Jump to content

Б6 1,8т с чип срещу Е46 330д


Recommended Posts

Здравейте колеги. Струва ли ви се нормално Б6-цата да върви наравно и по-зле от такъв Бумер? Вече за втори път ми се случва да се закачам с такова и резултата не ми харесва :D Първият път беше на магистралата, но там не беше Е46, а следващото. Не го знам как се води. Със скорост 180 някъде се опитах да задмина едно такова, само че беше 330xd. Колегата настъпи БМВ-то и му бях лепнат до към 200, но оттам нагоре започна да ми бяга вече. Снощи пък гледам някакъв ми се лепи и настъпих. Видях, че изостана, после намалих и ме задмина, и беше пред мен на светофара. Тръгнахме с газ, като му бях плътно на задната броня и към края на 3-та вече почна лееко да ми бяга, и нямаше място за повече. Този предполагам не беше Xd, защото като сменяше предвакките, задницата му занасяше и нищо не пишеше отзад, но предполагам, че не е 320d, щото ако е бил такъв, трябва да се самоубивам :D. Мойта кошница е 192 коня уж, мерени на Адлерското дино, с Адлерски чип и на газ. Какво мислите? Нормални ли са тия резултати? 

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 143
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Може би с тоя на магистралата да. Сега видях, че е 231 коня, тва животно :D. По-интересно ми е срещу Е46-цата, как се представя тръцко с чип по-принцип. Гледам, че има 184 и 204 коня. Ако е била сток 184, мисля, че Аудито трябваше да го плесне, въпреки 

Б6 1,8т с Адлерски чип и на газ

:D. Незнам дали беше стокова обаче, щото си припушваше доволно саждички :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срещу читавно 30д, дори и стоково се съмнявам да имаш някакъв реален шанс. Чипнат тръц без кулер е няма такъв мървец от 100-120 нагоре.

Да не говорим, че шансът да попаднеш на 30д без чип е толкова голям, колкото да попаднеш на тръц без чип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачах се с 4ф 3.0 TDI Quattro авант. Ами не ми избяга много да ти кажа. На първа -втора го държах и на трета вече ми дръпна. Говоря за светофарни закачания. Магистрално ми е ясно, че припадам като куче :D B7 сигурно повече ще ме издуха. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, ghostdog said:

Не е лошо да се пробва човек, за да знае къде е.

Ооо изобщо не ми пука падам ли. Пробвам си се за кеф. Нито ми дреме, ако падна, нито ако бия, плюс това не се случва нон-стоп ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100%. Aз за това казвам, че Б7 ще ме издуха доста повече ;) Имам приятел с 2.0 TDI 170 с чип от Адлер и като съм я карал, ще ме накаже гаранция. Затова не се и пускам с него :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак казвам, няма лошо, но е хубаво да познаваш колите, за да знае какво горе долу да очакваш и да няма такива безмислени теми.

Особено на магистрално с чипнат тръц е напълно безсмислено да се дава газ срещу по-голям мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ясно е това за магистралата, ама аз съм си ентусиаст :D. По-скоро въпроса ми е нормално ли e чипнат тръц 192 коня (уж), газифициран, да изостава малко от да кажем стоков Е46 330Д 184 или 204 коня? За 184 сток ми се струва, че трябва тръцко да бие на светофарна гонка.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 minute ago, kosio85 said:

 Имам приятел с 2.0 TDI 170 с чип от Адлер и като съм я карал, ще ме накаже гаранция. Затова не се и пускам с него :D

 

A така.

Да се каже за 2-ка тедеи-то и да свършва всичко дотук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На усещане е ключовата дума. Дизел, особено с променлива геометрия, с чип може да го направиш да рита като разярен бик и в същото време да е пълна смърт. Говоря принципно, конкретната кола няма как да я коментирам. От общи впечатления за дизеловите адлерски чипове мога да кажа, че са направени да ритат яко и да вървят на всяка цена, ако ще маторя да е пред разлитане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, kosio85 said:

Здравейте колеги. Струва ли ви се нормално Б6-цата да върви наравно и по-зле от такъв Бумер? Вече за втори път ми се случва да се закачам с такова и резултата не ми харесва :D Първият път беше на магистралата, но там не беше Е46, а следващото. Не го знам как се води. Със скорост 180 някъде се опитах да задмина едно такова, само че беше 330xd. Колегата настъпи БМВ-то и му бях лепнат до към 200, но оттам нагоре започна да ми бяга вече. Снощи пък гледам някакъв ми се лепи и настъпих. Видях, че изостана, после намалих и ме задмина, и беше пред мен на светофара. Тръгнахме с газ, като му бях плътно на задната броня и към края на 3-та вече почна лееко да ми бяга, и нямаше място за повече. Този предполагам не беше Xd, защото като сменяше предвакките, задницата му занасяше и нищо не пишеше отзад, но предполагам, че не е 320d, щото ако е бил такъв, трябва да се самоубивам :D. Мойта кошница е 192 коня уж, мерени на Адлерското дино, с Адлерски чип и на газ. Какво мислите? Нормални ли са тия резултати? 

 

Не става ясно дали си quattro или предняк.

Чипа на Адлерчо е тотален кръш. 3 коли имам правени при него ... 3-те тръгват от 4000 до 4500. Преди 4000 вървят по-зле от сток, след 4500 малко по-добре от сток.

3.0д. ако е задно, а ти си 4х4, има по-малко загуби до земята от теб. Ако е с чип изобщо няма к'во да говорим.
Отгоре на всичко В6 е тежко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, HEPBAKA написа:

 

Чипа на Адлерчо е тотален кръш.

Според мен .... само "чип" на А4 1.8Т от последните генерации е само загуба на пари и време. Изключение прави BEX. При него увеличения въртящ момент се чувства доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на предно е Б6-чката. Има разлика и в ниските доста след чипа на Адлер. Има един "кик" на 2500 и във високите след 4000 има втори "кик", но определено не е самолет или поне на мене не ми е бърза колата. 330Д го дават по-тежко от Б6 1,8t със 150 кг ;) Довечера ще я закача да тествам дебитомер, че имам подозрения, че иска да приключва. Преди да го чистя правеше 120 г/с като сток. След чистенето коша се съживи и не съм го гледал, но ще го чекна. Иначе турбината прави пик 1,1 някъде към 4000 оборота. На 2500 е на 0,8-0,9 по буустметъра и към 4000 удря 1,1, и го държи до 5500, след което си спада. Ако го закача после и не видя поне 145 г/с купувам нов дебитомер 100%. Не изключвам варианта БМВ-то да е било 320d с чип, защото пушеше доста, а пък не вярвам да е било 330д с чип, защото определено, щеше да ми даде огромен бинокъл. Истината е някъде там :D Другия път като се закачам с някой, ще го питам колко коня е колата му :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 minute ago, kosio85 said:

Ако го закача после и не видя поне 145 г/с купувам нов дебитомер 100%. Не изключвам варианта ....

Вместо да си играеш на монтьор и диагноститик - разкарай това недоразумение "чип на Адлер" и си сложи "стандртен" чип.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...