victor4o4 Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 (Редактирано) Колеги, моля за съвет. Колата е Ауди А4, 1.8 125к.с. бензин/газов инж. Колата има леко дразнещ проблем, който се изразява в следното: Нестабилни обороти на газ (и на бензин, но много по-малко се усеща) - оборотите играят и тресе (особено на включен климатик), понякога (рядко) гасне, когато освободя от скорост, често забива муцуната и понякога при форсиране до 4-5 хил оборота на празен ход задържа на 2 хил. оборота, докато не чукна леко педала на газта. Предишните собственици на автомобила са сменили Дебитомера и аз мисля, че проблемите се коренят в замърсена дроселова клапа. Обадих се в D-bros и ми казаха, че чистенето на дросел струва 80 лева. Нищо против колегите, чувал съм само добри отзиви от тях, но дали си заслужава да дам 80 лева за чистенето на дросела, и/или можете ли да ми препоръчате човек, който може да го направи за по-малко, че цената ми се струва леко височка. Поздрави Редактирано 13 Септември 2016 от victor4o4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Можеш да го направиш и сам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Почисти го и ако не можеш да го адаптираш пиши лично, ще го направим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Почистването на дросела може да помогне при колебание в оборотите, но не и при глъхнене или давене. Виж, почистване на потенциометъра, вече може и да е причината, ама леко ме съмнява. Преди да даваш 80 нека да закачат и да пробват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 14 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 (Редактирано) Преди 8 часа, Evgeni K. написа: Почистването на дросела може да помогне при колебание в оборотите, но не и при глъхнене или давене. Виж, почистване на потенциометъра, вече може и да е причината, ама леко ме съмнява. Преди да даваш 80 нека да закачат и да пробват. По-скоро не бих го определил като глъхнене или даване, а тресене в ниските обороти и придърпване, особено с включен климатик. Не зная по какъв начин климатроника оказва влияние, но когато го включа (особено на висока скорост) адски много тресе. Иначе, когато я настъпя върви адски добре. Кой потенциометър визираш? Този на дроселовата клапа ли? Преди 8 часа, ChillToucH написа: Почисти го и ако не можеш да го адаптираш пиши лично, ще го направим. Благодаря ти, колега! Ще го имам предвид! Редактирано 14 Септември 2016 от victor4o4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 20 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Свалих и изчистих дросела. Вече на ниски обороти не тресе, но все още продължава понякога да се форсира сама до 2500 оборта, като освободя от скорост или натисна съединителя... Някакви идеи/предложения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 ахам, време е за нов дросел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 20 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 (Редактирано) Преди 2 часа, NIKO написа: Цитиране на предходно мнение! NIKO, нов дросел ще взема, но преди това има ли начин, по който старият може да бъде замерен или проверен, за да бъда сигурен, че проблемът е от него? Редактирано 20 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 има начини, но в БГ едва ли някой се занимава с диагностика и ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 20 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 (Редактирано) Аха ясно... решил съм, ако проблемът наистина е в дросела да си взема нов за 600-700 лева и за това се чудя как да го тествам. Понеже парите не са малко, та се чудя дали ще се оправи от това. Хммм... оказва се, че не е чак толкова скъп - http://charkove.bg/drosel-klapa-ent310008 Редактирано 20 Септември 2016 от victor4o4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 чета насам-натам из темите и попадам на разни твои постове, та да се уточним: нов дросел при такива симптоми се купува САМО АКО ВСИЧКО друго по мотора и командната електроника/хардуер е НАРЕД. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 4 hours ago, victor4o4 said: Аха ясно... решил съм, ако проблемът наистина е в дросела да си взема нов за 600-700 лева и за това се чудя как да го тествам. Понеже парите не са малко, та се чудя дали ще се оправи от това. Хммм... оказва се, че не е чак толкова скъп - http://charkove.bg/drosel-klapa-ent310008 В Мегапартс ги има между 50 и 80 лв. втора ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 20 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Преди 3 часа, NIKO написа: чета насам-натам из темите и попадам на разни твои постове, та да се уточним: нов дросел при такива симптоми се купува САМО АКО ВСИЧКО друго по мотора и командната електроника/хардуер е НАРЕД. Разбирам. Именно за това попитах по-горе, как точно може да бъде диагностициран дросела. Какво означава "всичко друго"? Кои компонети могат да бъдат виновници за създалия се проблем, за да започна да проверявам наред? Съответно, ако всичко останало е наред, ще взема дросел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ив.Николов Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 А нещо за картерната вентилация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 20 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 (Редактирано) Преди дросела, в пластмасовия маркуч има една дупка, която я запуших - явно в нея е влизал маркуча за картерните газове. Друго за тях не знам. Направих си тест преди малко с включена и изключена букса на дросела. Като е изключен работи много зле, прекалено много играят оборотите, а когато е включена работи добре, но когато форсирам , оборотите забиват на 2500. Когато изгася и отново запаля, оборотите се нормализират. Редактирано 20 Септември 2016 от victor4o4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 Как така ще изключваш дросела? Да нямаш предвид дебитомера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 21 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 Дросела изключих от буксата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 (Редактирано) и как аджеба според теб компютъра ще разбере как да "командва" двигателя, след като си няма понятие къде е дросела? Изобщо имаш ли дори бегла идея как работи инжекционната система на тоя мотроник и откъде взима ECU-то данните, за да управлява двигателя? Редактирано 21 Септември 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 логиката е желЕзна ве - като изключиш нещо и не стане по-зле значи проблема е в него, а вероятно може и без него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 22 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 (Редактирано) Преди 14 часа, NIKO написа: Изобщо имаш ли дори бегла идея как работи инжекционната система на тоя мотроник и откъде взима ECU-то данните, за да управлява двигателя? не. ---- Днес закачихме с един приятел колата на Ваг-Ком и излязоха следните грешки: Редактирано 22 Септември 2016 от victor4o4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 27 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2016 Толко ли не намери един приЕтел с кракната версия да изкара пълно инфо на грешките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 27 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2016 Не намерих, за жалост В крайна сметка си взех кракнат Ваг-Ком от sklad66 и днес закачих колата - няма никакви грешки, но проблемът си остава. Колата работи нормално, ако я карам до 2200 оборота. Ако я настъпя, започва да държи 2500 оборота на празен ход. Иначе грешките за дросела са: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00670 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16507/P0123/000291 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17953/P1545/005445 Иначе миналата седмица свалих дросела отново, за да погледна графитените писти на TPS-a, и открих следното: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 На 20 септември 2016 г. at 11:10, NIKO написа: ахам, време е за нов дросел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 28 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 (Редактирано) Да, така предположих и аз. Само за инфо: Поръчах чисто нов дросел с 1 година гаранция от Англия, излезе ми 180 лева. Ще дойде между 4-ти и 7-ми октомври. Дано тогава да се оправят нещата. Редактирано 28 Септември 2016 от victor4o4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 28 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 дай линк да видим какво си поръчал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване