каракаша Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 (Редактирано) Та колеги това ме интересува,общо взето предния троиник го смених сам предполагам и с този задния ще се справя вьпреки че е малко заврян и труден за работа.Интересувам се някои които го е играл този филм да каже с колко болта се дьржи,един ми каза че бил на шпилки кое е вярно. Кои номера гаечни ключове да подготвя,има ли някакви тьнки пинизи при самата смяна и т.н.За лекото зашкурване и после мацване с черен силикон температурен знам.Притеснява ме това че рьчичките ми са маааалко по големи а отзаде растоянията са малки.Да се хващам ли изобщо или да я карам моята уличница на сервиз. Редактирано 28 Октомври 2016 от каракаша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 (Редактирано) Основното и най-важно е щуцера да е OEM,т.е. купуваш го от "Порше",като отделно се продава "О" пръстена му.Самият щуцер се закрепва с две шпилки и гайки към тях.Долната гайка е по трудна за развиване и ще ти трябва тънкостенно глухо ключе,или такова тънкостенно "гедоре".Преди да се захванеш с процедурата не е лошо няколко дни да пръскаш обилно въпросните шпилки с WD,като при развиването не насилваш нещата,за да не скъсаш някоя от тях/възможно е някоя от шпилките да се развие от главата заедно с гайката/.Там отзад минава и една метална тръба за картерните газове,която ще ти пречи и най-добре е да я демонтираш.Ще внимаваш и случайно да не натиснеш по-силно някой от щуцерите на радиаторчето на парното,защото са доста трошливи.После ти си знаеш-зашкурваш язвичките по алуминия с фина шкурка,намазваш мястото леко с подходящ силикон,монтираш,доливаш антифриз,обезвъздушаваш и си отново на пътя. Редактирано 28 Октомври 2016 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каракаша Публикувано 28 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 (Редактирано) Колега jordanik, а ключето знаеш ли кои номер е 10 ли е 6 лие,за да знам да си купя от железарията 1бр а не цял комплект.И последно от страната на акумолатора ли работиш или фронтално от преде с надвесване и вдигане на единия крак на калника,а щуцера вече е купен Febi 8 лева беше наи скьпия,имаше по 2 лева, някакви и по три лева ,аз взех от 8 лева уж като наи качествен и надежден. Редактирано 28 Октомври 2016 от каракаша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Ако можеш го върни това феби,дали е за 2 или за 8лв. резултата е един и същ.Само ОЕМ. Ако ти е здрав кръста,няма значение страната.Трябват ти повече псувни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Ключето не се сещам кой номер беше,но се работи откъм страната противоположна на акумулатора/откъм шофьорския калник/.Иначе,както ти казах,щуцера задължително трябва да е оригинален.Всичко друго е безсмислена работа и пак ще стигнеш до ОЕМ резервната част,но по трудния начин/не ме питай откъде го знам/! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Ключето е 10 мм, резбата е 6 мм. Най-лесно се работи там със звезда с вградена тресчотка - 10-тка ще е 7-8/лв.бр. Има и цял комплект такива от 6 до 19, за 15 лв. съветвам те да ги подминеш и си купи само 1 бр. Topmaster или Force. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 това е другият вариант,аз сложих такъв. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 От къде? Сложих ОЕМ и е същия шит. Гледам, че пак сълзи там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Забравих от кой сайт си го поръчах [emoji5] Булвако ли,дбк Димитров ли... Ако се сетя ще пиша. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 https://www.olx.bg/ad/flanets-za-ohladitelna-technost-ID4ANGC.html#0b73ff1c49 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bluedog Публикувано 1 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2016 Може ли помощ за номер на фланеца за кола Ауди 80 Б4 Авант, двигател ABK , 1995 г WAUZZZ8CZSA069786. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bluedog Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Или ако трябва да формулирам по друг начин питането, фланеца от линка на колегата, два поста по нагоре, Berkut74 става ли за Ауди 80 Б4 Авант, двигател ABK , 1995 г WAUZZZ8CZSA069786 Защото на мен за тази кола ми излиза едни друг модел, който е с крив щуцер https://chastite.com/фланец-за-охладителната-течност-BIRTH-8389-p2732464.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Това, дето си го посочил,пише че е за ц4. Това е 048121145B Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Това, което е посочил колегата @Bluedog е фланеца на термостата, а по-нагоре се говори за фланеца на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bluedog Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Аз искам да сменя този на главата с алуминиев. Този https://www.olx.bg/ad/flanets-za-ohladitelna-technost-ID4ANGC.html#0b73ff1c49 ще стане ли за Ауди 80 Б4 Авант, двигател ABK , 1995 г WAUZZZ8CZSA069786 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване