Jump to content

Audi A3 8L - VAGCOM (въпроси и отговори)


Rotkod

Recommended Posts

По спомени, 12-ти канал бе за свещите. Но от там не можеш да разбереш какво им е състоянието, освен ако нямаш тотално заминал. Но тогава ще имаш и записана грешка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 151
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Т.е. на 12-ти канал гледам свещите, но не мога да разбера дали имам неработеща такава, така ли?! Или под "състояние" имаше предвид нещо друго? И ако е така, какво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там също ще видиш дали имаш изцяло неработеща. Но по-лесно е през каналът за грешки. Там поне ще ти го изпише с думи.

А съм виждал и свещи, които едвам се зачервяват, но още не са заминали тотално. Такива колата не ги регистрира като проблемни, въпреки че са си щета. За това, при съмнение, демонтаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, моля за помощ! Аз понеже съм невежа :D не откривам нищо за това как да се инсталира ваг кома на уиндоус 8.1. Има ли вариант?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно въпросче към колегата bsdnikolov. 

Има ли начин как да се проверят дали работят и включват правилно перките на А3 1.9Тди през ваг - ком? Варианта със загряването на колата на място и т.н. да я чакам да ги включи отпада при тоя студ навън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли вариант да се направят перките да включват по рано, тоест при по ниска температура която евентуално да зададем?

Давам пример: сега перките включват при 96 градуса на водата. Тези 96 градуса ги виждам на климатроника, повечето колеги знаят функциите кое как и къде.

Аз искам да ги направя да се включват на 90 ако е възможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако термостата отваря на 94 градуса,кво се случва?Ще си стой полуотворен,защото перките ще охлаждат преди това.Защо искаш да се включват на 90?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

термостата ми отваря на 81 - 82 по климатроник. На табло си е 90 градуса. Искам да ми се включват по рано, защото като я ръчкам и загрява бая. Колата ми е с доста подобрения по двигател и скоростна кутия и единствено съм си оставил стоковата генерация, защото не искам да ми се надува главата. Мисля си също, че може и заради изгорелите газове да се покачва повече температурата, ако не успяват да излязат толкова бързо колкото е нужно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата степен се включва на около 95,а втората на около 102.Мисля че се притесняваш неоснователно.Моя съвет е да оставиш управлението както си е в момента,но ти си знаеш най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

Виж дали има за модела ти различни термостати (като например за топъл климат, те трябва да отварят по-рано).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво става с термостатите, но всеки 2ри или 3ти който го е сменял казва, че пак има проблем и термостата е дефектен. Та за това не ми се пипа там. Моя съм го сменял преди 6 години някъде и за сега да чукна на дърво, държи.

Ще пусна един тест на перките ако успея през ваг ком тези дни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте закачих колата си на VAG-COM Ауди A3 2001 АSZ 131 и ми изписа следната грешка  01366 - Opened Due to Crash Signal  махам и после пак излиза тая грешка и когато отключа влезна и дам контакт отзад се чува че модула отключва и не гаснат плафоните ии аварийните се включват самоволно когато си поискат. Моля някой ако знае поне как да оправя поне това с аварийните че е много дразнещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За аварийните има много писано. Колеги споделят, че дефектират често. Едни се опитват да ги ремонтират (понеже бутона на аварийните е заедно с релето за мигачите, в едно), други купуват нов оригинален ключ/бутон, а трети взимат 2-ра употреба (без гаранция). При мен се появи този проблем и купих нов оригинален бутон. Но после затихна проблема и така и не го монтирах. 

ПП. Интересно ми е, как се появи проблема... Да си сменял лостовете за борд компютъра и такъв за автопилот?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами виж ся купих и друго копче но и той си прай мизерии е ония ден го сложих и седя на светофара  и като се размига не мога да го спра. Моя проблем мисля че се получи след като дадох да ми сменят масла и ремъци и там тъпанарите заключиха колата  с ключа вътре и не знам как са я отключили после

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, DeluxBG said:

Ами виж ся купих и друго копче но и той си прай мизерии

А какъв купи, че не стана ясно, нов бутон оригинал или взе втора употреба?

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един уточняващ въпрос:

- Когато започне да цъка вътре релето в бутона за аварийните, отвън мигачите физически мигат ли или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда, при мен го имаше само цъкането и се появи след монтиране на автопилот - разбирай ръчката/лоста, която е и за мигачите. Понеже беше втора употреба, направих връзката с това, че нещо тя може да се бъгва и подава сигнали. Напръсках я със смазка, подсуших, покарах и престана са го прави. Дали се оправи от самосебе си или от моята намеса, не знам. При всички положения в къщи си каза новия бутон. Всичко това ти го разказвам, за да разбереш в каква ситуация бях аз и как я реших (или сама се реши). При теб обаче нямам идея от какво може да е...

ПП. Имах цъкане, но не ми светеха мигачите. Цъкането беше бързо и неритмично (цък-ЦъкЦък-цък-ЦъкЦъкЦък-ЦъкЦък). Схващаш ли?! С други думи, "ритъмът"/цъкането/ не беше като на пуснати аварийни мигачи - отчетлив и равномерен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Rotkod написа:

Няма нужда, при мен го имаше само цъкането и се появи след монтиране на автопилот . 

Ти сега ме вкара в размисли и страсти.:hilezh:

Мисля да слагам автопилот.Ръчката ще я купя нова,но дали няма да се разцъка нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...