Jump to content

всичко за хибридните турбини


Recommended Posts

здрасти на всички, извинявам се, ако това е грешния раздел. Преди няколко дни ми сгъна турбината (ауди а4 б5 АЕБ), понеже колата ми трябваше и се наложи да взема китайско турбо к03-029. Проекта ще се осъществи след няколко месеца, прочетох цялата тема за силов тунинг на 1.8Т и това което привлече вниманието ми са хибридните турбини, но в статията не успях да намеря нищо по-конректно, изчетох темата на колега М. (цецо), но той също не е дал подробна информация, опитах се да се свържа с франкен турбо, нито мейл мога да им пратя, нито някакъв телефон. Като цяло ме интересува всичко относно тези турбини (ясно е че щом е хибрид е сглобена от няколко), но по-конкретно ако някой ползва такава, понеже ми се вижда най-разумния начин поне за мен, изпадна ми колектор "подсилен" уж за АЕБ и реших да го взема по темата на колегата цецо останах с впечатленията, че кара със сток колектор, мощността която гоня е 250-260 коня на вала, благадаря на всички които се включат, и особено на тези които могат да дадат възможно най-конкретна информация (магазин, възможнисти на турбото, марка модел и т.н.) 

не споменавам дюзи, софтуер генерации, кулери и т.н мисля че са ясни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Franken нама да се разбереш, според мен съвсем скоро ще затвори бизнеса този Дъг, защото за всяка продадена напоследък срещам пом 1-2 ребилда още в гаранция, китайска история. Да не говорим колко трудно се контактува с Дъг. Няма как да е е ефтино и хубаво, и на мен ми се ще, ама няма... Влезеш ли в този филм ще си мечтаеш да си си купул BW EFR...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и аз мисля, че скоро ще затвори, но все пак остава питанката от къде могат да се поръчат? за цената не мисля, че има смисъл да коментираме колкото плащаш толкова получаваш, но ако някой може да даде нещо конкретно, мисля че ще е полезно, но и май няма никой друг освен въпросния колега с хибридна турбина? :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На теоривя се продават, на пракрика не можеш да си купиш. Правих постъпления да купя кит за едно момче, дистрибутора им ми препоръча да не се занимавам въобще!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре тогава какво остава да избирам между к04/20/22 или Т25 фланец да правя за гарет проблема, че и даже гарет 25 сериите ми се виждат доста по мощни от моята цел, която е 250-60 коня на вала?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 На моята 2560 беше екстра и имах 185кв на колела при 1,45 бара, предполагам на 1.2 ще си към 260-280коня и няма да ти прави толкова жега като к04 ката. Конете и торкът ще идват при малко по-високи обороти, за да не сгънеш биелите, ако няма да подковаваш мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

именно това търся, не ми се занимава със сменяне на биели, пък и съм само предно няма смисъл от повече, благодаря момчето, но ако все пак някой знае нещо повече за хибридиде моля да сподели! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/2/2016 at 21:15, remthename написа:

 .....опитах се да се свържа с франкен турбо, нито мейл мога да им пратя, нито някакъв телефон

...... мощността която гоня е 250-260 коня на вала ....

...... не споменавам дюзи, софтуер генерации, кулери и т.н мисля че са ясни

Това не може да е вярно .... ECS tuning са дистрибутори на FT ...

Може би е най-добре да се замислиш за к03-073 ...

Първо се уточняват най-скъпите части като ТК и колектор, всичко останало се нагажда спрямо тях ...

На 9/4/2016 at 21:03, remthename написа:

 ..... но ако все пак някой знае нещо повече за хибридиде моля да сподели! 

Нета прелива от информация за тунинг на 1.8Т .... По принцип е добре да се избягва хибридна турбина .... Най-малкото че при проблем трябва да я ремонтира този който я е направил. Надежността също не е силната им страна. На базата на к03/к04 с най-добри отзиви се ползват тези на Beachbuggy turbos. Може да прочетеш за тях:

http://r-techperformance.co.uk/vag/1-8t-20v-tuning-info-golf-audi-seat-skoda/1-8t-k04-k03-hybrid-turbo-tuning/

https://www.facebook.com/beach.buggy.10/

Като цяло избора е  голям .... финанси да имаш ..

http://www.turbodynamics.co.uk/shop/md417-stage-3-hybrid-turbo-for-vag-18t-150bhp-engines-p-2727.html

http://gpopshop.com/products-page/all-turbos/kkk-k0304-turbo/

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно надежността на хибридите - зависи от това как е настроена колата. Често хибридът ти позволява да изкараш по-голяма мощност при по-малко налягане и жега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...
  • 5 months later...

Да, доста при това, но само ако не караш колата ^_^.

 

(че вземете попрочетете малко по въпроса де, тия питанки са смехотворни.........., все пак т`ва не е форум на детска градина.....)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя мултитроник така ще ти намали разхода, хибридната турбина, че изобщо няма да го усетиш... в сравнение с ремонта на автомата.

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез китайски турбини 10000км и почват да хвърлят масло, иначе добре надуват.Карам с к03 029 със студено компресорно колело от 073 за сега върви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...