audi_fan Публикувано 29 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2007 Хора има ли смисъл от спортна генерация на 2.5тди 180кс. И освен чип, какъв друг тунинг може да се направи?Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 29 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2007 Тъй като си с два катализатора, смисъл от махането им и отпушването на изпукателния тракт ще има доста положителен ефект, ще дадеш възможност на мотора да диша по добре. ТОЗИ МОТОР С ЧИП СТИГА до 215 коня и едни 480NM /!!!!!!!!!/ Просто колата с чип ще стане нещо уникално, тези 480 нютонметра мога да ти кажа че разни бензинови коли с по 300 коня ги нямат. Сложи и чип и не пипай нищо повече. Ще останеш потресен кък върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_fan Публикувано 29 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2007 Тъй като си с два катализатора, смисъл от махането им и отпушването на изпукателния тракт ще има доста положителен ефект, ще дадеш възможност на мотора да диша по добре. ТОЗИ МОТОР С ЧИП СТИГА до 215 коня и едни 480NM /!!!!!!!!!/ Просто колата с чип ще стане нещо уникално, тези 480 нютонметра мога да ти кажа че разни бензинови коли с по 300 коня ги нямат. Сложи и чип и не пипай нищо повече. Ще останеш потресен кък върви.И аз това си мислех. Значи махам катализаторите и слагам спортен филтър и един МТМ чип и съм готов а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 29 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2007 И после кажи как е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 30 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2007 вуй4етва е дизелгазовете не са толкова бързи за да праат големи белино си прав 4е е най добре с готов кит на изпускателната системаспортен филтър няма смисал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirdgo Публикувано 30 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2007 И се пак съм убеден ,че чип тунинга съкратява живота на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 31 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2007 За Явор Банакиев/Uni, говори littleredaudi ... Драг-рейсинг шампиона за 2005 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 31 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2007 Вие отидохте на друга планета. Се едно лайно и шоколад да сравниш. То верно са кафяви повечето...Чип тунинг нема ядове, като се разбутат малко картите. Ама да сложиш ракетен двигател и да го настроиш да изкара повече от 5000 км, това е трудно. И не съм убеден, че някой може да го направи в БГ.Към колегата с ТДИ-то, да боцне един чип (ама от проверено място) и да не се занимава с комини и филтри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 31 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2007 Едно приятелче с А6 '99 2.5 TDI 150 коня с чип от Oettinger на 180 коня си свали катализаторите по мой съвет, но резултата беше абсолютно нулев, та си мисля да те посъветвам да не очакваш някакви сериозни разлики като монтираш спортен "комин" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinox Публикувано 31 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2007 Едно приятелче с А6 '99 2.5 TDI 150 коня с чип от Oettinger на 180 коня си свали катализаторите по мой съвет, но резултата беше абсолютно нулев, та си мисля да те посъветвам да не очакваш някакви сериозни разлики като монтираш спортен "комин" Не е ли нормално да няма разлика, ако катализаторите са си били добре? По принцип ако не са запушени са пресметнати да пропускат толкова, колкото и останалата част от изходящия тракт. Т.е. само изрязване на катализаторите няма да промени почти нищо, ако не отвориш останалата част. Ако съм разбрал правилно, твоят приятел не е сменил всичко? Поправи ме ако греша, но спортния комин отваря доста добре назад и дава възможност и турбото в случая да стане по-пъргаво, а от там и ефекта от чипа ще бъде по добър... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 1 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2007 Мда, явно катализаторите са били окей щом разлика не е имало... Иначе си напълно прав - точно порати това и моят дизелова агрегат си промени абсолютно коренно вървенето след като му махнах катализатора. Въпреки това предполагам има достатъчно доза истина в това, че си остава дизел и едва ли има толкова голямо значение от спортни комини.btw eто един специален линк за теб:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=7853 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_fan Публикувано 2 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 ОК. Значи само чип ше слагам. Въпроса е как ще го купя? Избрал съм на МТМ тъй като е с най-добри показатели 430Нм 207кс. А защо няма сми от спортен филтър. Примерно К&Н. Btw Конус може ли да се слага на дизел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 2 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 ти си сложи чипапосле пробвай как върви колата 100 метра без никакъв филтърако има ефект сложи спортенно разлика според мен няма да усетиш освен в звука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 2 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 http://videos.streetfire.net/search/tdi+2....bdc584b9cdc.htm ето това филмче е по темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_fan Публикувано 2 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 http://videos.streetfire.net/search/tdi+2....bdc584b9cdc.htm ето това филмче е по темата Леле това не е истинско само че накрайника е мнг грозен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 2 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 Това вади звук на 5-ак ма е яко грозно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 3 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2007 И какво, само едно бръмчане,това може да се докара и без чип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 3 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2007 И какво, само едно бръмчане,това може да се докара и без чипТвойта кола не бръмчи ли? Все пак има разлика между избушен аспух у неговия шум и звука на тая а6-ца, доста по-приятен ми се струва. Но хора всякакви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 3 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2007 (Редактирано) а здравеите преди няколко дни и аз се качих на 2.5 ТДИ 155к.с. двигателя и искам да ви кажа че върви като самолет !! колата е със "power box" спортна генерация Ремус и вуншен спортен филтър, според предишния собственик колата е мерена на ДИНО и е 237к.с. и ВЪРВИ КАТО САМОЛЕТ а разхода е смешен за тоя вървеж при 150км/ч- 7.2л така че има смисъл от всичко , квото и да и сложиш няма да загубиш!!п.с. и да наистина звука и е като на 2.3!!!! Редактирано 3 Февруари 2007 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 3 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2007 ОК. Значи само чип ше слагам. Въпроса е как ще го купя? Избрал съм на МТМ тъй като е с най-добри показатели 430Нм 207кс. А защо няма сми от спортен филтър. Примерно К&Н. Btw Конус може ли да се слага на дизел?Както казва моя майстор: "Не бе, няма проблем - сложи си тази марля, дето и викаш спортен филтър и после ми идвай през месец за нов дебитомер". Колко е истина и колко не, всеки си преценява сам. Дискутирали сме достатъчно.... нали? Просто го казвам за да се знае, че го има и този момент. Аз лично моят K&N го махнах на момента и още седи да се продава. А и разлика няма НИКАКВА!Още нещо: точно на 2.5 TDI дето валовете ги яде като кашкавал, да му качваш въртящият момент с чип и така зорлем да ги съсипваш по-скоро.... не го разбирам много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 4 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2007 Wizi и твойте валове ли изяде ве . А за K&N - карах си колата с такъв 40к км и нищо не й стана, не съм сменил нито един дебитомер, верно не е V6 ама ако наистина е "мрежичка" все някаква беля щеше да е станала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_fan Публикувано 4 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2007 Както казва моя майстор: "Не бе, няма проблем - сложи си тази марля, дето и викаш спортен филтър и после ми идвай през месец за нов дебитомер". Колко е истина и колко не, всеки си преценява сам. Дискутирали сме достатъчно.... нали? Просто го казвам за да се знае, че го има и този момент. Аз лично моят K&N го махнах на момента и още седи да се продава. А и разлика няма НИКАКВА!Още нещо: точно на 2.5 TDI дето валовете ги яде като кашкавал, да му качваш въртящият момент с чип и така зорлем да ги съсипваш по-скоро.... не го разбирам много. Добре пич. Ти и твоя майстор явно разбирате повече от МТМ и К&N които са безпорно #1 в своята област. МТМ да не са като Digi Tuning. Не случайно дават 2г. гаранция без значение от километрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 4 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2007 (Редактирано) Твойта кола не бръмчи ли? Все пак има разлика между избушен аспух у неговия шум и звука на тая а6-ца, доста по-приятен ми се струва. Но хора всякакви Да и моята бръмчи, но не е с измушен аспух, а това което се оптвах да кажа, че не се вижда как върви или как набира, само се чува!И след като само се чува как разбрахте, че върви много? Редактирано 4 Февруари 2007 от nelio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 4 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2007 (Редактирано) Добре пич. Ти и твоя майстор явно разбирате повече от МТМ и К&N които са безпорно #1 в своята област. МТМ да не са като Digi Tuning. Не случайно дават 2г. гаранция без значение от километрите.Те тука колко си прав си немаш на идея, тукашните "батки", като ти строшат колата(а те задължително и ебават майката след техен "тунинг") почват да ти носят вода от 634535 кладенеца как видиш ли колата се е строшила от филтър, дефектна дюза и не знам си още кво, а не че са им заврени ръцете у гъзо и една жигула не могат да тунинговат. K&N са минали през толкова сертификати и ISO-та и тва, че се трошели колите от тях са такива щуротий, че немам думи. Аз съм и с маслен K&N филтър та значи до сега по тия сметки тябваше да съм сменил поне три мотора. Редактирано 4 Февруари 2007 от KYPO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 4 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2007 И след като само се чува как разбрахте, че върви много?Еми ауди и тди, как няма да върви Иначе си прав де, но то и за чиповете се говори че само на акъла действат, не на колата.Аз съм и с маслен K&N филтър та значи до сега по тия сметки тябваше да съм сменил поне три мотора.Ето това филмче клик е по темата за K&N, според мен човека много добре обяснява каква е ситуацията с дебитомерите. И теста с филтъра дет е напоен с повече от необходимото масло и за 5 дена не е пуснал и една капка също е показателен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване