firewire Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, както си карах колата в града ми изписа грешка "Particles filter. Check user manual" като колата продължи да си работи нормално и да си ускорява. Бихте ли ме посъветвали какво да направя сега? Доколкото разбрах колата иска да се регенерира като я покарам малко извънградско с повече газ по магистралата примерно. Някои дали има въпросният user manual за да погледна каквото ме съветва да погледна...Да очаквам ли скоро да ми се наложи да го зменя/премахна? Колата е 2006г. Редактирано 22 Август 2016 от firewire Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Това е единсвеното, което можеш да направиш. Ако скоро си карал извън обаче ще да е по-сериозно затлачването. Не е лошо и с компютър да се види. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firewire Публикувано 24 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Ок, мерси. Изчезна. Карал съм от София до Боровец по пътя със завоите с 50-60км/ч, което си е равносилно на градско. Според мен обаче проблема ще зачестява, защото доста голяма част от пробега ми си е в градски условя...търся някакво перманентно решение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 DPF се пълни в града. То това му е функцията и ако не караш извън става проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Florev Публикувано 1 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Има опция да се пусне на регенерация през компютър - след това няма проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 Има такъв вариант, но той не почиства добре и така се пълни трайно и се приближаваш до смяната му. Не се ли кара извънградско работата е зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Първо си виж дюзите на какво дередже са...Познавам хора карат в града и не се затлачва DPF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 (Редактирано) Какъв е проблема да я изкараш (когато дойде момента за регенерация) за 20 минути извънградско и да я покараш в по-високи обороти (над 2500об/мин) за едни 30км?! Редактирано 6 Януари 2017 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hinko Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Приятелю това което знам от момчетата от сервиза е , че електрониката на автомобила може сама да зададе режим на регенерация дори в градски условия , но не съм ги питал дали е така при Кю-та от по-предни години.Моят е 2009 г. Ако искаш ще ти дам кординати -занимават се само с ВАГ групата ,като и перат ДПФ-и . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Че може, може, но не е толкова ефективно като пасивната. И вади до по-бързо запълване на дпф-а. Освен това пуска нафта в закъснение, която да изгаря в изпускателната система и една част изтича в картера и ти разрежда маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Коя е пасивната регенерация: Пусната на място и принудително чрез софтуера ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 Пасивна е като караш извън града с 2000-2500 оборота за 20-30мин. Зимата може и повече да трябва, особено, ако е -15. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 (Редактирано) Пасивната регенерация е такава защото колата влиза в режим на регенерация. Вдигат се оборотите на място, температурата в гърнетата се покачва и мирише на изгорели боклуци. И може да се случи и в града. И тогава отзад е мазало. Не става само да караш бързо извън града. Редактирано 10 Януари 2017 от stanislav85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 ТОва на място е ПРИНУДИТЕЛНА. Иначе пасивна активна не съм много наясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Стартирана чрез VCDS или VAS-PC на място, регенерацията е принудителна/активна, да. За пасивната да се коригирам малко, че писах набързо. При достигнати определени стойности на запълване на филтъра, колата влиза в режим на регенерация (без индикация на таблото). На празен ход оборотите се увеличават (при мен от ~639 до ~771) и се повишава температурата в изпускателната система. Тогава трябва да се излезе някъде извън града и да се кара 10-15мин с над 2000об/м и над 60км/ч, за да изгорят твърдите частици. Ако няма възможност за околовръстно/магистрала регенерацията ще протече и в града, но по-бавно и с димна завеса при всяко тръгване. Важно е да не де гаси двигателя до приключването й. Края на процеса се познава по нормализиране на оборотите. През останалото време, дори да излизате за кратки високоскоростни разходки няма да изчистите филтъра. Само може да се удължи периода до следваща регенерация, но не както, ако имате редовно извънградско шофиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 On 1/9/2017 at 8:32 PM, mshbul said: Пасивна е като караш извън града с 2000-2500 оборота за 20-30мин. Зимата може и повече да трябва, особено, ако е -15. За мен няма нищо пасивно в гореописаният вариант на регенерацията. Мисля че по-правилното би било да се нарече "динамична", "активна" и др. подобни (ИМХО). Относно регенерацията в града, това е едно неудобно преживяване, особено в час пик, в центъра на София. Всички те гледат, все едно ще се запалиш всеки момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 Точно пасивна си е горепосочената, защото при нея не се впръсква допълнително гориво. Ако караш доста извънградско може и по 2000 км да не ти отчита на VCDS извършвана регенерация (там се отчитат само активните). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 (Редактирано) Редактирано 8 Февруари 2017 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване