Jump to content

Притрисане на автомобила - Audi A3 2.0TDI


JoroYan

Recommended Posts

Здравейте,

Имам един сериозен проблем и той се изявява в притрисане на автомобила при работа на място.

Малката предистория е, че съм сменил "всичко".

Същността: когато запаля колата за пръв път се започва голямото въртене, но след това работи нормално докато не достигне 80 градуса и спра на светофар (започвам да друсам хоро). Като записани грешки, нямам абсолютно никакви.

Моля, приемам всякакви мнения, защото в противен случай ще я засиля в някой казан!

Send from my S7 edge

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Надид-метал приемат всичко, без рекламация :D. Това в кръгът на шегата. :P

Пробвай да направиш един пълен лог на measuring blocks при загрял двигател и в покой. VCDS го има като функция. При последващо преглеждане на спокойствие, може да "изскочи зайчето".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Направих я много добра. Всичко и е перфектно и единственият "проблем" е това тресене. Ако трябва в краен случай ще сменя мотора, макар, че този е на 170к км.

Send from my S7 edge

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло може и така да се обясни. Тресенето просто е отвратително следн15 мин шофиране и става перманентно.

Send from my S7 edge

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си...

Ако са тампони на двигателя, тогава ще тресе постоянно. С други думи, като започне да тресе, намя да утихне, след което пак да започне да тресе. 

Edit:

Освен това, ако диагнозата е "тампони на двигателя", то при въпросното тресене и при отворен преден капак, ще е очевАдно "подскачането" на мотора (ИМХО).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е, че като започне да тресе веднъж, не спира докато колата не истине. Доколкото до тресенето на мотора, има го но не е да подскача.

Send from my S7 edge

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

За жалост в момента е за цялостно боядисване, но при първа възможност ще ги изкарам. По принцип независимо дали е загряла/не  загряла, друга /не друса, показанията са в перфектните норми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не са тампони на двигател и скорости, може да си попаднал на рециклирана "нова" бройка маховик. Напоследък чувам масово при Luk, но и при Sachs не е изключено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...