оборота. На 2500 е на 0,8-0,9 по буустметъра и към 4000 удря 1,1, и го държи до 5500, след което си спада. Ако го закача после и не видя поне 145 г/с купувам нов дебитомер 100%. Не изключвам варианта БМВ-то да е било 320d с чип, защото пушеше доста, а пък не вярвам да е било 330д с чип, защото определено, щеше да ми даде огромен бинокъл. Истината е някъде там Другия път като се закачам с някой, ще го питам колко коня е колата му Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Какъв е проблема на тези мотори? Защо Б5-ца да излита след чип, а за Б6 със същата турбина да няма значение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Незнам защо колегите са с такива впечатления. Разлика след чипа има голяма поне при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 1 minute ago, kosio85 said: Ако го закача после и не видя поне 145 г/с купувам нов дебитомер 100%. Не изключвам варианта .... Вместо да си играеш на монтьор и диагноститик - разкарай това недоразумение "чип на Адлер" и си сложи "стандртен" чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване