venksta Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Моля ви кажете каква е реалната цена на 6 броя НОВИ дюзи BOSCH ! Навсякъде всеки говори различно.. един вика смених ги всичките за 1400лв. друг вика 3000лв са нови дюзи. Говорим за мотора 3.0TDI не фейслифтов. Кажете моля ви се и фейслифт моторите същите проблемни дюзи ли имат ?! Струва ли си да се даде Х пара отгоре и да се вземе фейслифт и да се избегнат проблемите с дюзи и кутия.. или и там е същата история ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Реалната цена е кой на колко ги намери.Един може да ги намери за 1000 друг да даде 5000лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 2500лв са евро 5 дюзи с монтажа с връщане не старите. 3300лв са еро 4 дюзи с монтажа с връщане на старите. На фейса горе доле деянат по 250к км преди да се разпуши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 21 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Т.е. същата работа и при фейса.... Добре кажете преди фейса кой мотор 3.0TDI да търся точно,че гледам са 2 или 3 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 След 2006-та 233кс мотор, с по-новия салон. Гледаш да е добро цялостното състояние За хубава кола приготви 18к поне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 21 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Т.е. код на мотора - ASB ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Да, или BPP 2.7 ТДИ, но с HELLA актуатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Който и мотор да търсиш бъди сигурен, че все на разходи ще се наденеш. В белите държави хората ги карат тия коли не ги гледат. Тука взимаш и къде по-късно, къде по-рано минаваш през дюзи, вериги, автоматик, турбо и други дребни ремонтчета. Дюзите са пиезо, с кристали и тахнологията е скъпа и капризна към това, което тука го купуваме за нафта. Така че и фейс и префейс и 4G да вземеш, все пари ща наливаш, освен ако не можеш да си позволиш някоя кола на реални 40-50 000 километра, да я караш до 200 000 и да я дадеш на някой реставратор да си троши главата с нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 На 2006-2007 ма година колата отдавна е надскочила 300-400 хиляди, така че предишните собственици може и да са минали през повечето неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 То после има и други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 22 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Добре.. мисля да отида да видя тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11482276271072401&slink=h2i6nn И ако ми хареса да я карам при Raino на преглед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Ориентирай се за АСБ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 22 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Такива има само 3-4 които изгледат по нормално. И всичките цените им са 18к лева. Струва ли си да дам 4к повече само заради това? При положение че тука дюзите вече са сменени.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Да, кутията е с адаптации АСБ и се води доста здрава и бърза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 22 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Е ремонта на една кутия като е 3к. .. къде е сметката да взема уж по-здравата,която не е сигурно кога ще даде фира ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Ако действително е с нови дюзи, офертата е добра. Виж и веригите как са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 (Редактирано) Аз не мога да си отговоря на въпроса, защо ще дадеш 3 бона за нови дюзи и после ще пуснеш колата за продаване. Айде да кажем, че много е пушила, ама ако ще я продаваш най-малкото може да ги рециклираш на три пъти по-малка цена. Другото както каза Стефчо само АСБ мотор трябва да се търси. Тая кола гаранция има някой скрит предстоящт ремонт, я вериги я автомат. Не че другите нямат, но по-добре да наливаш в АСБ с хубавата кутия и по-свежия интериор, отколкото в БМК. Аз бих гледал нещо такова, освен ако не държиш да е комби.http://www.cars.bg/c1892110. Човека си е дал и ВИН номера, можеш да го провериш в Ауди. Редактирано 23 Декември 2016 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts