Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

2 hours ago, Chofy said:

Колеги, имам проблем със заключването на багажника.

Таблото показва че е отворен, понякога не се заключва.
Някой да е имал аналогичен проблем и начина му за отстраняване?

При отворен багажник провери дали се заключва механизма при натиск. Ако това оправя проблема значи металния "стопер", върху който щраква ключалката от блъскане се е изместил надолу. Махаш корите около резервната гума, достигаш го и го повдигаш - направен е да може да се регулира.

Ако проблема е заключващия механизъм - смазка или в краен случай смяна. Другата опция е кабел някъде прекъснат.

 

Имаше отделна тема някъде из форума...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, ShoxXx написа:

 

Що бе? На 4f фейс фаровете вечни ли са?

Не опира въпроса дали са вечни.И да са нови ,като светнеш още две лампи в повече на дълги дали има разлика според теб?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой качвал ли си е кораба на 20'джанти? Интересно ми е изобщо ще влязат ли без проблем? С отигинално окачванр съм не е с-лайн

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм заговорихме се тука за джанти и гуми и ми стана интересно че един приятел иска бартер за моите но предлага 20' та реших да попитам 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.10.2016 г. at 8:43, Silven Angelov написа:

Ето го моя избор за лятото. 20'' оргиналдЪ от S8 9J ET45. Ще се карат с гуми 245/30/20. Окачването ми е от S-line, но ще я сваля с още 2-3см. За зимата си карам с оригиналните 18-ки с 245/40/18. Гледам всеки сезон да карам с чисто нови гуми, макар и по-нисък клас. Наскоро добавих и един перфориран лост.

 

 

 

 

14502957_1382587681766438_6277949454657632656_n.jpg

14650751_1382672655091274_6917772706423358499_n.jpg

14695315_1399720200053186_4904569178011930563_n.jpg

Ето колегата е слагал 20-ки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, nikolay80 написа:

Ето колегата е слагал 20-ки!

Блаходаря ти гледам че кара макс с 245 гума мен ми предлагат на 285 : D ще го мисля по натам 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

nikolay80 благодаря ти за снимковият материал относно бушоните. Само аз ли съм кьорав или не виждам никъде кой номер е бушона за подгрев на задно стъкло/странични огледала ? Някой може ли да помогне ? На предишната страница са схемите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених си километража с фейсов и всичко е 6 но километрите бая не отговарят,някой да знае в Плд каде може да се оправят на мойте ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, devedeve написа:

При отворен багажник провери дали се заключва механизма при натиск. Ако това оправя проблема значи металния "стопер", върху който щраква ключалката от блъскане се е изместил надолу. Махаш корите около резервната гума, достигаш го и го повдигаш - направен е да може да се регулира.

Ако проблема е заключващия механизъм - смазка или в краен случай смяна. Другата опция е кабел някъде прекъснат.

 

Имаше отделна тема някъде из форума...

devedeve, благодаря за насоките!
ключалката заключва, но после сама се отключва в движение.
Ходих на майстор и според него модела има проблем с ключалката на багажника, често се случвало да прави такива проблеми.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи пак казвам поне при мен абсолютния максимум е 245/40/18 с отигинални джанти и фланци на 20мм. Може да се сметне този размер и да се види 20те дали идват по-широко без фланци. Колата е със сток окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е хидравличната течност ? Гледам,че не е червена а жълта 

От каде се намира?

Защото ровичках колата и погледанах течноста и направо неможе да стигне до щеката ниско е новото !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сервото или спирачките говориш. На сервото и на мен ми го направи този номер и долях 150 мл зелена G 002000 и сега всичко е ок.

 

Това Quattro не може да прави донъти даже и на сняг. ESPто го изключвам със задържане и пак не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави прави вкарай го повече в обороти аз миналата зима на 2ра с пълната газ си влизах с вратите в завоите към пампорово и на пергел съм го въртял 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не опира въпроса дали са вечни.И да са нови ,като светнеш още две лампи в повече на дълги дали има разлика според теб?

Ако светне 20w никаква разлика няма да види.

Ако сложи 50w ще има доста голяма разлика, но ще дъни грешки в компа.

Схемата е следната

Халогените се качват горе на мястото на дневните, а последните слизат долу, като крушките им стават 15-20w лед. Горе слага 50w обикновенни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, baba написа:

Ако светне 20w никаква разлика няма да види.

Ако сложи 50w ще има доста голяма разлика, но ще дъни грешки в компа.

Схемата е следната

Халогените се качват горе на мястото на дневните, а последните слизат долу, като крушките им стават 15-20w лед. Горе слага 50w обикновенни.

Говорим за фейс.На фейса там са H7.Дневните са LED и са отдолу на фара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/30/2016 at 5:04 PM, VBI said:

Провери си долу отдясно като застанеш пред колата скобите на двата маркуча към кулера за охлаждане на хидравличното масло. Понякога се разхлабва скобата на  маркуча ако е сменена с  неоригинална, пипни ги с пръст и ако има омасляване значи теча е от там. Може да се бръкне отгоре. Почти не си личи на самата кора долу, че нещо е текло.

Мерси колега, намерих омасляване, мотора е 3.0 тди БМК, предполагам точно за тези маркучи говориш.

IMG_2098.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се ориентирам от самата снимка, но са долу вдясно като си пред колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да благодаря, точно под щеката за маслото са. Това оранжевото на снимката е щеката.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е минал през филма със смяна на о-пръстени и дифтунги на дюзите, да сподели мнение? Омаслява отгоре и стича надолу по целия мотор, направо си капе... 3.0тди

Редактирано от wlad0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...