michigan Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 Имам 3.0тди и от вчера при палене двигателя започва да тресе,все едно нераб.всички цилиндри,при гасене и пак палене се оправя и така вече 2 дена-първото палене тресе,второто вс.е ок.Дюзите на 2 сервиза ги гледаха-ок са били,а отзаде яко дим,оборотите варират м/у 850-1 000,идеи????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 Интересно как са ги гледали дюзите. ЕГР-а как е? Дюзите направо ги сеаляйте и ги пращай за проверка, дори да са добре, което ме съмнява, поне ще си спокоен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 При мен 1 ден се бъгна яко мотора или компютъра. Тресеше малко, менеше оборотите. Като вдигнах капака нещо пляка през 2-3 секунди - сигурно егр-а. Клапите играят като луди, направо се уплаших, гася, паля, пак същото. А тъкмо бях сменил 1 дюза. Ама бях карал 50 км да излезе въздуха и след това стана. Реших, че е от дюзата. Не е много логично, но само това беше правено. Грешки никакви. На другия ден паля и отивам да я сменяме. Никакъв проблем, все едно не е бил проблема. Въпреки това я смених. Така и не разбрах какво беше станало - според мен нещо компютърът беше откачил. Дано не му се случва пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michigan Публикувано 8 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 Дюзите ги мериха само по кабел и компютър,егр уж е спрян по всякакъв начин,не е и от горивото,бях и сипал обикновенна нафта от едно конкретно евтино място,все пак съм от Варна... след това напълних до горе от най-скъпата,190-200км/ч Варна-Шумен да се продуха малко ама...неизлезе от евентуална кофти нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 закарай дюзите на стенд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michigan Публикувано 8 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 Утре,само да ми обясните ,ако не Ви е проблем каква е процедура като време(ако примерно има стенд във Варна)за ден-два? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 По-разумно е да смениш първо горивен филтър. Имаш ли монтирано допълнително филтърче за нафтата на горивопровода в двигателния отсек? Едно време много се слагаха. За течове около дюзите погледна ли? После можеш да се хвърлиш на дюзи, разглобяване и стенд. *** ПП. След като смениш горивен филтър може да сложиш и добавка подобрител в нафтата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 (Редактирано) Най-добре се свържи с колегата "petarik" и се консултирай с него Редактирано 8 Февруари 2017 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaudi_6 Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 (Редактирано) Petarik та Petarik.Има e-bay,има и качествено рециклиране в България за същите пари, където издават и протокол на Bosch с характеристики на ремонтираната дюза и генериран нов IMA код( нещо, което не получих от него).Нищо против човека от Разлог,просто нека сме обективни ,а и става дума за пари.Лично при мен рециклирането не бе успешно,а проблема отстраних с други дюзи.Имах гаранция 1 година,но не ми се занимаваше и рискуваше отново. На Petarik пожелавам да се развива в занаята и да не се обижда,а на тези които ще правят дюзи успех! Редактирано 10 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 (Редактирано) Не знам какъв протокол на Bosch ти издават ако са правени България. Ти може би си първия човек, който не е доволен от него. Твой проблем е, че не си предявил претенции в гаранционния срок. Иначе варианти различни има, прав си. Редактирано 9 Февруари 2017 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 3 hours ago, Vaudi_6 said: Petarik та Petarik.Има e-bay,има и качествено рециклиране в България за същите пари, където издават и протокол на Bosch с характеристики на ремонтираната дюза и генериран нов IMA код( нещо, което не получих от него).Нищо против човека от Разлог,просто нека сме обективни ,а и става дума за пари.Лично при мен рециклирането не бе успешно,а проблема отстраних с други дюзи.Имах гаранция 1 година,но не ми се занимаваше и рискуваше отново. На Petarik пожелавам да се развива в занаята и да не се обижда,а на тези които ще правят дюзи успех! Имам чувството, че не се познаваме изобщо, а някой те е мотивирал да тролиш по най-долен начин. Попитай мишките, които те накараха да изплюеш този пост къде бяха през четирите години назад, когато аз вече ремонтирах тези дюзи и какво ги накара чак сега да изпълзят. А ти най-добре си напиши имената и се извини, защо онова, което ще последва ще ти струва много пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 Мога да кажа, че Петарик е много точен и щеше да поеме гаранцията при всички случаи, стига да е вярно това което пишеш. При мен смени една дюза заради проблема, който писах нагоре в темата, макар и вероятно да не беше от дюзата. Така и не разбрах от какво, но само дюзата беше пипана. Важното е, че си държи на думата и е отговорен, да не говорим колко е услужлив, което много рядко се среща в този бизнес. Държа да отбележа, че не го познавам лично, само от теми във форума и от ремонта на дюзите ми. И досега не съм срещал отрицателни отзиви за ремонти. Не че не е нормално да има и случаи с проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michigan Публикувано 9 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 Преди 4 часа, petarik написа: Имам чувството, че не се познаваме изобщо, а някой те е мотивирал да тролиш по най-долен начин. Попитай мишките, които те накараха да изплюеш този пост къде бяха през четирите години назад, когато аз вече ремонтирах тези дюзи и какво ги накара чак сега да изпълзят. А ти най-добре си напиши имената и се извини, защо онова, което ще последва ще ти струва много petarik-в крайна сметка дали моя проблем ще е дюзи(съдейки по описанието ми)така или иначе нови няма да купивам,а ще рециклирам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 По-скоро не. Не съм срещал дюза, която ту работи, ту не. Най-добре някой да прегледа живи данни на 13 и 14 канал, докато ти тресе колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 На 8.02.2017 г. at 20:20, michigan написа: ...отзаде яко дим... Побързай с дюзите, че да не стопиш буталце. Преди 15 часа, Vaudi_6 написа: Petarik та Petarik Познаваме се лично и (освен, че всички ходили при него са доволни) мога да кажа само добри думи. Време е за отговор, кой, как и защо те е накарал да плюеш по негов адрес! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Димът може и да не е от дюзи. Трябва да се види и налягането как се движи, когато тресе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen9449 Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Петър(petarik) е невероятно точен!!!!!!! Винаги би помогнал.., и достатъчно човечен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Пусни първо проверка на грешки и после виж подгревните свещи как са. Защо почвате от скъпото, като може и със 100 лв за свещи да се размине като мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Някой може ли да ми каже втора дюза дала ли е фира или не е все още и по принцип какво е положението при другите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Защо 2ра? 3та и 4та бягат повече, макар че допустимите стойности са +- 2.99. Виж ги на 072-077 канал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Незнам защо тука тъй ги показва но на двигателя тази 0,71 където е се пада средната от ляво като застанеш срещу двигателя. А другата е на -56 защото компенсира тази на +0.71 където е. Или поне това си мисля че е тъй от прочетеното тук там. Довечера ще сменя с нова тази на + където е и ще видя какво ще стане след това . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michigan Публикувано 10 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Преди 2 часа, zafirovp написа: Пусни първо проверка на грешки и после виж подгревните свещи как са. Защо почвате от скъпото, като може и със 100 лв за свещи да се размине като мен. Оставил съм я на сервиз,да я мъчат,аз ако му разбирах щях да имам сервиз,подгревните свещи биха ли играли някаква роля спрямо цилиндрите,за мен лично си работи с 1 цилиндър по-малко,иначе съм им казал и дюзите вс.да ги свалят и на стенд пък дано стане ясно от дюзи ли ще е ,кабел ли ще... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 @Tipp, как разбираш коя дюза къде се пада на двигателя, ако не разчиташ на показанията на VCDS-a? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Лесно. Лаптопа пред мен с стойностите в реално време на запален двигател вадя буксата и гледам коя умира за мой късмет първо спрях средната от ляво ,че ми се видя по лесно да стисна буксата и се оказа точно тази на 0,72 . А иначе цилиндрите са ето тъй 3 - 6 2 - 5 1 - 4front of car Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Ако не се лъжа минусовите стойности се повлияваха добре с добавки в нафтата, а плюсовите не. Наистина допустимите стойности са в границите +/-2.99, но надмине ли +1.00, дюзата вече е за смяна/ремонт (последното съм го чувал, не съм стигал дотам). Най-добре е, че си свалил дюзите за проверка, защото показанията на VCDS не винаги отразяват действотелното им състояние. Понякога причините за корекциите са различни от "лоша дюза". Предполагам след теста ще ти дадат и диаграми на дюзите. PS. Сега като се замисля ти казваш, че само първото палене е с пушеци интресе, а след това е Ок. Свещите гледахте ли? Имам предвид да ги свалите и физически да ги тествате как и колко греят... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване