Jump to content

Б6 1,8т с чип срещу Е46 330д


Recommended Posts

Ами за сега не мисля да давам пари за глупости. Тамън си я обслужих (ремъци, ролки и  т.н.) и олекнах лекичко :D. След като я чипнах специално гледах показанията на дебитомера и удряше 143-145 на газ. Сега, при положение, че турбината си прави налягане, а дебитомера отчита само 120, мисля, че е тръгнал да умира, особено щом след чистене колата осезаемо живна. Ще направя едно лог файлче довечера и ще го видя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 143
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз съм с чип от адлер от 1 месец на б5 АЕБ. Колата е с 029-ка, и ревизирана глава. Чипнах със 100 октана, както пише по дебелите книги.

Колата искара 196кс, като на всеки следващ рън конете падаха.

Между 2к и 3к оборота колата прекъсва на 3-4 пъти, много неприятно от 3та скорост нагоре...

Инженера вдигна рамена и каза че според него са детонации ама най-странното било, че датчиците нищо не отчитали... 

Аз си мислех, че може би е от бобините, защото имах някво присецване и преди чипа, но не чак такова...

Смених бобините, оправи се за 1 ден и сега ги има пак. Не знам кво да си мисля. Съвета на гурото беше- ''карай я над 3к оборота''

 

Иначе като вървеж, като изключим прекъсванията има огромна разлика. Имам 1бар на 2.5к оборота, м/у 4-5к имам 1.2

Вървежа няма нищо общо със стоковица. По дебитомер обаче прави макс 148гр, което по схемата е 185кс, прави ги на 5к оборота и след това да прекъсвач са едни и същи. Според мен не трябва да е така.

 

Та със смесени чувства съм, но май мисля да го свалям тоя чипс.

 

Коментара май трябваше да го постна в другата тема, за чип от адлер но и тука да се види.

 

Към Косьо. Ако искаш може да ги тестваме колите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде. Няма проблем. Пише на лично да се разберем. С колегата Ole, който пак е с чип оттам ги тествахме преди време и вървяха наравно. Тогава дебитомера си правеше каквото трябва обаче. Аз нямам никакви оплаквания с прекъсване и т.н. Имаше едно във високи обороти на газ, но след прецизна настройка се оправи и вече 8 месеца няма проблеми. Айде драсни ЛС да се разберем нещо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, МММ1 написа:

Не се пробвай  срещу Audi A4 Б7 3.0 TDI с ръчна кутия.... Ще си оставиш колата в някоя канавка и ще си тръгнеш. :hilezh:

Да,там по-добре да не се пробва-сравнявам с Б7 Avant ASB мотор на мой чиляк,тежко купе.

С бавареца е бил идентичeн случаят.Сега вече ако е 2.0Т мотор в А4-ката е малко по-друга ситуацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек както и аз мисля, ако бавареца е 330д - 204 коня е по-скоро нормално да падам с моите "адлерски" 192 коня :D. Вече, ако е 184 коня, мисля, че нещата трябва да са по различни. Не пренебрегвам факта, че все пак не сме се закачили кола до кола, а кола зад кола и на тръгване не дадох баш цялата газ, а изчаках да видя дали все пак той ще му нададе шута.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30 minutes ago, vladyp said:

Аз съм с чип от адлер от 1 месец на б5 АЕБ. Колата е с 029-ка, и ревизирана глава. Чипнах със 100 октана, както пише по дебелите книги.

Колата искара 196кс, като на всеки следващ рън конете падаха.

Между 2к и 3к оборота колата прекъсва на 3-4 пъти, много неприятно от 3та скорост нагоре...

Инженера вдигна рамена и каза че според него са детонации ама най-странното било, че датчиците нищо не отчитали... 

Аз си мислех, че може би е от бобините, защото имах някво присецване и преди чипа, но не чак такова...

Смених бобините, оправи се за 1 ден и сега ги има пак. Не знам кво да си мисля. Съвета на гурото беше- ''карай я над 3к оборота''

 

Иначе като вървеж, като изключим прекъсванията има огромна разлика. Имам 1бар на 2.5к оборота, м/у 4-5к имам 1.2

Вървежа няма нищо общо със стоковица. По дебитомер обаче прави макс 148гр, което по схемата е 185кс, прави ги на 5к оборота и след това да прекъсвач са едни и същи. Според мен не трябва да е така.

 

Та със смесени чувства съм, но май мисля да го свалям тоя чипс.

 

Коментара май трябваше да го постна в другата тема, за чип от адлер но и тука да се види.

 

Към Косьо. Ако искаш може да ги тестваме колите?


Мхм, чудно как всички коли които идват там са все с тоя проблем. ДВГ след основен ремонт, чисто нова турбина, нови бобини, свещи, лули и комутатор вади същия проблем. Друго АЕБ (моето) и то пак така, 1:1 същия проблем (нестабилен бууст и проблеми преди 3000 оборота), Голф 4 и той така, да му се невиди развалените брички всичките с ИДЕНТИЧЕН проблем и графики ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също бях от късметлиите с BFB-то. Разлика във вървежа имаше, най-вече след 3к оборота. Иначе по темата - нямаш никакъв шанс срещу Е46 204 коня. Срещу 184 коньовия ще си на едно според мен. Говоря за мотори в добро здраве и сток. А пък този с Е90-ката 330XD явно не му се е давало газ, или не те е разбрал. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, dimitrov788 said:

Аз също бях от късметлиите с BFB-то. Разлика във вървежа имаше, най-вече след 3к оборота. Иначе по темата - нямаш никакъв шанс срещу Е46 204 коня. Срещу 184 коньовия ще си на едно според мен. Говоря за мотори в добро здраве и сток. А пък този с Е90-ката 330XD явно не му се е давало газ, или не те е разбрал. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, кви са тия глупости, с 1420кг кабрио , 029ка, челен кулер и ремап в хеед 184кс припадаше, не веднъж съм карал с такова. При адлер как се ремапва колата? На дино? Следят ли се смесите? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Нещо се сбъгяса и стана цитат без да мога да пиша отдолу :D Тоя с Е90-ката разбра, щото му се лепнах мноого нагло, само дето не му присветнах , че съм мнооого бърз :D:D:D . Значи всичко си е нормално, дори да е 184 коня Е-46 цата. Кво ли и аз им се пъна с тоя миксер :D 

 

PS: Засега се отказах да сменям Б6-ката. По-добре да събера повече пари и да мина направо на Б8 или нещо такова ;)

7 minutes ago, vectra said:

Стига бе, кви са тия глупости, с 1420кг кабрио , 029ка, челен кулер и ремап в хеед 184кс припадаше, не веднъж съм карал с такова. При адлер как се ремапва колата? На дино? Следят ли се смесите? 

Бе откъде да ги знам какво следят. Връзват компа, чакаш някво време, качват на диното и оп 192 коня :D  И аз мисля, че 184 коня трябва да върви по-малко. Дават я по-тежка от мойта Б6-ца. Така или иначе, няма как да разбера колко е било БМВ-то. Трябваше да го питам човека, ама спрях много по-напред от него на следващия светофар и не ми се занимаваше. 

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, kosio85 написа:

Връзват компа, чакаш някво време, качват на диното и оп 192 коня ...

Е аз присъствах на по различна процедура ... на паркинга пред жп гарата в Карнобат. Дойде едно момче с Опел Астра. Здравей/здрасти .... Върза лаптопа и за нула време всичко е готово. Каза ще останете доволни ..... Плащаш 180лв. и вече си "чип".:razz:

Клиентът доволен ..... народна цена .....

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, vectra said:

Стига бе, кви са тия глупости, с 1420кг кабрио , 029ка, челен кулер и ремап в хеед 184кс припадаше, не веднъж съм карал с такова. При адлер как се ремапва колата? На дино? Следят ли се смесите? 


Налива ти чипа и те качва на дино-то. След мрънкане от страна на приятел (тогава имаше само на предно дино), го качи и ПРЕДИ.
Разпои му чипа, запои нов и дино. Айде готов си. Някакъв чип от някъде.

Моя приятел изкара 200кс и 300нм на мотора (176кс и 265Нм на колелата) с К03-029 от магазина и тн. описах по-горе.
Ама не е важно тея 200кс че ги има някъде на точка в графиката, а какво се случва в останалата част от работния диапазон. Там е където си личи че тоя чип е гола вода.
Не може тая смешна К03-005 да ми прави максимален въртящ момент на 4000 оборота и максимално налягане между 4100 и 4400. До 3500 някъде едвам качва до 0.5 (стоково налягане), пък ма 3000 има едва едва 0.3 Това на фона, че нормален чип пиква 1.2 на 3000 оборота и държи до към 4900-5000. ПОНЕ 1 бар.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инжинерни решения за вашияТ автомобил- грамотно деба. 

Добре ми се струва тая графика, но с проблемите, които описваш да ти каже карай над 3к е смешно... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я и мойта. Тука още е от къдравите. Сега са оправени с новото дино и ми каза, ако искам да ходя да я мериме пак, защото във фейса видях една графика на 1,8т, на която и идваше по рано силата, и го питах не може ли да се пипне и мойта да стане така.

IMAG1401.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, kosio85 said:

Ето я и мойта. Тука още е от къдравите. Сега са оправени с новото дино и ми каза, ако искам да ходя да я мериме пак, защото във фейса видях една графика на 1,8т, на която и идваше по рано силата, и го питах не може ли да се пипне и мойта да стане така.

IMAG1401.jpg

 

Сега се зачети по-горе, преди да видя графиката ти, дали не казах, че моята върви между 4100 и 4400 и виж къде на твоята графика е пика.

Ей така изглежда нормална графика на чипнат АЕБ, като на Влади. Долу-горе.
T'ва дават от APR
dyno_passat_18t_stage_i.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, vectra said:

Инжинерни решения за вашияТ автомобил- грамотно деба. 

:hilezh: Това го бях писал в някаква тема преди, но ми изчезна мнението някъде. 

Графиките са горе-долу ок и на двамата, при положение, че не се знае в какво състояние са колите и са наляти някакви готови чипове. Няма какво да искате повече, ако искате повече от к03-ките, отивате във Варна, изръсвате се нормални кинти и получавате софтуер по вашата кола, а не някакъв готов, правен по чужда. За 200-300лв, това е резултатът, той е според цената.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че графиките са нормални ...

Ще сложа няколко от един много хвален из чуждите форуми ...

Само със софтуер .... и с уговорката, че 1.8Т с тесните портове и надуват по-рано.

http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-quattro-bfb-163km-211km-330nm/

http://gregor10.pl/audi-a4-b7-1-8t-bfb-163km-210km-313nm/

http://gregor10.pl/audi-a4-b7-1-8t-bfb-163km-214km-325nm/

Тази просто е близко до идеалната ...... като че ли я е копирал от учебник. С любимите ми турбини TD ...:hilezh:

http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-td04-19t-300km-365nm/

Човекът предлага и негови хибридни турбини K03RS2 там данните са ....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, HEPBAKA said:

 

Сега се зачети по-горе, преди да видя графиката ти, дали не казах, че моята върви между 4100 и 4400 и виж къде на твоята графика е пика.

Ей така изглежда нормална графика на чипнат АЕБ, като на Влади. Долу-горе.
T'ва дават от APR
dyno_passat_18t_stage_i.gif

Така е, аз също казах, че усещам два "кика", като по силният е към 4000 оборота. Вчера си правих тестове и гледах буустметъра. Там е точно като на графиката - на 3000 има 1,0, а към 4100 даже удря 1,2 и го държи там някъде или по-надолу до към 5200-300 и после пада. Незнам, но след тия тестова и ръчки, колата някакси се отпуши и сега върви много приятно :D

1 hour ago, ghostdog said:

:hilezh: Това го бях писал в някаква тема преди, но ми изчезна мнението някъде. 

Графиките са горе-долу ок и на двамата, при положение, че не се знае в какво състояние са колите и са наляти някакви готови чипове. Няма какво да искате повече, ако искате повече от к03-ките, отивате във Варна, изръсвате се нормални кинти и получавате софтуер по вашата кола, а не някакъв готов, правен по чужда. За 200-300лв, това е резултатът, той е според цената.

За тия пари толко. Абсолютно съм съгласен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. При такива светофарни и неуговорени стартове, много често се изкривява резултата.

2. Най-елементарно можеш да различиш 330Д от 320Д по двата кюнеца гледащи в земята

3. Има и добри готови софтуери за 1.8Т /аз карам с такива от 15 години и колите ми винаги са вървяли на гръм без драми/

4. При уговорен старт аз с А4 Б5 1.8Т куатро със софтуер срещу Е46 комби 330 ХД 184 ремапнато, при старт от място до края на 3-та бях кола отпред, после ме настигаше и разминаваше до към 210-220 с 2-3 коли. После с К04-023, челен кулер и генерация, срещу 330Д комби 204 с възможно най-агресивния ремап на задно летящ старт, една кола преднина за мен до 220-230 без никакъв шанс бмв-то да ме настигне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...