JoroYan Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Здравейте, Имам един сериозен проблем и той се изявява в притрисане на автомобила при работа на място. Малката предистория е, че съм сменил "всичко". Същността: когато запаля колата за пръв път се започва голямото въртене, но след това работи нормално докато не достигне 80 градуса и спра на светофар (започвам да друсам хоро). Като записани грешки, нямам абсолютно никакви. Моля, приемам всякакви мнения, защото в противен случай ще я засиля в някой казан! Send from my S7 edge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Ако много те дразни мога да я взема Кабелите на дюзите сменени ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 9 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Сменени кабели + оплатнения дюзи Send from my S7 edge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Маховик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 9 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Сменил съм маховик със съединител и семеринг Send from my S7 edge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiivanov Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 И моята е така.Предполагам че са дюзите макар да са +-0.30. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 9 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Дюзите нямат абсолютно никакво отклонение. Send from my S7 edge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Надид-метал приемат всичко, без рекламация . Това в кръгът на шегата. Пробвай да направиш един пълен лог на measuring blocks при загрял двигател и в покой. VCDS го има като функция. При последващо преглеждане на спокойствие, може да "изскочи зайчето". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 9 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Всичко съм сменил, само колата не. Някой ако се сети за нещо друго в движение да споделя. Send from my S7 edge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Е смени колата де, нали всичко друго си сменил . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 9 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Не. Направих я много добра. Всичко и е перфектно и единственият "проблем" е това тресене. Ако трябва в краен случай ще сменя мотора, макар, че този е на 170к км. Send from my S7 edge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Тампони на двигателя сменял ли си? Има и на скоростите, виж ги и тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 9 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Погледнати са, като чисто нови! Send from my S7 edge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Искаш да кажеш, че на място хем претриса, поле не тресе, после пак притриса и т.н., така ли?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 9 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Като цяло може и така да се обясни. Тресенето просто е отвратително следн15 мин шофиране и става перманентно. Send from my S7 edge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Залагам на тампони на двигателя.....нищо , че изглеждат ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 9 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Има логика попронцип, може и да прпбвам този вариант. Други мнения? Send from my S7 edge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Мисля си... Ако са тампони на двигателя, тогава ще тресе постоянно. С други думи, като започне да тресе, намя да утихне, след което пак да започне да тресе. Edit: Освен това, ако диагнозата е "тампони на двигателя", то при въпросното тресене и при отворен преден капак, ще е очевАдно "подскачането" на мотора (ИМХО). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 10 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Интересното е, че като започне да тресе веднъж, не спира докато колата не истине. Доколкото до тресенето на мотора, има го но не е да подскача. Send from my S7 edge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Виш си показанията на дюзите като почне да тресе SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 10 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Здравейте, За жалост в момента е за цялостно боядисване, но при първа възможност ще ги изкарам. По принцип независимо дали е загряла/не загряла, друга /не друса, показанията са в перфектните норми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Ако не са тампони на двигател и скорости, може да си попаднал на рециклирана "нова" бройка маховик. Напоследък чувам масово при Luk, но и при Sachs не е изключено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 10 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Няма разлика при натиснът или отпуснат съединител. Send from my S7 edge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Не ти е това признак за мерене. Маховикът се вътри и при натиснат и отпуснат съединител, а и той също загрява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване