Jump to content

Помощ при покупка на А4 B8 2.0 TDI


Recommended Posts

Здравейте, пред покупка съм на 2.0 TDI 143к.с., чакам колата да пристигне от Италия. Говорих с човека и каза, че колата е със сменена скоростна кутия (на 1000км.), която може да се провери във всички сервизи в Ауди. На 131 000 РЕАЛНИ. Всичко излизало в Ауди, че е обслужвана. Цената и е 20к. 2009г., автомат, навигация, кожа, лед фарове, авант. 


1. Какво ви е мнението за този модел?

2. Какво да гледам като ходя да я гледам (което ще стане утре или понеделник).

3. Пукат ли глави като по-старите 4-ки?

4. Кои мотори са по-хубавите (буквите)?

5. Освен да я закача в ауди, как мога да разбера дали наистина е сменян автомата? Проблема е, че в града в който се продава няма ауди...

6. Всички други съвети ще са ми от полза.

 

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 116
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 1 час, Ropotamo написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Да, бяла. Има я в мобиле.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@congo - Мерси много за мнението. Нямам познат с тази кола... за това гледам да изкопча каквото мога от нета. Ще гледам да проверя всичко, което си написал. Ще я закача при познати или в краен случай във WV в Сливен, нямам им много доверие ама... Не вярвам да позволят да я карам до Стара Загора или Бургас, но ще питам.

 

Ако някой друг има нещо да допълни, няма да откажа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, v1ppers0n said:

чакам колата да пристигне от Италия.

Мнението ми е, че сега точно прикриват това, дето не трябва да се вижда :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Congo ей тука се бъркаш, защото знам, от кого е колата и точно той няма да лъже и ако я прави, ще е като я свали от автовоза ГАРАНТИРАМ!

 

А относно цената, човека ги взима в пакет няколко коли и ги пуска както си го е кеф!

Редактирано от Ropotamo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ropotamo - Знаем го човека какъв е. Имал е и хубави и лоши коли. Вчера закупихме бус от него, каза си всички проблеми по буса, факт е и наистина е това (поне за сега). Единственото нещо, което не каза е, че са връщани около 70-80к. километри. Въпроса е, че може и той да не знае какво и има. За това трябва аз да го търся. А защо е сменяна скоростната кутия не съм питал, но ще го направя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/5/2016 at 14:52, grozdev_ написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

Не знам. Като говорихме каза, че е сменена и ще излезе на всякъде в ауди, че е сменяна. Не съм сигурен, така каза.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бат Драго колите не са лоши,но има и такива които не стават.

Сега в момента не знам как е,но преди за коли с проблеми се чупеше от цената доста пара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новия автомат наистина си е далавера. Голяма част от проблемите които се дискутират по форумите са резултат от огромните им реални километри. Само че аз бих проверил това с оглед, не само на документи.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, Passi написа:

Тая кола какво е правена,че на 130 000км са и сменявали скоростите

Не с тези тъпи въпроси, така само затвърждаваш мнение на българите, че колите почват да се чупят след 250-300 к:hilezh:

Още повече тва е мултитрошляк, и хич не му понасят Нм-рите на дизеляка . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не ги знам какви са ти я скорости, но ако го купя ново и ми изтропат скоростите на 130 000 ще го запаля пред представителството. Не ми се струва нормално съвремена кола да се нуждае от смяна на скорости на толкова километри та затова попитах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че си видял една дефектирала скоростна кутия на 130 000 км (ако километрите не са въртени) не означава ще всяка кутия ще дефектира на тези километри. Това е все едно на идеш в инфарктното оделение на една болница и да заключиш че всеки ще получи инфаркт! :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често се престарават някои колеги с изказванията. Погледнете в немското мобиле например....колко много Аудита се продават на 6- 10 години с пробег 300-400 хил. км..... понякога и повече....... всички те са се движили със мултитроник......повечето продължават да се движат!   Не че не може на 130 000 да се счупи....... случва се...... но обикновено, при правилна поддръжка няма големи проблеми, особено от по-късните години на производство!  Да не би кутиите им с два съединителя да са по-малко чупливи? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей затова не обичам да пиша в подобни теми, щото всеки е виждАл и знае повече от другите. 

П.с.аз също имам мулти на 190к и още е в кондиция, но това не означава, че няма да роди утре :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5 август 2016 г. at 10:47, v1ppers0n написа:

@congo - Мерси много за мнението. Нямам познат с тази кола... за това гледам да изкопча каквото мога от нета. Ще гледам да проверя всичко, което си написал. Ще я закача при познати или в краен случай във WV в Сливен, нямам им много доверие ама... Не вярвам да позволят да я карам до Стара Загора или Бургас, но ще питам.

 

Ако някой друг има нещо да допълни, няма да откажа :)

Кво стана ще има ли бартер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при нас две мултита.....едното на 280 хил. другото на 218 хил... и двете не са родили......... което също не значи, че утре няма да родят! :hilezh:

Ама съм кацнал на Земята... като родят, ремонтче и.....газ! Не съм с очаквания, че една кола цял живот ще я карам без ремонти...включително скъпи:)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...