Jump to content

Audi B7 2.0TFSI Quattro Tiptronic разход на гориво


Raziell

Recommended Posts

Здравейте!

 

Някой да кара Audi B7 2.0TFSI Tiptronic? Ще помоля да сподели разхода на гориво.

Редактирано от VBI
Заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извънградско спокойно каране 90 - 110 - 8.5/9, по - бързичко каране - 130 -10 литра, градско е 11 до към 12 без задръствания, ако висиш по задръствания - плюс 1 литър отгоре. Хубава кола, ама аз я продадох, минах на дизел, навъртат ми се доста километри и 5 - 6/100 нафта на сто ми е по - удачно, пък и имам още една щайга на газ и като ми се кара бензин, си карам 1,8 т - то. Истината е, че б 7 цата си е тежка кола, смисъл по - скоро е за возене и спокойно каране, но не е така повратлива и забавна за каране, и предницата доста си дърпа/недозавива, в сравнение с б5, б5 цата я усещам като перце, с един пръст си я карам както се казва. Ако можеше да се газифицира 2.0т-то, щях да си я карам с кеф, ама да давам двойни пари за гориво, няма как да стане.

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

b5 с 1.8Т има по-лошо разпредление на теглото, т.е. предницата е по-тежка. Усеща се като перце, защото е с друга хидравлика, която сравнена с тази на Б7 няма връзка с пътя.

2.0т няма никаква база за сравнение с 1.8т. Евентуално може да се сравнява с 1.8т с к04, но пак го отнася на ниски обороти.

За да дава 9/100 при каране до 110км/ч това 2.0т е било неизправно. Което е влияело и на поведението на колата.

От друга страна няма как на градско да даде разход 11-12. Това все пак е бензин с куатро и автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, robobug написа:

b5 с 1.8Т ... Усеща се като перце, защото е с друга хидравлика, която сравнена с тази на Б7 няма връзка с пътя.

 

Добре е да дадеш малко техническа аргументация в подкрепа на това твърдение .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно да обясня, че две различни рейки и две различни помпи дават различни резултати? Трябва ли евенутално да сравня и сервотроник с хидравликата на Б5?

И с коя хидравлика на Б5 - ЗФ или Койо, защото двете са много различни.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам познат със същата кола, в малък град и гори от 14 до 18 бензин. Куатро, автомат, бензин. Колата е седан, и се кара в порядъка на 1,5км в едната посока и на връщане пак същото. Само на връщане има задръстване. С две думи си е магистрална кола, и късите отсечки едва ли не си е само на смукач. Газ му казаха, че течна фаза ставало, ама искали 2,600 лева. И сега иска да я разкара. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно ще ти го обясня - Б5 е с много меко окачване, хидравликата е много "силна". По никакъв начин не може да се усети на волана какво е усилието на колелата.

Ауди са си взели поука и на фейслифта хидравликата е в другата крайност - толкова твърда и тежка, че на място едвам се въртят по-широки гуми. В сравнение с Койо рейката (фейслифтовата), рейка на ЗФ е като "на ластици".

С волана на Б7 се усеща всяко усилие върху колелата, много по-прецизна е (за което до голяма степен помага и много по-стегнатото окачване) и в сравнение с Б5 липсва недозавиване. Наблягам на "в сравнение" :).

 

Колкото до теглото - едно БМВ примерно е много по-тежко, но с по-добро разпределение на теглото и това влияе на управлението. Същата е историята и с Б7 - реално разликата в теглото е под 200 кила, но окачването е по-стегнато, следата е по-широка, а 2.0 не е по-тежък от 1.8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 minutes ago, IceHeart said:

Имам познат със същата кола, в малък град и гори от 14 до 18 бензин. Куатро, автомат, бензин. Колата е седан, и се кара в порядъка на 1,5км в едната посока и на връщане пак същото. Само на връщане има задръстване. С две думи си е магистрална кола, и късите отсечки едва ли не си е само на смукач. Газ му казаха, че течна фаза ставало, ама искали 2,600 лева. И сега иска да я разкара. 

 

Градския разход на мотор който е 200 коня и има турбо много зависи от това колко се настъпва. Не може да се каже гори толкова или толкова - всичко зависи от начина на каране.

 

От личен опит мога да ти кажа че моя може да гори градско както по-малко от 14, така и повече от 18.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, robobug написа:

Много лесно ще ти го обясня ...

Щом си харесваш обяснението ...

За да има нещо полезно в темата .. Сподели разхода на твоята, която се предполага е в топ състояние и ще го приемем за еталон. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, CVT написа:

 

Градския разход на мотор който е 200 коня и има турбо много зависи от това колко се настъпва.

Колко да я настъпва, в град с улички по-малки от 100метра, на разстояние от ЕДИН километър и половина? Дефакто, всяка пресечка, се спира и тръгва, има и светофари и кръгови до работата му. Не казвам, че колата харчи, но не казвам, че е икономична. Просто е купена НЕ според възможностите му, и не за точната цел.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

32 minutes ago, МММ1 said:

Щом си харесваш обяснението ...

Всъщност няма никакво значение какво е обяснението. Имам и двете коли. И ефектът е какъвто съм го описал.

Градско може да се приеме 14 за среден разход, а извънградско 9. Това е за кола с автомат, куатро и 100 октанов бензин.

Ако много държим на икономията и караме "плавно" с 90-100 може да се падне и под 8.

 

Едит: Имам фейсова Б5-ца, на която сложих рейка ЗФ. 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...