grozdev_ Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 преди 10 минути, stanislav85 написа: Т.е. си разглобил лупата на съставни части? Да на съставни части. Жалко че нямам снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devedeve Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 2 hours ago, Chofy said: Колеги, имам проблем със заключването на багажника. Таблото показва че е отворен, понякога не се заключва. Някой да е имал аналогичен проблем и начина му за отстраняване? При отворен багажник провери дали се заключва механизма при натиск. Ако това оправя проблема значи металния "стопер", върху който щраква ключалката от блъскане се е изместил надолу. Махаш корите около резервната гума, достигаш го и го повдигаш - направен е да може да се регулира. Ако проблема е заключващия механизъм - смазка или в краен случай смяна. Другата опция е кабел някъде прекъснат. Имаше отделна тема някъде из форума... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 Преди 8 часа, ShoxXx написа: Що бе? На 4f фейс фаровете вечни ли са? Не опира въпроса дали са вечни.И да са нови ,като светнеш още две лампи в повече на дълги дали има разлика според теб? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 Колеги някой качвал ли си е кораба на 20'джанти? Интересно ми е изобщо ще влязат ли без проблем? С отигинално окачванр съм не е с-лайн Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 Явно си оправил мотора щом си опрял до джантите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 (Редактирано) Не съм заговорихме се тука за джанти и гуми и ми стана интересно че един приятел иска бартер за моите но предлага 20' та реших да попитам Редактирано 2 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 На 25.10.2016 г. at 8:43, Silven Angelov написа: Ето го моя избор за лятото. 20'' оргиналдЪ от S8 9J ET45. Ще се карат с гуми 245/30/20. Окачването ми е от S-line, но ще я сваля с още 2-3см. За зимата си карам с оригиналните 18-ки с 245/40/18. Гледам всеки сезон да карам с чисто нови гуми, макар и по-нисък клас. Наскоро добавих и един перфориран лост. Ето колегата е слагал 20-ки! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 Just now, nikolay80 написа: Ето колегата е слагал 20-ки! Блаходаря ти гледам че кара макс с 245 гума мен ми предлагат на 285 : D ще го мисля по натам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 nikolay80 благодаря ти за снимковият материал относно бушоните. Само аз ли съм кьорав или не виждам никъде кой номер е бушона за подгрев на задно стъкло/странични огледала ? Някой може ли да помогне ? На предишната страница са схемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 2 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 Колеги смених си километража с фейсов и всичко е 6 но километрите бая не отговарят,някой да знае в Плд каде може да се оправят на мойте ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chofy Публикувано 2 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 Преди 16 часа, devedeve написа: При отворен багажник провери дали се заключва механизма при натиск. Ако това оправя проблема значи металния "стопер", върху който щраква ключалката от блъскане се е изместил надолу. Махаш корите около резервната гума, достигаш го и го повдигаш - направен е да може да се регулира. Ако проблема е заключващия механизъм - смазка или в краен случай смяна. Другата опция е кабел някъде прекъснат. Имаше отделна тема някъде из форума... devedeve, благодаря за насоките! ключалката заключва, но после сама се отключва в движение. Ходих на майстор и според него модела има проблем с ключалката на багажника, често се случвало да прави такива проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 2 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 Значи пак казвам поне при мен абсолютния максимум е 245/40/18 с отигинални джанти и фланци на 20мм. Може да се сметне този размер и да се види 20те дали идват по-широко без фланци. Колата е със сток окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 3 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2016 Каква е хидравличната течност ? Гледам,че не е червена а жълта От каде се намира? Защото ровичках колата и погледанах течноста и направо неможе да стигне до щеката ниско е новото ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 3 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2016 За сервото или спирачките говориш. На сервото и на мен ми го направи този номер и долях 150 мл зелена G 002000 и сега всичко е ок. Това Quattro не може да прави донъти даже и на сняг. ESPто го изключвам със задържане и пак не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 3 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2016 Прави прави вкарай го повече в обороти аз миналата зима на 2ра с пълната газ си влизах с вратите в завоите към пампорово и на пергел съм го въртял Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 3 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2016 Става , става, върти си се прилично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 3 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2016 Благодаря купих от елит кар отигинална на ауди 36 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 Не опира въпроса дали са вечни.И да са нови ,като светнеш още две лампи в повече на дълги дали има разлика според теб? Ако светне 20w никаква разлика няма да види. Ако сложи 50w ще има доста голяма разлика, но ще дъни грешки в компа. Схемата е следната Халогените се качват горе на мястото на дневните, а последните слизат долу, като крушките им стават 15-20w лед. Горе слага 50w обикновенни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 преди 24 минути, baba написа: Ако светне 20w никаква разлика няма да види. Ако сложи 50w ще има доста голяма разлика, но ще дъни грешки в компа. Схемата е следната Халогените се качват горе на мястото на дневните, а последните слизат долу, като крушките им стават 15-20w лед. Горе слага 50w обикновенни. Говорим за фейс.На фейса там са H7.Дневните са LED и са отдолу на фара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 4 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 On 11/30/2016 at 5:04 PM, VBI said: Провери си долу отдясно като застанеш пред колата скобите на двата маркуча към кулера за охлаждане на хидравличното масло. Понякога се разхлабва скобата на маркуча ако е сменена с неоригинална, пипни ги с пръст и ако има омасляване значи теча е от там. Може да се бръкне отгоре. Почти не си личи на самата кора долу, че нещо е текло. Мерси колега, намерих омасляване, мотора е 3.0 тди БМК, предполагам точно за тези маркучи говориш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 Не мога да се ориентирам от самата снимка, но са долу вдясно като си пред колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 5 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 (Редактирано) Да благодаря, точно под щеката за маслото са. Това оранжевото на снимката е щеката. Редактирано 5 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wlad0 Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 (Редактирано) Някой да е минал през филма със смяна на о-пръстени и дифтунги на дюзите, да сподели мнение? Омаслява отгоре и стича надолу по целия мотор, направо си капе... 3.0тди Редактирано 5 Декември 2016 от wlad0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 О пръстени на обратната нафта ли или от самите капачета тече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wlad0 Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Масло от самите капачета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts