milenaleksov Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 (Редактирано) Колеги мисля на A4 B5 1.8T AEB 150hp да изкарам около 250,260hp та въпроса ми е ще мога ли да го направя с К04 и за да сложа К04 ще трябва ли сменям друго освен дюзите и колектора и евентуално и кулера. Също така какви дюзи трябва да сложа 385цц ли? Какъв колектор и какъв кулер. Също така ако можете да ми кажете колко пари г/д ще ми трябват да го подкарам този сетъп Редактирано 2 Октомври 2016 от milenaleksov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Преди 1 час, milenaleksov написа: .... да изкарам около 250,260hp .... да ми кажете колко пари г/д ще ми трябват да го подкарам този сетъп ... около 8000лв. с чисто нов ТК ...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Така, К04 преспокойно може само да я допълниш с един челен кулер и един колектор с големи портове и да си свиркаш, дюзите ще се справят, но дори и да не изкараш 250 коня, а 220-230 примерно праз голям. защото с новите дюзи може да влезеш и във филм с рейка, регулатор и бенз помпа, което допълнително да оскъпи бюджета. За мен най-евтиният вариант при който ще имаш осезаем ефект е, това, което написах по-горе, също така може да добавиш и едни медни свещи 5-ца на НГК, които ги дават за чипнати тръцове , но се сменят на 8-10к, т.е с всяка смяна на маслото. За това, което аз ти казвам, може да влезеш около 1000-1100лв, според пазарлъка исъстоянието на нещата, които купуваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 (Редактирано) Ако направиш лек компромис със тези 250-260, които искаш и си в играта. 8К са безумно много пари за това, по-скоро бих казал около 4К. Колектор НЕ трябва. С челен кулер е по-добре, но не е есенциален. Трабват ти турбото, инжектори и/или горивен регулатор и софт, не се занимавай с генерация. Придържай се към простите неща, че иначе ще се вкараш във филми... Редактирано 2 Октомври 2016 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenaleksov Публикувано 2 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 добре за тия 8000лв не съм съгласен това са глупости за 2000,2500 най-много го подкарвам а другото което ме интересува е какъв колектор трябва да сложа ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Не знам защо се хабиш да пишеш (ясно е, че не четеш). Ти нямаш нужда от съвети - действай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Преди 5 часа, vermeer написа: .... - действай! От години във форума не съм видял финализиран дори крайно скромен проект. Последно един тръгна с много вкарани пари (2.7Т) и той потъна ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 (Редактирано) На ivoair колата е финализирана вече 8-9 месеца поне и и се раздава цялата газ, другата седмица ще и слагаме по-голяма генарация, но като цяло силовата част е финализирана и генерацията е по-скоро експеримент. Моята трябва да стане до края на годината, говорих с един сервиз да я довършат, живот и здраве другата седмица качваме мотор. S4 B5 2.7T с хибридни К04-ки беше намапена преди 2 седмици във Варна и тя може да се каже, че е завършена. До края на тази календарна година може да се подкарат още две коли: компетишън с ABF и турбо и A6 C5 1.8T quattro с генерация, кулер, чип, други дреболии, тази си е в движение и сега, трябва да и се монтира кулерът и ще събира момчето пари за 28-ца на по-късен етап. На Митака б4-ката с 1.8Т и ГТ2560 също е в движение, трябва и един ремап за тази турбина, в момента си е в движение със софтуер за по-малка турбина. Това са тези, за които аз знам. Иначе по темата няма много какво да се каже, авторът си знае достатъчно, явно. Редактирано 3 Октомври 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Обади ми се ако искаш и ще ти кажа как да стане! 0888681077 Владо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenaleksov Публикувано 17 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 добре хора сега ще ви кажа на какво съм се спрял да ми кажете как е? 1.Така значи реших да пробвам с К04-015 понеже става на моя колектор 2.дюзите на 1.8т дето са 317цц ще ми свършат ли работа понеже чух че от с3 не пръскали където трябва или това са глупости ако не бош 440 или дека 440 ама те май са прекалено големи 3.даунпайп 63мм ще ми свърши ли работа или 76мм направо да търся 4.бенз.помпа от с3 ще ми свърши ли работа 5.ако някой ми каже къв кулер ми трябва ще е много добре .Пък генерецията ще замака малко Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 k04 015 оригинал ли ... ? Я виж тези какво са изкарали. Каква ли е цената ... https://bg-bg.facebook.com/GRTURBO/posts/1135612733141609 Няма данни какви са размерите на турбинното колело, но ако е от к04 022 е много добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Здравей, ако все още се интересуваш и си търсиш сетъп. Пиши ми на лс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhegov Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Говорих с тези в Разлог, искат 850 лева за да направят К03 в хибрид на К04. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 (Редактирано) На 18.10.2016 г. at 9:02, МММ1 написа: k04 015 оригинал ли ... ? Я виж тези какво са изкарали. Каква ли е цената ... https://bg-bg.facebook.com/GRTURBO/posts/1135612733141609 Няма данни какви са размерите на турбинното колело, но ако е от к04 022 е много добре. Имай предвид, че това не е дино, а е мерено с андроид приложение с телефон. Графиката е прекалено красива, за да е истина Редактирано 15 Ноември 2016 от Jawbreaker Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 При мен от 1.8т с к03с и челен кулер като старт и тд05, 320дюзи( вече имах регулатор на 4бара и 044ка помпа) , даунпайп, колектор всичко стъпи на малко над 3к, правено в ХЕЕД. Ако добавим генерация, челен кулер спокойно се прескачат 4к, та не виждам ако се прави читаво как се влиза в 2-2,5к. Конете при мен са 239 на колела и 310нм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване