Jump to content

Проблем при студен старт 2.0ТДИ BKD


SuperNas

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Искам да попитам за мнения и дали някой е имал такъв или подобен проблем със студеният старт на Audi A3 8p 2.0tdi BKD.

С две думи колата, аз я карам от 5-6 месеца, като знам, че си имаше проблем от време на време със студения старт (примерно на 1 месец веднъж). Но сега с настъпването на студения период, проблема стана всекидневен. Правил съм диагностика при няколко човека и всичките твърдят, че не знаят от къде идва проблема спрямо данни от VCDS. Качвал съм обороти празен вход, но не помагат. Последно преди 3 дена купих нов акумулатор. Поствам видео от тази сутрин и screen shot от 13-ти канал.

 

Screen shot 13-ти канал:

audi_8p.jpg

 

Видео от youtube:

 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

14 minutes ago, scream_rs said:

Свещите си виш

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Като грешка нищо не излиза или предлагаш физически да ги гледам?

11 minutes ago, KCV said:

Колко време ( секунди ) подгрява, щото от клипа не е видно?

Около 5-10сек минимум :( 

Редактирано от SuperNas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста разлика от 5 до 10.

При мен беше 2 секунди и правеше точно така.

Сега е над 10 и няма проблем със студения старт.

 

Погледни и тази тема:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писа колегата по-горе, погледни ги тия свещи. Това не е нормално, на положителни градуси да пали толкова трудно. Ако е -9 градуса сигурно няма да може и да запали въобще. Трябва да пали с лекота, камо да подгряваш. Подгрява се, ако е мн. студено.

Редактирано от IceHeart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата зима моята палеше мноооого трудно(подгряваше си около 10 сек.) и си мислех че е акумулатора,меря замервам акюто добреее и викам свещи ще са.......мамка му да ева,вадя всичките 6 и закачам да видим има ли червеничко и помен от червено не видех от нито едната и така 6 парчета Beru и много тънкажно ги зех,та както се вика докато помирише ключа и пали вече :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много баби, хилаво бебе "народна поговорка".

Може да е от много неща. Аз като почнах (с на жена ми "каручката"), толкова много неща направих и оправих, че не разбрах кое и от какво е било. Само крайния резултат осъзсах! Колата пали на 6 (и при -20), няма притрисане на място (от което 1/2 от колегите се оплакват)

и т. н... Или аз съм късметлия, или направих нещо без да искам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами оправил си и картите.....с една дума си я преинсталирал с чист небъгав софт. Отделна профилактика на всичко....спомням си че и беше свалил цялата предница.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да връща нафта. Най- лесният вариант е да сложиш една възвратна клапа на нафтата и да провериш. Има вариант да се връща сериозно щом на студен старт ти го прави. Подгряване при тоя мотор при тия температури не е от съществено значение, а и не трябва да е повече от 2 секунди. Лампата на таблото при мен я виждам кат присветва и изгасва веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси baha, но не разбирам от къде трябва да се връща тази нафта и каква може да е причината? Между другото тазси сутрин запалих без проблем след по-дълго изчакване, утре ще свалям свещите да ги гледам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, baha написа:

Може да връща нафта.

Имаме участник познал верният резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за връщането на нафта. Под това се има предвид, че нафтата се стича от горивопроводите обратно в резервоара и се налага да въртиш докато стигне до мотора.

Към останалите, 8P нямат ли подкачаща помпа в резервоара като помпа-дюзите в 8L?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Buddah написа:

Към останалите, 8P нямат ли подкачаща помпа в резервоара като помпа-дюзите в 8L?

Имат, разбира се. Помпата се активира веднъж за 3 секунди при отварянето на шофьорската врата (да нагнети системата) и после по установения ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така смених днес подгряващите свещи (старите ги тествах на акумулатора Ок са си, но все пак купих 4 чисто нови). 

Пламене ти на твоята кола нещо по дюзи и ГНП правил ли си?

Помпата която казваш, че се вкл. за 3 секудни тази под задната седалка ли е? При мене като я почиствах и ти показвах снимки, ти каза, че може би е сменяна.

Продължаваме напред :) За сега пали, ще видим като стане по-студено!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, дюзи и ГНП не съм пипал. Когато се борих с този проблем при мен, го карах от по-простото към по-сложното. Тоест, направих профилактика и проверка на горивната система (без дюзи), махнах пипания "горубленски софтуер", смених акумулатора (беше видно издул се), ревизирах стартера, проверих алтернатора (без да го ревизирам). Нямам точна идея кое от всички реши проблемът, но като постигнах търсения краен резултат се кротнах. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не ли по добра идея да отидеш при някой дето е в час с тези мотори вместо да правиш ремонти  докато не откриеш проблема или не фалираш.:gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удовлетворението да си оправиш сам нещо по колата е голямо!Поне за мене,радвам се като малко дете :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...