Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

Не съм го отворил но пълни цилиндрите с вода... и се съмнявам в гарнитура но може и глава да е и блок да е... таа ако има цял мотор направо го насаждам че моя като хвана да го отворя и сватбата е голяма... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отремонтирай твоя, ако не е на много км.

За тикви мотора не се вади навън и ще минеш по-леко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 185к реални е.. ама 1500лв за сваляне и разглобяване ми се виждат мн после още 1000 за сглабяне и не се знае кво ще излезне извътре и сметката малко ме притеснява тва са цени от Пловдив ... ако кажете читав майстор някъде не ми пречи и до София да я довлека 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш нов мотор втора ширпотреба без да го отвориш....вероятността да последва съдбата на твоя е голяма. 

Още един глас да си правиш твоя. Поне го отвори да се види за какво става дума.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз тва си го мисля затова писах тук защото имам повече вяра на някой колега отколкото от обява в нета или фейса... за сега ще мисля още малко и ще събирам инфо за майстори и оферти пък ще видим... боли ме главата вече а и като си помисля че строших уж най-здравия мотор на ауди взех да се шашкам дали не трябва просто да си купя велосипед :hilezh: но най-вероятно кораба ще седи умрял още поне месец :)

Редактирано от Mafiqta_94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой има ли представа от къде мога да намеря по-подробна информация как се демонтира скоростната кутия (автоматик)?
Ще свалям хидротрансформатора и всякаква информация би ми била полезна :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

19591 - Intake Manifold Runner Control
            P3135 - 001 - Lower Stop not Reached
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 218.4 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 11.10 V
                    Duty Cycle: 88.8 %
                    Duty Cycle: 20.5 %
                    Duty Cycle: 20.5 %
                    Temperature: 18.9°C
 

Колата си работи нормално, тази грешка трябва ли да ме притеснява и за какво се отнася. Колата е 3.0TDI 2005 година.

 

 

Редактирано от B0rislav
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, nichirenshu написа:

Тоя дизел ли е най-здравия мотор на ауди? :hilezh::hilezh:

Ем преди да го взема четох наляво надясно така го дават ? сравнен с 2.0тди или 2.5 си е бая по-здрав ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mafiqta_94 би ли обяснил какво общо имат дюзите с повишаването на нивото на маслото и от там проблемите с главите и гарнитурите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общото е в това че като пикаят това количество нафта се просмуква в маслото следователно се покачва нивото на маслото.. при мен още не е ясно дали са гарнитури може и спукана юаслена магистрала да е дали по блока дали по главите - съответно като се покачи нивото прекалено мн се търси най-слабото място да избие и всичко става салата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се покачи маслото ще почне да го хвърля през ауспуха. 10.5 литра масло събира 3.0тди след регенерации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.11.2016 г. at 18:31, Mafiqta_94 написа:

Ем преди да го взема четох наляво надясно така го дават ? сравнен с 2.0тди или 2.5 си е бая по-здрав ?

То с четене по форумите и аз останах с такива впечатления.Предполагам си БМК?И аз се озъбих на подобни километри 190 хил. ,даже беше по грозна картината при мен.После като цена с ремонта общо ми дойде като за фейс ама.....шанс.Успех с ремонта и ако ти е на сърце колата не се отказвай!:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Stuttgy написа:

То с четене по форумите и аз останах с такива впечатления.Предполагам си БМК?И аз се озъбих на подобни километри 190 хил. ,даже беше по грозна картината при мен.После като цена с ремонта общо ми дойде като за фейс ама.....шанс.Успех с ремонта и ако ти е на сърце колата не се отказвай!:zustimm:

Я кажи какво се е случило при теб и да с БМК съм 

преди 54 минути, kpematop написа:

Ако се покачи маслото ще почне да го хвърля през ауспуха. 10.5 литра масло събира 3.0тди след регенерации.

Нямам дпф и не ми е хвърляла масло отзад пушеше но все мислих че е от дюзите и имам 2 свещи неработещи маслото ми е още толкова над макса на щеката....  няма вода в него и мирише на нафта, за какви регенерации казваш че не мога да схвана 

Редактирано от Mafiqta_94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то си е въпрос на време при тия мотори,като чета и по немските форуми колко случаи има.При мен проби бутало на магистралата с 200 и радостта приключи за около месец.Смених мотора,после се разтече и скоростната кутия,проблеми с ДПФ заради пикаещите дюзи от стария мотор.......и др дребни неща.Вече нямаше удоволствие,а само очакване да светне някоя лампа и така!Вече е в Албания:steinigung:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма да е бутало което малко ме успокоява... или поне се надявам буталата да са в ред.. колкото и да го мисля все стигам до решение че гарнитура трябва да е видяла много зор че чак цилиндрите да се пълнят... ноо то ще си каже като се свалят главите все още не съм я почнал че чакам да продам другата и след това ще е ама си мисля че на пролет ще сме на асфалта :) мотор не ми се сменя щото не го знам на къв хал ще е и ме е шубе да не избуши и той... а моя като го направя ще съм малко или много по сигурен в него :)

А как ми се иска да я направя по бързо да я покарам още месец 2 и да я сменя с Q7 въпреки че ми е доста на сърце но ще видим как ще се развият нещата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам да си поставя S-line окачване. Тей като моето е доста високо, за подмята само пружини ли трябва да си намеря или и амортисьори?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко комплект ти трябва :) а на кви пари си го намерил горе доло че попринцип си е цифра? Ако не е тайна де :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес като запалих лявата крушка на фара беше заминала. Никога не съм сменял такава и не знам каква точно е.
Колата няма ксенон или лупи - обикновен фар. Някой има ли представа каква крушка трябва да търся ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...