Tevlogiev Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 (edited) Здравейте,колеги. Днес майстора ми каза,че рейката ми е започнала да капе(което предполага ремонт),но имала и удар по нея. Посъветва ме,да търся втора употреба такава рейка. Рециклирането също не било оферта,тъй като имала удар и нямало да може да се рециклира. Та очаквам да дадете някакви съвети,решения на проблема. Все още нямам никакви симптоми на тръгнала си рейка,но майсторът каза,че пукването г/д според него се е случило преди + - 1000км? Аудито е а3. АХФ мотор 97-8год. 110к.с. Edited November 3, 2016 by Tevlogiev Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostaIliev Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 Еми вземи си една рейка втора ръка. Не са милиони. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tevlogiev Posted November 3, 2016 Author Report Share Posted November 3, 2016 Какво да гледам,за рейка 2-ра употреба ? Казаха ми,че при някой шлиците били по - дълги,др.по-къси ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostaIliev Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 Ако можеш свали твоята и с нея Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passi Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 Ходи да ти я рециклират защото тази която ще купиш може да е по зле от твоята. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tevlogiev Posted November 3, 2016 Author Report Share Posted November 3, 2016 Въпросът е ,че не мога да я сваля ... Друг въпрос : за а3 рейките едни и същи ли са при бензинови/дизели,различни модификации ? За да се ориентирам кво да търся ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passi Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 Караш колата хората си я свалят, рециклират и качват обратно на колата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Punkstyle2 Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 (edited) Човека уточнява, че не подлежи на рециклиране заради удар.... Edited November 4, 2016 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passi Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 Къде му седи рейката на това Ауди за да я удари Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tevlogiev Posted November 3, 2016 Author Report Share Posted November 3, 2016 (edited) Б*х ли му ма*ата ... Майстора каза,че е крива и това най-вероятно е от удар ... тъй като преди 2 седмици спуках картера (да са знам в...) и предполагам от там е кривнала,но предполагам,че теча е от по-дълго време,нООО“.. Да сме по точни майстора каза,че леко сълзи за в момента... Edited November 3, 2016 by Tevlogiev Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tevlogiev Posted November 3, 2016 Author Report Share Posted November 3, 2016 Не разбрах има ли разлика м/у бензин и дизел откъм рейката ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passi Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 Няма разлика.Мисля,че и Голф4, Октавия1 и Сеат леон са със същите рейки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tevlogiev Posted November 4, 2016 Author Report Share Posted November 4, 2016 Хайде хората които разбират да дадат едно мнение ?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
veselin velchev Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 Рейка с окривени кормилни щанги и ръждясал зъбен гребен.Не става. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotkod Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 (edited) On 3.11.2016 г. at 3:11 PM, Tevlogiev said: Здравейте,колеги. Днес майстора ми каза,че рейката ми е започнала да капе(което предполага ремонт),но имала и удар по нея. Посъветва ме,да търся втора употреба такава рейка. Рециклирането също не било оферта,тъй като имала удар и нямало да може да се рециклира. Здравей колега, Aз бих потърсил второ мнение... ПП. В Плевен ли си? Edited November 4, 2016 by Rotkod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passi Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 Смени и накрайниците и маншоните и газ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsdnikolov Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 С тая ръжда по оста, ще протече като лейка. Само с накрайници и маншони, няма да мине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tevlogiev Posted November 4, 2016 Author Report Share Posted November 4, 2016 преди 23 минути, Rotkod написа: Здравей колега, Aз бих потърсил второ мнение... ПП. В Плевен ли си? В момента съм в Русе... мисля,че другата седмица ще се прибера до Плевен ... имаш някакво предложение ли ? преди 6 минути, bsdnikolov написа: С тая ръжда по оста, ще протече като лейка. Само с накрайници и маншони, няма да мине. Да и аз така четох,че да се гледат буталния прът,зъбния гребен и пиньона на главата на райката и по тях не трябва да има ръжда,защото било признак на започнала да сълзи/течаща рейка ... Ако бъркам, нека по компетентните да ме поправят ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasskoo Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 Аз не мога да си представя как може да се удари рейка и с какво, на това място на което е поставена е недостижима, освен ако някой майстор не е пипал там. Потърси второ мнение какво точно е ударено, ако имаш път към Казанлък може да я погледнем. Ако няма някакви механични повреди (външни или спуквания по корпуса) по добре рециклирай твоята. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tevlogiev Posted November 4, 2016 Author Report Share Posted November 4, 2016 Преди седмица,спуках картер точно до пробката ... не съм сигурен дали може да е от този удар нещо станало и на рейката,но в неделя ще отида до един обществен канал,да погледна и аз отдолу какво става... ще направя и някоя снимка да постна тука. Сменях преди 2-3 месеца кормилни щанги и накрайници,дали има вероятност,въпросният майстор да е направил нещо по рейката ? (все пак всички сме запознати с практиката на някой майстори) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasskoo Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 Ако намериш канал, свали скобите на маншоните на рейката и виж дали има масло там, или тече от горе където влиза кормилния прът. Ако рейката ти е като на снимките по горе, мисля че лесно ще намериш, те са масово монтирани. Скоро правихме на една октавия и до колкото виждам е същата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotkod Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 On 11/4/2016 at 8:14 PM, Tevlogiev said: В момента съм в Русе... мисля,че другата седмица ще се прибера до Плевен ... имаш някакво предложение ли ? Не и за Плевен, затова те питах откъде си и накъде се движиш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tevlogiev Posted November 6, 2016 Author Report Share Posted November 6, 2016 Здравейте. Днес ходих на канал да погледна какво става от долу, рейката наистина няма как да е е ударена... пълна простотия това което ми е казал майстора, не успях да стигна до маншоните,т.е. да ги сваля,да погледна какво става и дали има масло, но около единия имаше,изтрих около маншона и ще ходя след седмица отново да погледна дали има ново омазняване, но според мен това масло е от турбото,тъй като гледах,че е доста по омазано... следващ въпрос,от какво може да е омазано толкова около турбото, може ли да е причината в тъпия ЕГР,т.к той е доста скапан и все не ми остава време да го затапя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotkod Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 Здравей, сам си отговорил на питанките си? Забърсал си (така и трябва). След седмица ще погледнеш и ще ти е ясно откъде идва проблема. Успех! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now