bsdnikolov Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 По спомени, 12-ти канал бе за свещите. Но от там не можеш да разбереш какво им е състоянието, освен ако нямаш тотално заминал. Но тогава ще имаш и записана грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 20 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Т.е. на 12-ти канал гледам свещите, но не мога да разбера дали имам неработеща такава, така ли?! Или под "състояние" имаше предвид нещо друго? И ако е така, какво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Там също ще видиш дали имаш изцяло неработеща. Но по-лесно е през каналът за грешки. Там поне ще ти го изпише с думи. А съм виждал и свещи, които едвам се зачервяват, но още не са заминали тотално. Такива колата не ги регистрира като проблемни, въпреки че са си щета. За това, при съмнение, демонтаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 20 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Разбрах! Благодарско! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frankypro Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Колеги, моля за помощ! Аз понеже съм невежа не откривам нищо за това как да се инсталира ваг кома на уиндоус 8.1. Има ли вариант? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Няма нищо специфично, инсталира се като всяка друга програма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 20 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 Едно въпросче към колегата bsdnikolov. Има ли начин как да се проверят дали работят и включват правилно перките на А3 1.9Тди през ваг - ком? Варианта със загряването на колата на място и т.н. да я чакам да ги включи отпада при тоя студ навън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 Да. През Output tests в двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 21 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2017 При мен само в instruments на output tests сработват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 А има ли вариант да се направят перките да включват по рано, тоест при по ниска температура която евентуално да зададем? Давам пример: сега перките включват при 96 градуса на водата. Тези 96 градуса ги виждам на климатроника, повечето колеги знаят функциите кое как и къде. Аз искам да ги направя да се включват на 90 ако е възможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Става като смениш датчика на радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 И ако термостата отваря на 94 градуса,кво се случва?Ще си стой полуотворен,защото перките ще охлаждат преди това.Защо искаш да се включват на 90? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 термостата ми отваря на 81 - 82 по климатроник. На табло си е 90 градуса. Искам да ми се включват по рано, защото като я ръчкам и загрява бая. Колата ми е с доста подобрения по двигател и скоростна кутия и единствено съм си оставил стоковата генерация, защото не искам да ми се надува главата. Мисля си също, че може и заради изгорелите газове да се покачва повече температурата, ако не успяват да излязат толкова бързо колкото е нужно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Първата степен се включва на около 95,а втората на около 102.Мисля че се притесняваш неоснователно.Моя съвет е да оставиш управлението както си е в момента,но ти си знаеш най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 24 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Колега, Виж дали има за модела ти различни термостати (като например за топъл климат, те трябва да отварят по-рано). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Не знам какво става с термостатите, но всеки 2ри или 3ти който го е сменял казва, че пак има проблем и термостата е дефектен. Та за това не ми се пипа там. Моя съм го сменял преди 6 години някъде и за сега да чукна на дърво, държи. Ще пусна един тест на перките ако успея през ваг ком тези дни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeluxBG Публикувано 25 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2017 Здравейте закачих колата си на VAG-COM Ауди A3 2001 АSZ 131 и ми изписа следната грешка 01366 - Opened Due to Crash Signal махам и после пак излиза тая грешка и когато отключа влезна и дам контакт отзад се чува че модула отключва и не гаснат плафоните ии аварийните се включват самоволно когато си поискат. Моля някой ако знае поне как да оправя поне това с аварийните че е много дразнещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 26 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2017 За аварийните има много писано. Колеги споделят, че дефектират често. Едни се опитват да ги ремонтират (понеже бутона на аварийните е заедно с релето за мигачите, в едно), други купуват нов оригинален ключ/бутон, а трети взимат 2-ра употреба (без гаранция). При мен се появи този проблем и купих нов оригинален бутон. Но после затихна проблема и така и не го монтирах. ПП. Интересно ми е, как се появи проблема... Да си сменял лостовете за борд компютъра и такъв за автопилот? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeluxBG Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 (Редактирано) Ами виж ся купих и друго копче но и той си прай мизерии е ония ден го сложих и седя на светофара и като се размига не мога да го спра. Моя проблем мисля че се получи след като дадох да ми сменят масла и ремъци и там тъпанарите заключиха колата с ключа вътре и не знам как са я отключили после Редактирано 27 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 27 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 (Редактирано) 5 hours ago, DeluxBG said: Ами виж ся купих и друго копче но и той си прай мизерии А какъв купи, че не стана ясно, нов бутон оригинал или взе втора употреба? Редактирано 27 Януари 2017 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeluxBG Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 ами от магазин го взех не е втора употреба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 27 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 Още един уточняващ въпрос: - Когато започне да цъка вътре релето в бутона за аварийните, отвън мигачите физически мигат ли или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeluxBG Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 мигат бе човек спирам ги и пак започват направих клип ако искаш да ти го пратя на лично да видиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 27 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 Няма нужда, при мен го имаше само цъкането и се появи след монтиране на автопилот - разбирай ръчката/лоста, която е и за мигачите. Понеже беше втора употреба, направих връзката с това, че нещо тя може да се бъгва и подава сигнали. Напръсках я със смазка, подсуших, покарах и престана са го прави. Дали се оправи от самосебе си или от моята намеса, не знам. При всички положения в къщи си каза новия бутон. Всичко това ти го разказвам, за да разбереш в каква ситуация бях аз и как я реших (или сама се реши). При теб обаче нямам идея от какво може да е... ПП. Имах цъкане, но не ми светеха мигачите. Цъкането беше бързо и неритмично (цък-ЦъкЦък-цък-ЦъкЦъкЦък-ЦъкЦък). Схващаш ли?! С други думи, "ритъмът"/цъкането/ не беше като на пуснати аварийни мигачи - отчетлив и равномерен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2017 Преди 10 часа, Rotkod написа: Няма нужда, при мен го имаше само цъкането и се появи след монтиране на автопилот . Ти сега ме вкара в размисли и страсти. Мисля да слагам автопилот.Ръчката ще я купя нова,но дали няма да се разцъка нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване