Jump to content

Помощ при покупка на А4 B8 2.0 TDI


Recommended Posts

  • Отговори 116
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 1 час, Misho 82 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Поради тази причина е много по добре да се вземе добре гледана италианка(да има такива на частни обяви, не кенефите дето идват тук в пакет), макар и малко по скъпа от частник.

Купих такава Б6 1.8ТQ на 135К км и нямам НИКАКВИ опкавания, колата е топка и свети отвсякъде.

Единствения минус е, че не е с много екстри като в Швейцария, но ще ретрофитвам , няма как. Като имаш добра база, можеш да ретрофитнеш каквото си искаш, вкл и шибидах. Докато ако базата ти е кенеф или ръждива, няма смисъл от никакво надграждане.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Базата е важна така е в БГ можеш да е правиш каквото искаш за без пари почти....

единственото което ме дразни при всички е дъъългите интервали на обслужване особено при по-новите коли ужасно тъпо е! Коли на 2-3г като им отвориш капачките на маслото и вътре всичко е леш чернилка,люспи и тн. благодарение на "оригинал" масълцата и 20-30к безумни интервали . А колкото италианки съм гледал всичкото беше под минимума даже си мисля че почти не виждат обслужване. Разбира се винаги ще има изключение и тук наистина най-добре частни лица поне знаеш че виждаш нещата такива каквито са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе имаше малко свободни съчинения по ангренажният ремък(бяха сложили ролка за AEB :nixweiss:), но поне ме успокои факта че свалих въздушен на Mahle, климатичен оригинален, маслен оригинален и бензинов оригинален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/16/2016 at 11:42 AM, Fitil4o said:

Поради тази причина е много по добре да се вземе добре гледана италианка(да има такива на частни обяви, не кенефите дето идват тук в пакет), макар и малко по скъпа от частник.

Купих такава Б6 1.8ТQ на 135К км и нямам НИКАКВИ опкавания, колата е топка и свети отвсякъде.

Единствения минус е, че не е с много екстри като в Швейцария, но ще ретрофитвам , няма как. Като имаш добра база, можеш да ретрофитнеш каквото си искаш, вкл и шибидах. Докато ако базата ти е кенеф или ръждива, няма смисъл от никакво надграждане.

Позволете ми да се намеся в темата.

 

Мой приятел преди година и половина си взе Б8 от автокъща, италианка. Седан, ръчка, 2008. Колата се оказа адски сполучлива, а я взе евтино, около 20к тогава. И пича си я кара и въобще не го е*е за колата, даже незнам дали нещо е правил по нея от тогава :) Да му мисли следващия й собственик...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, congo said:

По мнението .. тази B8-ца за 20000 е почти невъзможно да е с кожа, нави, съмнително за подгрев и тн. Да постни коли на границата има ...

Ми аз мога да му намеря постна за 20К на 150 реални от първи собственик. Имам тема в продава. :)

Няма никакъв интерес. Всичко живо иска с екстри , не ги еве че са поройници ;) 

Като бялата, дето са я карали строителите у НаполЕ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един френд си докара от Германско преди нова година 2,0ТДИ, ръчка, Черен авант, 12.2011 на 182 000км. Фирмена кола е била, няма драскотина нито вътре нито вънка.

Нави, 18-ки, щори, ксенон, подгреви... 11к евра. Вярно, че чака 2 месеца за да изпадне такава оферта, но който търси- намира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 15 август 2016 г. at 11:30 AM, congo said:

Аха ..... че какво прави в ДазВелт тогава ... тея за пореден път покзват колко са им колите с "гарантитран произохд" и "сервизирани само там" :(

След като на Райно бившата 2-ка бе там за месец два се разочаровах от тях ... колата може и да е чук но бе обслужвана там ...

 

Колега, какъв е проблема, че колата в дазвелт е от мене?? Колата е от Ауди в Италия, с пълна история в Ауди Италия. Минала е преглед в Порше Запад и е остановено, че историята е реална, колата е в отлично състояние и отговаря на критериите да се продава по дазвелт. Друго?

При пазар на 400-500 нови коли на година в България, няма как да задоволят интереса без коли внос, елементарно е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма кво значение има кой ги внася? Ти кола ли отиваш да гледаш/купуваш или те интересува вносителя? Не всички коли се предлагат като техни, ВСИЧКИ се предлагат като коли отговарящи на критериите на ВАГ за дасвелт. 

 

Всички псевдо фанатици на тема "безкомпромисна" поддръжка, ако ви разровя колите съм сигурен, че ще намеря десетки части и консумативи от алтернативни марки, но по форумите сте ербап как еди кое си не е как трябва ( не, че сте виждали на живо как трябва да е). На 10 човека продадохме 8ци за по 100+ хил. лв. внесени от Италия с история и т.н, точно ти се появи да кажеш как "трябва" да е... Бати ташака!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Quote

 

Да си ги внасят те тогава! Предлагат се като техни, не е ли така?


 


То си пише, ама трябва да се чете:

 

Quote

 

Стандартите на марката гарантират избор от качествени, сертифицирани употребявани автомобили с ясни произход и история, реален пробег и в добро техническо състояние и външен вид. Систематизираната документация е прозрачна и достъпна за всеки потенциален клиент. Всички автомобили минават щателен технически преглед по стандартизиран протокол, включващ 75 позиции, които покриват всички детайли. В чек листата е включена проверка на: купе, каросерия, двигател, скоростна кутия, електроника, окачване, силово предаване, както и тестово шофиране от сервизен инженер.

На база на този протокол се извършват належащите ремонти, ако има такива, така че на клиента да се предаде гарантирано добър и сигурен автомобил. Такъв автомобил нашите клиенти получават с гаранция от 6 месеца, без тя да се заплаща допълнително.

Основния контингент автомобили са, такива изкупени от наши клиенти, върнати от лизинг автомобили на Volkswagen Leasing/ Audi Leasing- Германия, тестови автомобили на дилърската ни мрежа, както и служебни на Порше БГ. Преобладаващата възраст на автомобилите е до 7 години с пробег до 200 000 км, Всички автомобили са в много добро, за възрастта си, състояние.

 


Ако те интересува точно как са се сдобили с въпросния автомобил, питаш и не мисля, че ще те излъжат :)

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/18/2016 at 12:24, sweep написа:

Фирмена кола е била,

 

Васко, по твоето описание тази кола не трябва да е фирмена или просто другарчето ти е намерило бялата лястовица.

Или пък не са били истински немци. То сега там всякакви извратеняци и съмнителни типове се навъдиха. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, Nasti said:

Ма кво значение има кой ги внася? Ти кола ли отиваш да гледаш/купуваш или те интересува вносителя? Не всички коли се предлагат като техни, ВСИЧКИ се предлагат като коли отговарящи на критериите на ВАГ за дасвелт. 

Малко в страни, а може и да е полезно... Какви са критериите на Дазвелт, мисля да продавам моята, затова се чудя :) ? Мога ли да я продам или оставя там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Критериите един колега ги е шернал малко по-горе. А дали можеш да оставиш твоята не знам. Ако отговаря колата и теб те устройват условията не мисля, че ще е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега след всички написани професури, колегата коя кола да вземе.? Наточена , уникална и безкомпромисно поддържана нов внос или от DWAuto? Има ли значение кой е доставчика?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, KOKO 100 C4 said:

 

Васко, по твоето описание тази кола не трябва да е фирмена или просто другарчето ти е намерило бялата лястовица.

Или пък не са били истински немци. То сега там всякакви извратеняци и съмнителни типове се навъдиха. :hilezh:

 

Коко, колата беше служебна, което не означава карана до умиране. Карана е от един човек, предимно извънградско. Буквално няма петънце вътре/вън. Като нова. Преди месец взеха пасат 2012 по същия начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 minutes ago, dimpetrov said:

И сега след всички написани професури, колегата коя кола да вземе.? Наточена , уникална и безкомпромисно поддържана нов внос или от DWAuto? Има ли значение кой е доставчика?  

 

 

Бегай с тия професУри бе...:hilezh:

Колегата ще избере кола която му харесва и това е.....никой тук не може избере  вместо него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 minutes ago, Misho 82 said:

 

 

Бегай с тия професУри бе...:hilezh:

Колегата ще избере кола която му харесва и това е.....никой тук не може избере  вместо него.

 

Точно професУра се пише !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

49 minutes ago, Misho 82 said:

.....никой тук не може избере  вместо него.

Може! Всички могат да избират вместо него, но той дали ще се съгласи е друг въпрос... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Congo човек ама мноого си прав! Не разбирам само защо хабиш енергия още да обясняваш каквото и да е? 

Там битият си е бит еВаният си е еВан това е държавата на неограничените възможности....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, congo написа:

Така няма посредник посредата с които всички да си измият ръцете а той да каже "сор пич да си гледал". Баси двата ташака.

 Без да защитавам някого, но какво ще се случи, ако порше софия е купило колата от порше залцбург (примерно) и излезе дефект? Ще ти го признаят ли, или ще те пратят да се оправяш с австрийците? Мисълта ми е че купуване на автомобил секънд хенд винаги води до рискове. Аз например кола от ОЛ, или фирмена не бих си купил никога, но и това не е гаранция че няма да с изтегля късата клечка.

 

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купуваш кола от cargiant и задължително имаш гаранция на техническо състояние

Можеш и да е върнеш до две седмици ако не си "хепи" с колата може и да е смениш с друга....и пак говорим за коли втора ръка. Само дето cargiant продава кола на всяка десета минута и паркинга с наличните автомобили е колкото  малък град у родно...ама не чух някой там да се бие в гърдите гръмко що ли? :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порше не би трябвало да рискуват с продажба на съмнителен/ некачествен автомобил, без значение от къде/кого е купуван. Дали се придържат към това е друга тема. 

Не може да им се отрече че са коректни с оповестяване на произохода на автомобилите си, нов внос, байбек, ОЛ и т.н. Всеки да решава за себе си какъв кошер да взема.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://money.bg/auto/pazarat-na-avtomobili-vtora-raka-u-nas-evtinoto-e-skapo.html

 

@v1ppers0n. Статията е точно за теб. Е, може и за други.:hilezh:

Редактирано от dimpetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...