CVT Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 (Редактирано) 3 hours ago, Tipp said: Сега я тествах със спрени консумативи и без същата история на N не го прави това с ннормално каране. На връщане я изпържих на спорт както трябва и няма да играят оборотите. EGR - а и вихровите клапи са почистени преди три седмици когато отремонхираха двигателя дори всички гарнитурис нови от дросела до клапите. Много странно и нямамо обяснение защо играят. Ще взема довечера да откача вакума на EGR-а както казва Стефчо да видя дали не е от него . Аз фабрично нямам DPF тъй че и това отпада. След като при спряно положение на N не го прави, а на P го прави значи е от автоматика. С Мултитроник ли си? Редактирано 6 Декември 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 (Редактирано) Не с Типтроник съм но не мисля че е от там . Кутията е рециклирана преди месец барбар с хидрото но преди да я дам също го правеше. Редактирано 6 Декември 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 Това, че са я ремонтирали не значи че са я оправили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 (Редактирано) За мен няма логика да е от това нещо . По скоро ми се струва че може да е от EGR или както спомена един колега дюзи . Двигателя на празен ход произвежда някакъв въртящ момент. Този момент не е константа и леко варира. Интересното е, че кутията не мери въртящия момент, а го получава наготово от ЕКЮ-то на мотора. ЕКЮ-то на мотора пък взима предвид показанията на дебитомер, температурни датчици прави корекции и СМЯТА момента, т.е. при най-малки отклонения на датчиците (леко зацапан дебитомер, леко запишен катализатор, леко лоша нафта ит.) Редактирано 6 Декември 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 От зацапан дебитомер не е ЕГР-а разкачи и виж, разкачи вакуума и запуши с пръст вакуум помпата, после гледай дюлзите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 (Редактирано) Егр е със сигурност. И не слушай кремчо, защото няма да се оправи с нов. Слагай ламаринката и гас. После може да си оправиш и дюзите. Редактирано 6 Декември 2016 от petarik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 (Редактирано) Оказа се EGR ( Стефчо голяма Ванга излезе )Изчистен лъснат и пак не работи както трябва. В четвъртък следобед ще го смъкна да видя ко не му е наред ама ми се струва , че и изпуска при затворено положение. Нов е £64 ама въобще се чудя дали да вземам , че и вихровите от време на време ми зациклят Bank1 няма няма и набие грешка ама не мога да хвана дали моторчето е тръгнало или самата ос ми затяга , а експерименти не ми се правят щото си е цифра та май дойде моето време за римап. Единствено ме притеснява дали ще мина после преглед тук в Англия. Нямам DPF фабрично само катализатори и ако ги оставя и REMAP-на дали ще са достатъчни да покрие нормите. Редактирано 7 Декември 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Самата конструкция на флапите измята. Затова като ми каза, че си ги почистил си затраях Аз мойте ги чистих и светнаха след месец, на доста коли съм чистил и пак изкарват много малко време после и светват. А ако не се движат абсолютно еднакво почва да приритва кутията и да не сменя гладко, получават се удари и т.н. Ако ще ремапваш остави предния катализатор и махни само филтъра отдоле. Така нема да мирише много на графствата в Англия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 (Редактирано) Krematop-какво си чистил? Питам тв,защото моята ск.кутия от време на време придърпва(рита)и среща от време на време колебания при смяната на скоростите,аз също имам колебания с оборотите,но при мен егр е спрян софт и запушен ръчно,др.вариант е сервиза да ме лъже иначе дпф нямам и катслизатор нямам и съм с рецикл.ск.кутия? Редактирано 7 Декември 2016 от Ballantiness Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 EGR и вихрови клапи няколко пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 А да разбирам ли,че пробл.може да е от тези вихр.клапи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Ако едната вихрова клапа не работи, а другата се движи жестоки вибрации се получават в мотора...усеща се на волана, когато форсираш и оборотите паднат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Оок,благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Ще има ремап значи. Питах за спиране на клапите и EGR колко искат £220 , а за ремап в което влиза тяхното спиране £250 . Направо ме учудиха с това ама де да знам аз кое колко струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Не е много като за UK, но зависи какво е качеството на римапа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Честно казано нямам си представа Стефчо но тука ги препоръчват много. Ето погледни http://www.quantumtuning.co.uk/ecu-remap-chip-tuning-performance-results.aspx?type=Cars&make=Audi&range=A6&model=A6 - 3.0 TDI - 224-BHP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Не ги знам тез. Аз само за МТМ и АБТ съм чувАл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Колеги някой да се е мъчил да свърже Samsung S7 edge с bluetooth-а на колата, за да може да си говорите нормално по телефона. Със стария Samsung S5 и с другия телефон нямам проблеми. Но с S7-цата ми дава connection falled. Пробвах по 2та начина. Първо търся само през телефона bluetooth-a на колата и се мъча да се вържа и не става. После се пробвах да ги сдвоя като търся и през MMI да намеря телефона си. Тогава се получава връзката, но не може да се обаждам и да се свържат с мен. Дава ми, че няма връзка с този номер като се опитат да ме наберат. Аз съм със s7 и също от начало не се виждаха.После изтрих всичко от стария собственик и захапа.Да уточня че съм с mmi 3g ако има значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 (Редактирано) Аз като взех колата изтрих всичко. аз съм с 2G. Търся решения и по други форуми в нета. Редактирано 8 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 От време на време ми свети това и озписва:headlights range....и още 2 думи ама несварвам да ги видя??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Headlight range control defective. Умира ти моторче на фаровете или да се разпада изолацията на кабелите и да окъсяване. Трябва да видиш на vcds каква е грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Яясно,ще я закача и ще видя грешката иначе на мен не ми завиват фаровете(ако говориш за завив.фарове моторче)уж са завиващи,а не завиват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 (Редактирано) Може да са само регулиращи се нагоре-надолу. Редактирано 8 Декември 2016 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Как да разбера какви са,на мен ми каза по обръчите вътре във фара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 (Редактирано) Грешката ти е за регулирането по височина, иконката за завиването е друга. За да провериш дали имаш завиване, влез в xenon range c vcds и в едно от менютата от дясно (збравих какво пишеше) има тест на функциите. Иначе за да не вади грешка за завиването на дисплея се маха един 5А бушон от дясно и 2 пина се дават от модула на ксенона, който е зад жабката се дават на късо Редактирано 8 Декември 2016 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts