Jump to content

Има ли смисъл от спортна генерация?


Recommended Posts

Тъй като си с два катализатора, смисъл от махането им и отпушването на изпукателния тракт ще има доста положителен ефект, ще дадеш възможност на мотора да диша по добре. ТОЗИ МОТОР С ЧИП СТИГА до 215 коня и едни 480NM /!!!!!!!!!/ Просто колата с чип ще стане нещо уникално, тези 480 нютонметра мога да ти кажа че разни бензинови коли с по 300 коня ги нямат. Сложи и чип и не пипай нищо повече. Ще останеш потресен кък върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като си с два катализатора, смисъл от махането им и отпушването на изпукателния тракт ще има доста положителен ефект, ще дадеш възможност на мотора да диша по добре. ТОЗИ МОТОР С ЧИП СТИГА до 215 коня и едни 480NM /!!!!!!!!!/ Просто колата с чип ще стане нещо уникално, тези 480 нютонметра мога да ти кажа че разни бензинови коли с по 300 коня ги нямат. Сложи и чип и не пипай нищо повече. Ще останеш потресен кък върви.

И аз това си мислех. Значи махам катализаторите и слагам спортен филтър и един МТМ чип и съм готов а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вуй4е

тва е дизел

газовете не са толкова бързи за да праат големи бели

но си прав 4е е най добре с готов кит на изпускателната система

спортен филтър няма смисал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие отидохте на друга планета. Се едно лайно и шоколад да сравниш. То верно са кафяви повечето...

Чип тунинг нема ядове, като се разбутат малко картите. Ама да сложиш ракетен двигател и да го настроиш да изкара повече от 5000 км, това е трудно. И не съм убеден, че някой може да го направи в БГ.

Към колегата с ТДИ-то, да боцне един чип (ама от проверено място) и да не се занимава с комини и филтри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно приятелче с А6 '99 2.5 TDI 150 коня с чип от Oettinger на 180 коня си свали катализаторите по мой съвет, но резултата беше абсолютно нулев, та си мисля да те посъветвам да не очакваш някакви сериозни разлики като монтираш спортен "комин" :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно приятелче с А6 '99 2.5 TDI 150 коня с чип от Oettinger на 180 коня си свали катализаторите по мой съвет, но резултата беше абсолютно нулев, та си мисля да те посъветвам да не очакваш някакви сериозни разлики като монтираш спортен "комин" :flehan:

Не е ли нормално да няма разлика, ако катализаторите са си били добре? По принцип ако не са запушени са пресметнати да пропускат толкова, колкото и останалата част от изходящия тракт. Т.е. само изрязване на катализаторите няма да промени почти нищо, ако не отвориш останалата част. Ако съм разбрал правилно, твоят приятел не е сменил всичко? Поправи ме ако греша, но спортния комин отваря доста добре назад и дава възможност и турбото в случая да стане по-пъргаво, а от там и ефекта от чипа ще бъде по добър...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, явно катализаторите са били окей щом разлика не е имало... Иначе си напълно прав - точно порати това и моят дизелова агрегат си промени абсолютно коренно вървенето след като му махнах катализатора. Въпреки това предполагам има достатъчно доза истина в това, че си остава дизел и едва ли има толкова голямо значение от спортни комини.

btw eто един специален линк за теб:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=7853 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. Значи само чип ше слагам. Въпроса е как ще го купя? Избрал съм на МТМ тъй като е с най-добри показатели 430Нм 207кс. А защо няма сми от спортен филтър. Примерно К&Н. Btw Конус може ли да се слага на дизел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти си сложи чипа

после пробвай как върви колата 100 метра без никакъв филтър

ако има ефект сложи спортен

но разлика според мен няма да усетиш освен в звука

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://videos.streetfire.net/search/tdi+2....bdc584b9cdc.htm ето това филмче е по темата :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://videos.streetfire.net/search/tdi+2....bdc584b9cdc.htm ето това филмче е по темата :hilezh:

Леле това не е истинско само че накрайника е мнг грозен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво, само едно бръмчане,

това може да се докара и без чип

Твойта кола не бръмчи ли? Все пак има разлика между избушен аспух у неговия шум и звука на тая а6-ца, доста по-приятен ми се струва. Но хора всякакви :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а здравеите преди няколко дни и аз се качих на 2.5 ТДИ 155к.с. двигателя и искам да ви кажа че върви като самолет !! :hilezh:

колата е със "power box" спортна генерация Ремус и вуншен спортен филтър, според предишния собственик колата е мерена на ДИНО и е 237к.с. и ВЪРВИ КАТО САМОЛЕТ а разхода е смешен за тоя вървеж при 150км/ч- 7.2л :cyclop::bia: така че има смисъл от всичко , квото и да и сложиш няма да загубиш!!

п.с. и да наистина звука и е като на 2.3!!!! :hilezh:

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. Значи само чип ше слагам. Въпроса е как ще го купя? Избрал съм на МТМ тъй като е с най-добри показатели 430Нм 207кс. А защо няма сми от спортен филтър. Примерно К&Н. Btw Конус може ли да се слага на дизел?

Както казва моя майстор: "Не бе, няма проблем - сложи си тази марля, дето и викаш спортен филтър и после ми идвай през месец за нов дебитомер". Колко е истина и колко не, всеки си преценява сам. Дискутирали сме достатъчно.... нали? Просто го казвам за да се знае, че го има и този момент. Аз лично моят K&N го махнах на момента и още седи да се продава. А и разлика няма НИКАКВА!

Още нещо: точно на 2.5 TDI дето валовете ги яде като кашкавал, да му качваш въртящият момент с чип и така зорлем да ги съсипваш по-скоро.... не го разбирам много. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Wizi и твойте валове ли изяде ве :bia:.

А за K&N - карах си колата с такъв 40к км и нищо не й стана, не съм сменил нито един дебитомер, верно не е V6 ама ако наистина е "мрежичка" все някаква беля щеше да е станала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва моя майстор: "Не бе, няма проблем - сложи си тази марля, дето и викаш спортен филтър и после ми идвай през месец за нов дебитомер". Колко е истина и колко не, всеки си преценява сам. Дискутирали сме достатъчно.... нали? Просто го казвам за да се знае, че го има и този момент. Аз лично моят K&N го махнах на момента и още седи да се продава. А и разлика няма НИКАКВА!

Още нещо: точно на 2.5 TDI дето валовете ги яде като кашкавал, да му качваш въртящият момент с чип и така зорлем да ги съсипваш по-скоро.... не го разбирам много. :bia:

Добре пич. Ти и твоя майстор явно разбирате повече от МТМ и К&N които са безпорно #1 в своята област. МТМ да не са като Digi Tuning. Не случайно дават 2г. гаранция без значение от километрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твойта кола не бръмчи ли? Все пак има разлика между избушен аспух у неговия шум и звука на тая а6-ца, доста по-приятен ми се струва. Но хора всякакви :bia:

Да и моята бръмчи, но не е с измушен аспух, а това което се оптвах да кажа, че не се вижда как върви или как набира, само се чува!

И след като само се чува как разбрахте, че върви много?

Редактирано от nelio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре пич. Ти и твоя майстор явно разбирате повече от МТМ и К&N които са безпорно #1 в своята област. МТМ да не са като Digi Tuning. Не случайно дават 2г. гаранция без значение от километрите.

Те тука колко си прав си немаш на идея, тукашните "батки", като ти строшат колата(а те задължително и ебават майката след техен "тунинг") почват да ти носят вода от 634535 кладенеца как видиш ли колата се е строшила от филтър, дефектна дюза и не знам си още кво, а не че са им заврени ръцете у гъзо и една жигула не могат да тунинговат. K&N са минали през толкова сертификати и ISO-та и тва, че се трошели колите от тях са такива щуротий, че немам думи. Аз съм и с маслен K&N филтър та значи до сега по тия сметки тябваше да съм сменил поне три мотора.

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след като само се чува как разбрахте, че върви много?

Еми ауди и тди, как няма да върви :bia: Иначе си прав де, но то и за чиповете се говори че само на акъла действат, не на колата.

Аз съм и с маслен K&N филтър та значи до сега по тия сметки тябваше да съм сменил поне три мотора.

Ето това филмче клик е по темата за K&N, според мен човека много добре обяснява каква е ситуацията с дебитомерите. И теста с филтъра дет е напоен с повече от необходимото масло и за 5 дена не е пуснал и една капка също е показателен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...