HannoSLM Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Здравейте и за много години! Живи, здрави и нека само хубави неща да се случват! Имам един много дразнещ проблем, който не се появява постоянно и за сега не може да намерим причината. Колата от време на време се тресе при шофиране над 110-120 км/ч. Понякога тресенето над 140 км/ч изчезва, понякога става по-силно и си усилва честота - не мога да намеря никаква зависимост кога се появява и кога не. За сега сме направили/проверили следното: - Тествани 2 комплекта джанти с 4 комплекта гуми 18 ки (монтирани при различни майстори за всеки случай) - Нови 19ки с 2 комплекта гуми - сменена е почти цялата предница (амортисьори, биалетки, 6 носача, задкормилни накрайници, дискове, накладки и пр) - задницата е ремонтирана също почти цялата без амортисьорите - каретата уж са проверени и са здрави - главините също на пръв поглед с ок, не дават никакви признаци за проблем като виене или пр. - накладки и дискове са нови Тресенето си остава, като лятото по-рядко се случваше. Сега зимата, като че ли се появява по-често - прегледах джантите и по тях няма лед. При каране по бабуни не се чува никакво тропане/хлопане или някакви странни звуци. Какво може да предизвиква такова тресене, което се появява от време на време? Може ли да е от кормилната рейка? Струва ми се че е нещо елементарно, което просто убягва и никой не може да се сети за него. Единствения симптом, който мога да споделя е, че от време на време се усеща втвърдяване на волана при шофиране в завой. Всякакви идеи са добре дошли Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danson Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Хубав реглаж при доказан човек ? Фланци ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 11 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 (Редактирано) При смяната на различните комплекти гуми/джанти нарочно бях на различни места. Не знам дали са доказани но всеки път е едно и също. Ползвам съм маргел младост и от скоро на сливница, тези на моста на захарна фабрика и веднъж едни квартални. Няма фланци. Редактирано 12 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danson Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 (Редактирано) Имам предвид реглаж на окачването. Не съм сигурен дали може да оказва влияние за тресене на определена скорост, но един преглед не би бил излишен, след като гумите и налягането в тях са ОК + липса на фланци. За доказан човек за реглаж бих препоръчал Стефан , който е преди тунела от Люлин посока центъра. Трябва задължително записан час. Ето и телефон , ако решиш 0878352168. Редактирано 12 Януари 2017 от danson Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Ок мерси, ще запиша час тия дни. Там могат ли и кардана да проверят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danson Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 мм тук ще те излъжа, може да питаш по телефона като записваш час Работи и събота доколкото знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Колега, хубав реглаж също правят и при паркинга на Хит/практикер. Пада се като тръгнеш от метростанция сливница към обеля. И след 200-300 метра на първия светофар вдясно, точно на входа на паркинга. 6plus се казваше фирмата по спомен. Закарах им една кола наскоро и нямам оплаквания, много точни. Даже и ти издават нещо като членска карта, имаш гаранция на реглажа и имаш и един безплатен реглаж за следващите 6 месеца. Примерно, ако смениш нещо и тн. С предварителни часове е. Има им телефона из интернет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Вътрешни карета. Триподи са и се износват основите. Като караш нормално ,баз държа че е по-слабо. Ако направиш няколко давания на газ ще е по-силно, особено от ниска скорост/място. Като покараш известно време с тая скорост се успокояват леко, а в някои завои може да изчезне напълно. Висящ лагер и баланс на кардана, но залагам на вътрешни карета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 17 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 @HEPBAKA мерси за включването. Това пишат и по много чуждестранни форуми като често срещана причина. Много логично ми звучи, но каретата са проверявани и са ок. Ако не бяха толкова безбожно скъпи (по 1000 лв едното по спомени) щях да ги сменя - външните са на по-нормални цени. Утре колата отива за смяна масло, така че се заемаме да елиминираме проблема. Малко тъп въпрос, но моля те разясни какво значи висящ лагер? @krassi_110 мерси ще ги имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Рециклират се за по 140-150лв броя при Жан. Няма как да ги провериш дали са добре, щото драмата не е класическата, която се хваща с разклащане на полуоската. Проблема е че са ТРИПОД, демек три топчета вътре, контактуващи с външната част на полуоската и след това пръта и. Издълбава се основата и тея топчета си разместват положението при каране и излизат от баланс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 17 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 щом не може да се диагностицират, трябва да се сменят и 4те .... прати ми тел на Жан моля. Не съм фен на рециклирането, ама тука разликата в цената е доста голяма. Мисля да се започне едно по-едно с най-евтините ремонти първо и да вървим към най-скъпите, докато не се елиминира проблема. ако все пак проблема е с каретата, нормално ли е да се усеща това тресене веднъж на седмица и само на 120 км/ч? Много често над 180 км/ч напълно изчезва. През останалото време колата си върви добре. Лятото може би 2-3 пъти само ми се разтресе и то за около 10-тина мин каране. След това изчезва ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Умно момче си, Гугъл е твой приятел. Всеки сервиз знае как да стигне до Жан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Смени местата на каретата и ако проблема е в тях ще изчезне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 18 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 11 hours ago, HEPBAKA said: Умно момче си, Гугъл е твой приятел. Всеки сервиз знае как да стигне до Жан. Ако сервиза на Жан е Жизет до окръжна болница, отзивите са доста лоши .... Там не бих отишъл, по-скоро ще си платя четири нови карета по 1000 лв Въобще с рециклиране на каквито и да било части, само ядове до сега, за това на д2ката нямам нищо рециклирано! Поне тази кола ще се напъна да я запазя в оригиналния си блясък, все пак е по-специална от останалите 11 hours ago, Passi said: Смени местата на каретата и ако проблема е в тях ще изчезне. мерси за идеята, ако тресенето не се оправи след по-добър баланс на мостове и кардан, и по-детайлна проверка на ходовата част, това ще е следващата стъпка. След това нова рейка и в най-краен случай нови карета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tihomir-iliev-audiA8 Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 (Редактирано) пичове евала че ви има разгледах всичко по темата но моя проблема е подобен с особеноста че аз вече не мога да вдигна дори 80 км без колата да не започне да тресе прави го само при малки обороти 1500 2000 преди да превключи ходих на майстор огледахме колата и поне нещо видимо от долу няма. В кавички майстора не е доказан на подемник под наем за 10 евро на час огледа представляваше с остра штанга напаване за луфтове на тампоните на кутията и дърпане на горе на долу на кардана, при него забелязах че гумата във висящия лагер беше много мека, не е скъсана но кардана играе на ляво на дясно. Сега не зная дали може да е от кутията висящия лагер или тампони на кутията последните 2 ми казаха че са добре, колата е в движение всичките скорости превключват, казват че може да е от КУТИЯТА . Хора моля даите съвет колата ме слуша от много години пиша от Германия швабите мръсни са много зле само вдигат рамене или се правят на луди от скоро съм регистриран и се извинявам за дългото четене ..... кутия тампони висящ лагер каре или наи добре цял кардан комплект колата е Ауди а8 1998г 4.2 клатро 299кс. Редактирано 25 Ноември 2017 от Tihomir-iliev-audiA8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Здравей колега, гумата на висящия лагер наистина е мека, защото самия тампон е тънка гума. Но това, че кардана танцува наляво и надясно не ми харесва. Насочи вниманието си натам. Направете ревизия на кардана, свалете го и го огледайте. Вижте да няма паднала балансираща тежест, да не е заминало някое каре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tihomir-iliev-audiA8 Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 благодаря колега ще го огледаме задължително но забравих да напиша и че ми светна червена лампа САТ преди не се е появявала имаш ли идея, преди имах книга като светне нещо отварям и чета за посока но жена ми я изгуби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogo2010 Публикувано 3 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 На 26.11.2017 г. at 20:30, koko60 написа: Здравей колега, гумата на висящия лагер наистина е мека, защото самия тампон е тънка гума. Но това, че кардана танцува наляво и надясно не ми харесва. Насочи вниманието си натам. Направете ревизия на кардана, свалете го и го огледайте. Вижте да няма паднала балансираща тежест, да не е заминало някое каре. Колега, каретата които са в двата края на кардана сменят ли се ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rum Публикувано 3 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 На 27.11.2017 at 1:51, Tihomir-iliev-audiA8 написа: благодаря колега ще го огледаме задължително но забравих да напиша и че ми светна червена лампа САТ преди не се е появявала имаш ли идея, преди имах книга като светне нещо отварям и чета за посока но жена ми я изгуби Проблем в кутията е тая лампичка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 3 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 Да, каретата в двата края на кардана се сменят и то лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 1 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2018 (Редактирано) Тресенето се получава от заминал лоукъп на торк конвертора или турбината на скоростите опитва се да го заключи и преплъзва . Тресе при една междинна газ когато е включила кутията на 3та 4та или 5та на 1 2 не го прави. Също се изразява при изкачване когато оборотите са около 1200 1700 няма го след 2000 оборота Редактирано 1 Декември 2018 от dmxkris Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 6 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 При мен не се е случвало да тресе последните към 25 хил.км. Така и не се разбра каква беше причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 да не си сменял маслото на автоматика преди това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 6 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Не, сменено е преди около 50 000 км. Сега ще го сменям за втори път, като дойде времето и за маслото на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 идеята ми беше ако си го сменял и да е спряло да се получава това тресене защото при 2 осмици с този автомат м се случва да спре и след 15тина хил пак започва но при теб може да е било от неще съвсем друго извинявам се ако съм те подвел с нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване