Jump to content

Помощ при избор на Audi A6 4F


Recommended Posts

Здравейте колеги, 

 

Наскоро започнах да се заглеждам по Audi A6 4F между 2006 - 2009 година и реших, че ще е този модел.  

 

Тъй като, не съм запознат в детайли за модела, а и като цяло не разбирам много, реших да се допитам до вас и евентуално ако на някой му се занимава да разгледа линковете, които са в описанието, да каже, какво мисли, виждал ли ги е и т.н. 

 

Само искам да вметна, че търся нещо на цена до 14 хил. и на базата на това, обявите, които са тук са предимно от 2005г. и най-вероятно ще се налага ремонт, това ми е ясно, но бих искал все пак да разбера и вашето мнение от снимките или пък частни наблюдение над тези коли. 

 

Линковете към колите, които съм харесал: ще се радвам, ако остане поне една - две, за които си заслужава да отида на огледи. 

 

Благодаря предварително,

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11470735643387817&slink=g6v0hv - проблем с колекторните тръби. 

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476257943662956&slink=g6v0hv

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476980783993910&slink=g6v0hv - може би един от фаворитите ми

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11474223834093222&slink=g6v0hv - тази е другата, която харесах доста 

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11477052103956532&slink=g6v0hv - също 

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11471775026308076&slink=g7sy28

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11474267922055255&slink=g7sy28

  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е че си се ориентирал към обявите само от частни лица защото колите поне са подържани досега,къде добре,къде по зле и т.н.

Съвета ми е да си набележиш точно колите които най-ти харесват от посочените и започваш с огледите,каране и задължителен преглед в сервиз и диагностика.Който ти откаже преглед в сервиз и диагностика го подминаваш,защото се търси да се прикрие нещо по колата.Дори и вече стари на години,ремонтите по тези Аудита въобще не са от евтините и парите които си дал примерно за колата са нищо в сравнение с едни бързи тегави ремонти на вериги с обтегачите,кутия ако е тръгнала или се е прецакала вече,турбото ако е дало фира,проблемни дюзи и т.н.Ето ти набързо едни 4 компонента ремонта и отстраняването на проблемите по тях ще олекнеш със сериозна сума,няма да споменавам цифри за да не те разочаровам.Трябва да си отваряш очите здраво за да не попаднеш в тежък сериал!!!Все пак всичко е на късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, ivo marinov написа:

Който ти откаже преглед в сервиз и диагностика го подминаваш,защото се търси да се прикрие нещо по колата.

Боже....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата трябва да знае, че рано или късно ще стигне до изброените по-горе ремонти. Затова ако намери някоя с направени вече скорости или дюзи или вериги е добре. Има вече някои решения да се мине по-тънко, като рециклиране на дюзи, смяна само на горни обтегачи, спиране на вихровите клапи софтуерно и т.н., но трябва да се информира човек и да се следи колата, за да се направят ремонтите превантивно, а не когато вече се счупи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той човека си пише сам в темата че не е запознат в детайли и си няма грам понятие от тези коли и какво да се нашие на първия милионник и да му се разкаже играта ли.Какво ме цитираш,аз съм сменил до сега  доста коли последните 4 коли всичките съм ги купувал от частни лица от чужбина по обяви говоря ти за марки Ауди,БМВ,Пасати повечето са модели от 2009 и нагоре и какво да плащам една камара кинти и да не ги проверявам в сервиз ли.Всеки си гледа от неговата камбанария за кинтите и си преценява да ли ще си дава парите на сляпо и ще вярва само на думи и на луд късмет.Всичко е въпрос на гледна точка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля те, наблегни на пунктуацията, че трудно ти следя мисълта, а и тя не върви особено гладко все пак...
Никога не съм казал да се нашие на първата видяна, а ти колко кошника си докарал от чужбина честно казано ми е все тая, все още не си авторитет в очите ми. 
Роптая срещу това, което цитирах. Просто не е вярно.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де примерно ти ми ми продаваш твоята кола и аз съм ти клиент и ти казвам,добре можем да стигнем до сделка но искам да вкарам колата в сервиз където да се прегледа обстойно,да и пуснат една диагностика за което съответно аз ще си платя във дадения сервиз и ти ще ми кажеш не може прегледи в сервизи и диагностики и аз какво трябва да направя..Напротив подминавам те и чао,продавач който не иска и не е склонен колата му да бъде проверена по някакъв начин,значи иска нещо да прикрие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окей. Ще ти разкажа моя опит с официални сервизи, имам две изпуснати продажби заради тях, и в двата случая хората харесаха много колите и бяха готови на сделка, искаха за всеки случай да ги видят в сервиз. Въртяхме геврека 100+ километра до най-близкото Мото-Пфое в Плевен. Колата наистина беше много добра, там изкараха един списък с кажи-речи всичко по колата. Имаше куп прилежно описани глупости, като минеш през смяна на кардан, понеже имал деруга и някога напред във времето можел да се разбалансира и да разбие лагери до смяна жило на ръчна, понеже било тръгнало?! Имаше и още много неща, които реално не са за смяна, но са тръгнали. Естествено, че са тръгнали, и мотор и скорости са тръгнали, нали е карана джипка, и на 100 км от шоурум да е, пак ще са тръгнали в сравнение с новите.... В крайна сметка казаха, че ако искаме колата да е напълно окей струва едни пари, дето бяха около 1/3 от цената на колата, но видиш ли, точно сега имаме същия модел в шоурума, който е малко по-скъп но е проверен от Мото-Пфое и гарантираме, че е окей. Съответно, напълно неразбиращите от коли женици си купиха шоурумския кош който по мое мнение беше на повече километри от моята кола и съм напълно убеден, че и неговото жило на ръчната е тръгнало. Нищо, че 95% от тия джипко на пазара са автоматици и ръчната е само за украса.
Ето затова не си карам колите по сервизи.
Сега продавам една джипка, дето струва колкото две 4Фки една до друга и няма шанс да го закарам в друг сервиз. Ако искаш вземи си лаптоп, ела, гледай, и на канал ще го видиш отдолу ако желаеш, нищо не крия, ама с глупости не се занимавам..
Сега разбираш ли, че не всеки, който откаже да се разкарва по сервизи задължително крие нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, ivo marinov said:

Напротив подминавам те и чао,продавач който не иска и не е склонен колата му да бъде проверена по някакъв начин,значи иска нещо да прикрие.

 

Аз съм карал три пъти коли за оглед в двата Юнитрейда (когато съществуваха). От позицията на времето мога да кажа - рядко тъпи и арогантни копелета, с практически умения на квартален чирак. Едната кола щяха да ме разубедят да я купя, а колата се оказа изключително изгодна покупка, рядък модел без никаква амортизация. Другите две коли, които бяха супер им отварях после моторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак се опитахте да се изкарате прави,че в представителствата на марката,никой нищо  не отбира и оригиналния софтуер за марката не става.Не искам да споря с никого,всеки сам си преценява на какво да вярва и как да си дава парите.Към колегата,който си търси Ауди4F и си няма грам понятие от тези коли,по съветите които давате тука,значи да се нашива здраво  и после да  набива пари в кола на 10г.която  за нула време може да  му стъпи над 20000 лв.Кинтите са негови като не гледаш на време,ще плащаш здрво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пиеш ли преди да пишеш, или наистина си брутално глупав човек?!
И двамата те цитираме точно в частта, в която казваш, че ако един продавач не иска да му се проверява колата в сервиз, значи крие нещо и ти даваме примери от първа ръка, как това ти твърдение не е вярно, ти пак си лалаш глупости, че едва ли не го засилваме да не провярава нищо и да си купува на сляпо първата видяна.... 
Генерализирам ти, понеже явно имаш проблем с разбирането на простички изречения в последователност, примесени с няколко препинателни знака.
Да проверява в сервиз, ако му откажат - може да се презюмира, че колата има проблем, но това в никакъв случай не е факт.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има мнение явно:)))  Преди 10 месеца си купихме поредното Ауди ......2008 г..... подробностите нямат значение, та беше от автосалон при това в София. Бях гледал вече 3 месеца за кола и нищо не ми харесваше. Преди изобщо да говоря за покупка, за цена и т.н. попитах дали може да я закарам в сервиз по избор в рамките на града. Отговориха ми, че може........ при все че ми предложиха тяхното камионче за транспортиране, за тяхна сметка. На следващия ден се уговорихме за цена..... още сутринта я закарах при Мишо в Казичане..... все пак е Мултитроник. След престоя там..... човека каза, че колата е в много добро състояние, и единственото, което открива като недостатък е, сравнително доста запушения DPF. Това ми беше достатъчно, имам му доверие.    Карам си колата и съм доволен, а се оказа, че филтъра е ок, просто е бил точно преди регенерация!

Та..... не мисля, че има нещо странно, нахално или парадоксално......да поискаш преглед в сервиз, при все че му биеш масрафите. А както каза колегата по-горе, ако продавача категорично откаже....... има и други продавачи :) Не е задължително да крие нещо, може просто да не му се занимава, но и в двата случая това не работи в полза на купувача.

Успех с търсенето колега! :zustimm: 

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

33 minutes ago, ivo marinov said:

,по съветите които давате тука,значи да се нашива здраво  и после да  набива пари в кола на 10г.която  за нула време може да  му стъпи ....

Всъщност всички примери са в обратна посока - че ако те послуша теб (образно казано) и се довери на "официалния" сервиз, то няма да получи адекватна за покупка информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, Dummkopf написа:

че ако един продавач не иска да му се проверява колата в сервиз, значи крие нещо

Играч, не беше ли ти човека купил и продал изгорял трактор, 4Ф с откъснат картер и волво с гръмнала кутия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още доста неща, просто тия се помнят...
Всички тия неща съм ги купувал с някакъв проблем, оправил съм ги, карал съм ги известно време докато ми омръзнат и съм ги продал като здрави, защото са били такива. Специално 4Фката си я карах като лична и й навъртях 20к км за половин година.... ако имаше нещо да се е обадило, мисля? :hilezh:
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината винаги е някъде по средата.

От една страна, ако закараш колата в официален сервиз на марката, естествено че ще ти изпишат един чаршаф с неща за смяна, защото критерия им е колата да е като нова. Ако си трезво мислещ и съвсем малко даже не точно технически грамотен, а по-скоро врял и кипял, ще ти стане ясно дали във върпосния чаршаф има важни неща за смяна и ще си оцениш колко ще ти струва това. Ако си лаик, ще глътнеш език и наистина ще се самонавиеш, че "точно същата" която ти предлагат е перфектната кола и хората от Ауди са дали мило и драго и са я направили чисто нова за някой "прошляк" (абсолютно не визирам автора на темата, имам предвид отношението на хората от представителството към един човек, който иска от тях помощ за някаква "кошница" извън гаранция).

От друга страна, ако някой иска да провери колата на продавача в сервиза, продавачът е длъжен да се съгласи, защото все пак клиентът е прав - не познава стоката, иска да научи за реалното й състояние и т.н.

Аз като продавах Олроуда, преди пича, който я купи, един кандидат ме попита, дали колата може да се прегледа в сервиз и да се вдигнат капаците на главите. Аз му казах, че ако иска, може и това да направим, обаче за негова сметка. Някак си и той разбра, че ще ми плати още веднъж смяна на гарнитурите и се отказа. Всъщност се разминавахме доста в представите си за цената, както се оказа впоследствие.

Калоян, който купи колата от мен, също ме попита дали колата може да се погледне в сервиз и аз и на него потвърдих. Той изглежда премисли и реши, че няма смисъл.

Мисълта ми е, че дори да си мислиш че си губиш времето (защото си знаеш състоянието на колата), трябва да направиш усилие и крачка към потенциалния купувач (защото той не знае).

 

Разбира се, има и един трети нюанс, който лично аз не препоръчвам като подход, но на мен ми е свършил работа и ми е спестил куп нерви и време - отиваш, преценяваш на момента с какъв човек си имаш работа, оглеждаш колата и слагаш главата в торбата.

Олроуда го купих от познат на познат и колата даже не беше обявена в сайтовете. Разгледах хартийките, направихме едно кръгче Бояна-Младост4-Бояна, като на отиване караше той, а на връщане - аз. В края на теста направо се разбрахме да си разтоварва нещата и в понеделник да подпишем при нотариуса. Цената я определихме така: аз казах какво си представям, той каза какво иска и си стиснахме ръцете точно по средата. Четири години всеки Божи ден с кеф влизах в колата и бях доволен от нея до самия край. Но, винаги съм бил с ясното съзнание, че колата не е чисто нова и с времето ще има какво да се прави по нея. Обратното би било наивно да се вярва.

Сегашната си кола (4Ф-ка) я взех пак след един тест от Люлин до първото слизане от магистралата (мисля за Мало Бучино беше) и обратно - качих се, покарах, изкефи ме и си стиснахме ръцете. И пак съм бил наясно, че колата не е нова и ще трябва да набивам пари в поддръжка.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да..... целта на проверката в сервиз не е да се търси под вола теле, или поне аз не си го представям така. Достатъчно е да отидеш в сервиз, където хем са компетентни, хем имаш доверие....... да се види общото състояние, демек дали колата е поддържана или е много занемарена, да се види за сериозни удари и да се проверят работа на мотор, автоматична кутия/ако има такава/ .....да се провери работят ли камарата екстри с които често е натоварена и колата и цената и една диагностика на най-скъпите възли и агрегати. Всичко това отнема час...... или два!   И ако предлаганото в общи линии отговаря на цената, значи всички ще са доволни! А че всяка използвана кола има забележки, проблемчета, амортизация е съвсем сигурно....за това и не трябва купувача да очаква кола 5-10 пъти по-евтина от закупуването и в магазина да бъде девственица:hilezh:.     Достатъчно е ако един автомобил е твърде амортизиран, и не добре поддържан да го разбереш и.....да се откажеш, или да си договаряш цената ако изобщо си струва!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за информацията от всички и за съветите. Спрял съм се на няколко коли, ще ги погледна със сигурност в сервиз, но при познат, а не в официалните сервизи, най-малкото, защото не разбирам, но със сигурност дреболиите не биха повлияли на преценката ми, да не разбираш от коли е едно, друго е да си максималист с 12-13 к в джоба и да очакваш невъзможното :D 

 

Още веднъж благодаря, и ако някой има какво да добави, да казва, всяка информация е полезна. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм гледал линковете, но тези 14к са много куца сума.

Хубаво е колата да е фейслифт от 2008-ма - много неща са сменени. Но фейслифта е над 20к лева. В дългосрочен план ще се изплати разликата, най-малкото от по-високата стойност при продажба после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 
Не искам да отварям поредната тема за този модел и реших да се възползвам от тази на колегата, тъй като е от скоро и гледам и все още не е омазана безкрайно със заяждания и безмислени коментари на теоретици (недокосвали се до модела...осен от обяви и на светофара разбира се....).Друг момент е, че ми направи впечатление как все пак хора, които я карат са изказали мнение.Отдавна съм в системата тук,помагла съм неведнъж, както и на мен и ми е ясно какво да очаквам, но наистина не съм се сблъсквал с 6тата серия отблизо и ми е важно да имам повече обективност.
И така какво ми предстои....
Модела и годините са ясни от темата, част от колите които е постнал колегата в линковете са същите, които се заглеждам и аз, като при мен много важно условие е бензинов двигател,автоматик. Бюджета ми е същия (около 15К).Колата ще се кара от жена и ще бъде първата от премиум марка, заради което и реших да бъде в тези години до тези пари.....
Карайки D3ка вече 4та година няма нещо което да ме впечатли или изненада по тези коли, минал съм през всички възможни глупости,драми и теории.Същото важи и за цени на обслужвания и т.н.
Като привърженик на бензиновите газифицирани двигатели, възнамерявам, ако не купя с вече сложена да го направя аз.

1.Газ/Бензин

Тук първи въпрос, какви са впечатленията на хора които карат такъв тип двигател с газ...Не съм карал "смесен" вариант и ми е интересно това примесване на горивата какви странични ефекти има?Има ли изобщо такива или при добрата настройка е както стандартните?
2.Скоростна кутия/двигател.

Въпреки, че не го познавам този двигател както моя, от мненията разбирам, че повечето му драми са механични, което в моите разбирания за проблеми и цени за 10летки е нормално.

НО автомата е нещо, което на този етап ми е неизвестно.Конкретния въпрос тук е, известно ли е дали има различни комбинации на кутии с 3.2 мотора или по-малкия (евентуално).Какви са тези комбинации, респективно коя е правилната.

3.Електроника.
От нивото на оборудване (поне на тези които съм гледал и търся) ми прави впечатление, че по "сочните" почти не отстъпват на 8цата.Въпроса е дали има нещо конкретно което почти винаги се "обажда"?
4.Окачване

Въпреки, че се убедих в здравината и комфорта на въздушното, 6цата съм решил да не бъде с такова.Имат ли си конкретно слабо място, кое е то? 
Общо взето това са нещата които ме интересуват.Сигурен съм, че някъде някой е споменал по нещо свързано с повечето неща, но в този хаус по темите и стотиците излишни редове не успях да открия моите отговори : )))) 
Аз съм по-скоро като @AALEXANDROV и харесам ли колата, действам съобразявайки информацията която имам и написаното от него.
Имам си вагком кабел и актуален софтуер и 100 % ще направя чек на всички които гледам, така че ако имате съвети за конкретни канали какво да гледам ще ми бъде полезно.
Покупката смятам да я направя преди коледните празници.

Също така, въпрос към автора, ходил ли е да гледа на живо някой от посочените бензинови мотори и стигнал ли е до сделка ? 
Поздрави,
В.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 28.10.2016 г. at 4:02 PM, ivo marinov said:

Добре де примерно ти ми ми продаваш твоята кола и аз съм ти клиент и ти казвам,добре можем да стигнем до сделка но искам да вкарам колата в сервиз където да се прегледа обстойно,да и пуснат една диагностика за което съответно аз ще си платя във дадения сервиз и ти ще ми кажеш не може прегледи в сервизи и диагностики и аз какво трябва да направя..Напротив подминавам те и чао,продавач който не иска и не е склонен колата му да бъде проверена по някакъв начин,значи иска нещо да прикрие.

 

Абсолютно съм съгласен колега! Когато си купувах първата кола преди 5 години, БМВ е36 за 4 бона - много по-просто устроена кола от аудито, я закарах на пълна даигностика в БМВ сервиза. Каквото можаха видяха и имах едно на ум докато не смених маслото, че няма как да знаят какво става в мотора.

 

Сега като си взех ЦЛС-а пак го проверих на най-доброто място в околността, откъдето го купих. Докато не смених маслото имах едно на ум дали няма да изпуши мотора, сега още не съм обслужил кутията и имам едно на ум и за нея. Засега колата изглежда добре, но човек винаги трябва да има едно на ум да очаква неприятни изненади и да ги хваща превантивно. Ако нещата се преебат, искам да знам, че съм направил всичко по силите си преди това.

 

Та аз без диагностика и колело не бих си купил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...