ico1557 Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 (Редактирано) моля за помощ аудито не вдига повече от 65гр, на диагностика също няма разлика таблото проверено работи ,горен маркуч топъл долен студен което ме води до миселта че термостата си е добре .8-10 км карана в града и15мин на място долния кръг студен .Парно има ,помагайте ауди 1,9тди 110кс Редактирано 16 Декември 2016 от ico1557 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 19 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 Явно не е добре термостата. Смени го, не е скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Е колко па да не е добре термостата щом оставя затворен големия кръг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 (Редактирано) И аз съм на мнение ,че термостата си е в ред ,колега ТДИ двигателите са си така поради високото КПД но ако искаш сложи нещо пред радиатора да спира студения въздух при движение ефекта няма да е кой знае какъв но пак ще има минимално подобрение . Редактирано 23 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 преди 15 минути, golfa написа: ...............ТДИ двигателите са си така поради високото КПД............. в смисъл? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 (Редактирано) Не мога да се сетя къде го бях чел дали тук или в фолсвагена но се касаеше за 1.9 ТДИ,пък и нали се сещаш ,че КПД то при дизелите започва от 35 проц нагоре ма всеки двигател се изчисляваше по някаква формула. Редактирано 23 Декември 2016 от golfa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 В смисъл, че тди има по малко темп. Загуби и загрява по бавно, кпд(коефицент полезно действие) за това в по студените райони са монтирали и три подгревни свещи на антифриза. Щом долния маркуч е студен термостата не е отворил големия кръг. Даже и при продължително надолнище зимата на скорост се охлажда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 значи високото КПД на дизела() е причината мотора да загрява по-трудно и бавно? Да уточним отново за какво се пита, а именно за КПД, тоест за Коефицента на Полезно Действие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 преди 48 минути, bobitur написа: Имено за коефициент за полезно действие става въпрос ,колегата по горе го е казал точно ,в допълнение КПД то при турбинираните дизели е по голямо от този без турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 (Редактирано) Не точно, дизел кпд по-високо от бензин. И директно впръскване при дизел, тди (турбо директион инжект. ) По малко температурни загуби и по малко изразходвано гориво на вятъра дизела го прави с по високо кпд от бензина. Редактирано 23 Декември 2016 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Е да при бензина е до 35 процента а дизела започва от там до около 45-50 макс процента до колкото знам , но идеята ми беше ,че турбината за разлика от обикновения дизел вкарва допълнително студен въздух който от своя страна допълнително сваля температурните загуби... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ventostz Публикувано 25 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 КПД-то е едно на ръка, но без значение бенз или дизел, колата ТРЯБВА да си загрява до 90 градуса, за да работи в нормален режим. От няколко седмици имам б5 афн, и при мен също е много трудно загряването до 90 градуса, като термостата и антифриза са сменени. Тепърва ще търся защо не загрява като хората. И преди съм карал кола със същия двигател, и загряваше много по-бързо. Стрелката си стои на 60 градуса, а парното вече е започнало да духа топло, което ме навява на мисълта, дали не е датчика, от който взима информация таблото. Мисля да го пробвам и ще пиша пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 26 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2016 Еми приятно губене на време приятелю ,моята е италиянка а те нямат допълнително подгряване имам предвид таралежчето което е в задния край на главата с трите свещи .Нямам база за сравнение но предполагам това таралежче доста подобрява загряването ,явно конструкторите на този двигател са били на ясно с проблема за загряване и за това са го боцнали това допълнително подгряване ,мое неангажиращо мнение . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 Не губене на време а на пари за термостати и майстори. Но нека си купуват термостати. Свиквайте при тди е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Не съм съгласен с теб. Явно предните ми два дизела(1z и ahu) не са знаели за това, че трябва да загряват бавно, защото за 4км.бяха на 90гр. Сега карам afn и след смяна на термостат "скъп" за 10+км вдига 90гр. И на трите коли съм имал свещи за подгрев на охлад. течност. Пролетта ще се сменя термостата с друг тоз път от мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Термостат е. Просто не е заклинил още, а отхлабва и пуска малко в големия кръг. За това не се усеща на ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Преди 1 час, gandalf32 написа: Не съм съгласен с теб. Явно предните ми два дизела(1z и ahu) не са знаели за това, че трябва да загряват бавно, защото за 4км.бяха на 90гр. Сега карам afn и след смяна на термостат "скъп" за 10+км вдига 90гр. И на трите коли съм имал свещи за подгрев на охлад. течност. Пролетта ще се сменя термостата с друг тоз път от мен. Колеги уточнявайте външната температура когато карате 4-7 километра ,именно външната температура е фактора за загряването ,и ако колега твоите 1z ahu afn при минус 7-12 загреят за 4 километра без допълнителното подгряване ще те призная,защото аз мисла ,че при минус 10-12 градуса не 4 а 30 километра няма ти стигнат да удариш 90 гр без подгрев. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Колега, това което написах е било при студено -15гр., а сега при -5гр. обикалям града и трудно прави 90гр. А, подгрева служи за да ти тръгне бързо парното( според мен), не твърдя, че е вярно. Ако за 30км. не ти загрява колата, ще е голям проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 С тия 500W свещи можеш да подгрееш единствено предният прозорец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Зависи много и от акумулатора, и алтернатора, за допълнителния подгрев. Еку-то следи свободния заряд и под 5 градуса външна температура пуска 1,2 или 3 подгревни свещи. И ги изключва когато температурата на антифриза достигне 65 градуса. Като падне под 65 градуса пак ги включва. Не очаквайте чудеса от тях, но спомагат за по бързото загряване зимата. Аз лично като се кача сутрин не пускам парното на макс и винаги затварям клапата да върти въздуха в купето, и чак като вдигне нормална температура тогава е отварям. Но зависи от прехода и студа вън. Градско на къси разстояния трудно вдига нормална температура. Сега много колеги ще кажат смени си термостата, да сменил съм го и този е трети. Долния маркуч зимата е студен при градски преход. Просто е тди и иска обороти за да загрее. На място му трябва много време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 (Редактирано) Извади един котлон зимата на -15 и му сложи 6-7лвода. да видим за колко време ще стигнат 65гр. Даже за по достоверно, можеш да гребеш от нея и да поливаш една тенекия ....да имитираш парното. При дизела с директно впръскване горивният процес в голямата си час се извършва в буталото(там е горивната камера). За това много малко топлина достига до стената на цилиндъра. И още една подробност, с включването на свещите...карате алтернатора да работи...това изисква нафта....тая нафта гори, ,,,,и грее. Изолирането на егр увеличава значително времето за стопляне. Премахването на гърнета, катове, дпф...и т.н. екологии също карат колата да загрява по-бавно(шведите при камионите даже затварят ауспуха на 60-70% до достигане на 60гр за да сгрее по-бързо). Вида и вискозитета на маслото също е от значение, дори гъстотата на антифриза има значение. Редактирано 2 Януари 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Е егр не се сетих, с него е една идея по бързо. Моя е затапен след първото чистене на всмукат. Колектор. И не мисля да го оттапвам, още се сещам е колко нагар излезна, но това е мой избор. Свещите за допълн. Подгрев дърпат ток, и съответно гори повече, ама ако спомогне по бързо да загрее, се компенсира от това, че студена повече време иска повече гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emoangeliyn Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Здравейте, Наскоро /преди има-няма седмица/ си купих А4 АФН, температурите в София сте ги видяли при Николчето Станкулова колко са! Та мисълта ми е, че за около два часа каране по софийските задръствания и без въобще да я гася - стрелката не отлепи от 60-те градуса. Парното си духа доволно топло, обаче в един момент си помислих, че датчика за температурата на антифриза е "умрял" или се е разкачил. Купих нов термостат, утре ще го сменя и ще пиша резултата, въпреки, че няма да е меродавно, защото разликата във външната температура е 15-16 градуса по Целзий. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Гледай на климатроника на 49 канал каква ти температурата. И при мен е нещо подобно бавно си загрява и това си е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 19 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2017 И пет термостата да смените първо гледайте долния маркуч дали е студен и то до 80 градуса. При мен зимата е почти винаги студен, което е признак, че термостата е работещ. Даже и при минус 10 при дълъг преход радиатора е студен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване