venksta Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 (Редактирано) Това чудо: 5.2 V10 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11465334948960844&slink=h786an и 4.2 V8 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11479645297338957&slink=h78qdx Какво ще кажете за тези мотори като цяло?! За 4.2 ме интересува кой е най-здрав от тях и е безпроблемен с газта,тъй-като гледам са 2 3 мотора. Има ли качествени сервизи в София при които няма да ме боли главата всеки път. Главно ме интересува: Мотора и кутията като здравина и проблеми сравнено с A6 3.0TDI (консумативи и ремонти като цени ?) Газов инжекцион - надеждност и ориентировъчна цена Редактирано 31 Декември 2016 от venksta Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Прочети из форума за този мотор. Носи се информация че не е много здрав и като се прецака се изхвърля целия. Колко е вярно нямам идея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 5.2 е Ламбо двигател, т.е. няма място за сравнение м/у него и 3.0тди А ГИ на такъв двигател за мен лично е смехотворно (изобщо няАм идея дали е възможно), не се купува S6 с цел икономия от гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Има ли FSI забравяш газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 31 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 (Редактирано) Е без FSI остава само 4.2i 335hp ?! Редактирано 3 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 (Редактирано) Точно така.... Ако искаш да караш бързо на газ за около 20к - е55к... Редактирано 31 Декември 2016 от Dummkopf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Да. Лошото е че няма много А6-ци с тоя мотор. При А8 положението е по добро. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11473260670854167&slink=h79kg8 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11478607678314422&slink=h79kg8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 31 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 MB нищо не ми харесва в тях.. Единствената в БГ е тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11469007244267106&slink=h78ryb Гледам има ГИ за FSI.. да разбирам,че просто са много проблемни ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Разбирай, че ГИто е доста скъпо и винаги има и % впръскане на бензин,,,колата никога не работи само на газ. Прочети малко и сам ще се убедиш, че газ и директно впръскване не е най-смислената комбинация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Има, но са скъпи и паралелно с газта харчат и бензин. Съотношението е спорно, но съм чел за 20-30% бензин. От това се обезмисля поставянето на такава уредба. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 31 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Ясно разбрах.. няма да гледам FSI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Аз си мисля, че 'скъпите' са тия, които вървят само на газ - течна фаза, там си върви на 100% газ, просто газта в БГ е кофти и помпата в бутилката сдава багажа бързо. Другото е прост ГИ с който трябва да минава и бензин през дюзите... съотношението газ:бензин е под въпрос... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 31 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Нещо ме объркахте.. @Dummkopf говориш за FSI газта ли,че е само газ в течна фаза и ще е проблем заради нашето "качество" ли? А "простия" ГИ е за 4.2i , така ли ? Какво ще е съотноешението газ/бензин ? 90-10% или 50-50% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 преди 8 минути, venksta написа: MB нищо не ми харесва в тях.. Единствената в БГ е тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11469007244267106&slink=h78ryb Нещо май си се объркал... това не е единствената 4.2 4Ф на пазара: http://www.cars.bg/c1949376 http://www.cars.bg/c1835360 И едно FSI с газ: http://www.cars.bg/c1906951 (просто давам примери) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 31 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Да явно... аз гледам само в мобилето.Тая от видин май става за нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 При двигатели, които не са с директно впръскване (FSI) си слагаш нормален газов инжекцион и пей сърце, т'ва в случая е 4.2 335 коня. При тези, които са FSI имаш два варианта за газ - ''течна фаза'' - доста скъпа инсталация, върви само на газ и колко ще кара помпата отзад е под въпрос. Така съм чел, лично не съм имал. Втори вариант при FSI - нормален газов инжекцион и бензин. Колата върви на 20-30% бензин и другото газ, като това съотношение е променливо. Не, че е невъзможно, въпросът е дали си струва. При 4.2 - със сигурност не, за няколко коня отгоре... няма смисъл. Търсиш А6 преди 2006-та и слагаш нормален ГИ, при 5.2 в10 сигурно си струва, ама там доколкото знам има драми с целия мотор... ама пак, само съм чувал, не съм имал. Не искам и да имам такова.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Мдаа...ако ще се кара на бензин- FSI 350 к.с. без да се замисляш, ако ще се кара на чесънче- старият 4,2 /335 к.с. Ламбо мотора си е най-добре да го гледаш само на снимка(т'ва за хора НЕ масони). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 (Редактирано) Друг е въпросът колко си струва това нещо... 'щото една 4фка с 4.2 като теглиш чертата ще стъпи на 16-17к. Аз бих взел едно 3.0 с АСБ мотор за 10-12, чип на ~310bhp и газ докато думне нещо. Като думне - имаш една дълбока шапка пари под матрака да думка още няколко пъти... Шансът да думне кутията на нещо, взето от обява в БГ е точно толкова, колкото и при 4.2. Сега ше влети пак някой да обяснява за плавно разгръщане и ала-бала... Редактирано 31 Декември 2016 от Dummkopf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 31 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 ASB за толкоз пари.. само с проблеми или на мнооого км... всичките съм ги прегледал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Читави коли за малко пари има винаги, въпрос за търсене, търпение и късмет. Сори за офтопика, търси бензинки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Не знам за плавно разгръщане конкретно ама по принцип не ми е ясно по какви показатели се сравнява V8 бензин с дизел и то точно тоя... Моята логика е по-проста - обикновеното 4,2 се намира по-трудно, но си струва да е то защото е по-просто, можеш да сложиш газ супер лесно и разликата във вървеже с фси едва ли може да се каже, че е достатъчна. А S6 даже няма смисъл да се коментира, дори ако се търси основно вървеж едва ли това е най-добрия начин да се похарчат тия пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 преди 6 минути, nichirenshu написа: Разбира се като искаш да си купиш V8 илои V10 е нормално трактористите да ти препоръчат някой смотан дизел. Лошо ми е като си представя колко са болни тея хора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Никой не се сеща да пита от кво слиза човека, щото ако е от 100 -150 коня Хатмосферен матор, всичко над 250 ще му се струва самоУеТ нали. Без значение бензин дизел все ще му напрЕга вратЪ, поне в началото Някъде бях писал, чесъм попадал на 4ф 5.2 на 280к и си нямаше проблем. Митето е дал нормално предложение, само малко е объркал цифрите , че всички обичат да купуват Згорели скрапове и да ги правят да приличат на нормалните коли Предположение : човека е србал някойлев и иска да е дОпе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 31 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Бензина с дизела няма какво да го сравняваме.. Само ще вметна,че 6м. си търсих 3.0TDI и се нагледах на всякакви чудесии. Също така дизеловия двигател ми е на ръба на скучното,а като го имам и за няколко месеца вече ще ми е тотал боза. Отностно голям мотор на газ.. Като може да ми е евтинко ще си го направя.. Някои хора,като цакат двойно за бензин и се вадят за паралии,а всъщност с това си избиват комплексите.. аз нямам проблем. Парите не си ги намирам на пътя,тъй че всеки сам си прави сметката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Преди 3 часа, Dummkopf написа: Друг е въпросът колко си струва това нещо... 'щото една 4фка с 4.2 като теглиш чертата ще стъпи на 16-17к. Аз бих взел едно 3.0 с АСБ мотор за 10-12, чип на ~310bhp и газ докато думне нещо. Като думне - имаш една дълбока шапка пари под матрака да думка още няколко пъти... Шансът да думне кутията на нещо, взето от обява в БГ е точно толкова, колкото и при 4.2. Сега ше влети пак някой да обяснява за плавно разгръщане и ала-бала... Шанса АСБ мотор да стане 310кс само с ремап е нулев. За 280 реално -ДА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване