Jump to content

Особености при смяна на задния пластмасов щуцер на АБК


каракаша

Recommended Posts

Та колеги това ме интересува,общо взето предния троиник го смених сам предполагам и с този задния ще се справя вьпреки че е малко заврян и труден за работа.Интересувам се някои които го е играл този филм да каже с колко болта се дьржи,един ми каза че бил на шпилки кое е вярно. Кои номера гаечни ключове да подготвя,има ли някакви тьнки пинизи при самата смяна и т.н.За лекото зашкурване и после мацване с черен силикон температурен знам.Притеснява ме това че рьчичките ми са маааалко по големи а отзаде растоянията са малки.Да се хващам ли изобщо или да я карам моята уличница на сервиз.

Редактирано от каракаша
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основното и най-важно е щуцера да е OEM,т.е. купуваш го от "Порше",като отделно се продава "О" пръстена му.Самият щуцер се закрепва с две шпилки и гайки към тях.Долната гайка е по трудна за развиване и ще ти трябва тънкостенно глухо ключе,или такова тънкостенно "гедоре".Преди да се захванеш с процедурата не е лошо няколко дни да пръскаш обилно въпросните шпилки с WD,като при развиването не насилваш нещата,за да не скъсаш някоя от тях/възможно е някоя от шпилките да се развие от главата заедно с гайката/.Там отзад минава и една метална тръба за картерните газове,която ще ти пречи и най-добре е да я демонтираш.Ще внимаваш и случайно да не натиснеш по-силно някой от щуцерите на радиаторчето на парното,защото са доста трошливи.После ти си знаеш-зашкурваш язвичките по алуминия с фина шкурка,намазваш мястото леко с подходящ силикон,монтираш,доливаш антифриз,обезвъздушаваш и си отново на пътя.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега jordanik, а ключето знаеш ли кои номер е 10 ли е 6 лие,за да знам да си купя от железарията 1бр а не цял комплект.И последно от страната на акумолатора ли работиш или фронтално от преде с надвесване и вдигане на единия крак на калника:flehan:,а щуцера вече е купен Febi 8 лева беше наи скьпия,имаше по 2 лева, някакви и по три лева ,аз взех от 8 лева :razz: уж като наи качествен и надежден.

Редактирано от каракаша
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш го върни това феби,дали е за 2 или за 8лв. резултата е един и същ.Само ОЕМ.

Ако ти е здрав кръста,няма значение страната.Трябват ти повече псувни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключето не се сещам кой номер беше,но се работи откъм страната противоположна на акумулатора/откъм шофьорския калник/.Иначе,както ти казах,щуцера задължително трябва да е оригинален.Всичко друго е безсмислена работа и пак ще стигнеш до ОЕМ резервната част,но по трудния начин/не ме питай откъде го знам/!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключето е 10 мм, резбата е 6 мм. Най-лесно се работи там със звезда с вградена тресчотка - 10-тка ще е 7-8/лв.бр. Има и цял комплект такива от 6 до 19, за 15 лв. съветвам те да ги подминеш и си купи само 1 бр. Topmaster или Force.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или ако трябва да формулирам по друг начин питането, фланеца от линка на колегата, два поста по нагоре,  Berkut74 става ли за Ауди 80 Б4 Авант, двигател ABK , 1995 г  WAUZZZ8CZSA069786

Защото на мен за тази кола ми излиза едни друг модел, който е с крив щуцер https://chastite.com/фланец-за-охладителната-течност-BIRTH-8389-p2732464.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да сменя този на главата с алуминиев. Този https://www.olx.bg/ad/flanets-za-ohladitelna-technost-ID4ANGC.html#0b73ff1c49 ще стане ли за Ауди 80 Б4 Авант, двигател ABK , 1995 г  WAUZZZ8CZSA069786

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...