Jump to content

Мнение конкретна обява и мотор


Recommended Posts

Това чудо:

5.2 V10 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11465334948960844&slink=h786an

и

4.2 V8 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11479645297338957&slink=h78qdx

 

Какво ще кажете за тези мотори като цяло?!

За 4.2 ме интересува кой е най-здрав от тях и е безпроблемен с газта,тъй-като гледам са 2 3 мотора.

Има ли качествени сервизи в София при които няма да ме боли главата всеки път.

 

Главно ме интересува:
Мотора и кутията като здравина и проблеми сравнено с A6 3.0TDI (консумативи и ремонти като цени ?)

Газов инжекцион - надеждност и ориентировъчна цена

Редактирано от venksta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети из форума за този мотор. Носи се информация че не е много здрав и като се прецака се изхвърля целия. Колко е вярно нямам идея. :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5.2 е Ламбо двигател, т.е. няма място за сравнение м/у него и 3.0тди 

А ГИ на такъв двигател за мен лично е смехотворно (изобщо няАм идея дали е възможно), не се купува S6 с цел икономия от гориво. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Лошото е че няма много А6-ци с тоя мотор. При А8 положението е по добро. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11473260670854167&slink=h79kg8

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11478607678314422&slink=h79kg8

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MB нищо не ми харесва в тях..

Единствената в БГ е тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11469007244267106&slink=h78ryb

Гледам има ГИ за FSI.. да разбирам,че просто са много проблемни ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирай, че ГИто е доста скъпо и винаги има и % впръскане на бензин,,,колата никога не работи само на газ. Прочети малко и сам ще се убедиш, че газ и директно впръскване не е най-смислената комбинация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, но са скъпи и паралелно с газта харчат и бензин. Съотношението е спорно, но съм чел за 20-30% бензин. От това се обезмисля поставянето на такава уредба.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че 'скъпите' са тия, които вървят само на газ - течна фаза, там си върви на 100% газ, просто газта в БГ е кофти и помпата в бутилката сдава багажа бързо.
Другото е прост ГИ с който трябва да минава и бензин през дюзите... съотношението газ:бензин е под въпрос...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ме объркахте.. :)

@Dummkopf говориш за FSI газта ли,че е само газ в течна фаза и ще е проблем заради нашето "качество" ли?

А "простия" ГИ е за 4.2i , така ли ? Какво ще е съотноешението газ/бензин ? 90-10% или 50-50% :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, venksta написа:

MB нищо не ми харесва в тях..

Единствената в БГ е тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11469007244267106&slink=h78ryb

 

Нещо май си се объркал... това не е единствената 4.2 4Ф на пазара:

 

http://www.cars.bg/c1949376

 

http://www.cars.bg/c1835360

 

И едно FSI с газ:

 

http://www.cars.bg/c1906951

 

(просто давам примери)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При двигатели, които не са с директно впръскване (FSI) си слагаш нормален газов инжекцион и пей сърце, т'ва в случая е 4.2 335 коня.
При тези, които са FSI имаш два варианта за газ - ''течна фаза'' - доста скъпа инсталация, върви само на газ и колко ще кара помпата отзад е под въпрос. Така съм чел, лично не съм имал.
Втори вариант при FSI - нормален газов инжекцион и бензин. Колата върви на 20-30% бензин и другото газ, като това съотношение е променливо.
Не, че е невъзможно, въпросът е дали си струва. При 4.2 - със сигурност не, за няколко коня отгоре... няма смисъл. Търсиш А6 преди 2006-та и слагаш нормален ГИ, при 5.2 в10 сигурно си струва, ама там доколкото знам има драми с целия мотор... ама пак, само съм чувал, не съм имал. Не искам и да имам такова.. :icon_smile:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа...ако ще се кара на бензин- FSI 350 к.с. без да се замисляш, ако ще се кара на чесънче- старият 4,2 /335 к.с.

Ламбо мотора си е най-добре да го гледаш само на снимка(т'ва за хора НЕ масони).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг е въпросът колко си струва това нещо... 'щото една 4фка с 4.2 като теглиш чертата ще стъпи на 16-17к. Аз бих взел едно 3.0 с АСБ мотор за 10-12, чип на ~310bhp и газ докато думне нещо. Като думне - имаш една дълбока шапка пари под матрака да думка още няколко пъти...
Шансът да думне кутията на нещо, взето от обява в БГ е точно толкова, колкото и при 4.2.
Сега ше влети пак някой да обяснява за плавно разгръщане и ала-бала...

Редактирано от Dummkopf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за плавно разгръщане конкретно ама по принцип не ми е ясно по какви показатели се сравнява V8 бензин с дизел и то точно тоя...

 

Моята логика е по-проста - обикновеното 4,2 се намира по-трудно, но си струва да е то защото е по-просто, можеш да сложиш газ супер лесно и разликата във вървеже с фси едва ли може да се каже, че е достатъчна. А S6 даже няма смисъл да се коментира, дори ако се търси основно вървеж едва ли това е най-добрия начин да се похарчат тия пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, nichirenshu написа:

Разбира се като искаш да си купиш V8 илои V10 е нормално трактористите да ти препоръчат някой смотан дизел.


Лошо ми е като си представя колко са болни тея хора :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не се сеща да пита от кво слиза човека, щото ако е от 100 -150 коня Хатмосферен матор, всичко над 250 ще му се струва самоУеТ нали. Без значение бензин дизел все ще му напрЕга вратЪ, поне в началото :hilezh:

Някъде бях писал, чесъм попадал на 4ф 5.2 на 280к и си нямаше проблем. 

Митето е дал нормално предложение, само малко е объркал цифрите  , че всички обичат да купуват Згорели скрапове и да ги правят да приличат на нормалните коли :hilezh:

Предположение : човека е србал някойлев и иска да е дОпе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензина с дизела няма какво да го сравняваме..

Само ще вметна,че 6м. си търсих 3.0TDI и се нагледах на всякакви чудесии.

Също така дизеловия двигател ми е на ръба на скучното,а като го имам и за няколко месеца вече ще ми е тотал боза.

Отностно голям мотор на газ..

Като може да ми е евтинко ще си го направя..

Някои хора,като цакат двойно за бензин и се вадят за паралии,а всъщност с това си избиват комплексите.. аз нямам проблем.

Парите не си ги намирам на пътя,тъй че всеки сам си прави сметката ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Dummkopf написа:

Друг е въпросът колко си струва това нещо... 'щото една 4фка с 4.2 като теглиш чертата ще стъпи на 16-17к. Аз бих взел едно 3.0 с АСБ мотор за 10-12, чип на ~310bhp и газ докато думне нещо. Като думне - имаш една дълбока шапка пари под матрака да думка още няколко пъти...
Шансът да думне кутията на нещо, взето от обява в БГ е точно толкова, колкото и при 4.2.
Сега ше влети пак някой да обяснява за плавно разгръщане и ала-бала...

Шанса АСБ мотор да стане 310кс само с ремап е нулев.

За 280 реално -ДА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...