Jump to content

Не мога да открия от какво тропа


sweetlioo

Recommended Posts

Вчера всичко е проверено, смених и тампоните на амортисьорите, както и залепих капачките на джантите, защото и от тях се чуваше хлопане, и колата продължава да тропа?!?!?!? 

Даже стана по-зле, явно защото не сме монтирали от лявата страна тампона правилно и сега при бавна скорост и навит волан, тресе и се усеща от към амортисьора високо. Но като цяло, това тропане, което е като от биалетка си остана. А всичко е стегнато и здраво като ново. 

Кажете какво да правя, че не знам? Някой дето има опит с ремонт на окачване и е в София, иска ли да помогне с диагностика? Отчаях се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 169
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

От този тампон ще тропа, като биалтека, и ще се усеща и от ляво и от дясно по отделно, в зависимост от коя страна е неравността, и ще ти чука по педалите? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нз но при мен се оправи поне на 90%.Почти бе тропа мн рядко. Вече няма нещо което да не съм сменил. Спирам да барам повече каквото е

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз спирам! Евентуално ако много ме изплаши това новопоявило се прискърцване в новия тампон, ще се разглоби и намести или върне старият тампон и точка. Ако някой желае на приятелски начела да удари рамо в откриване на проблема да пише. 

Благодаря на отзовалите се. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амортисьорите не са сменени,а само тампоните на макферсона,така ли? И каква марка тампони постави?

Остава да е от рейката или от амортисьорите (ако не са сменени).Май не остана от какво друго да е?

*В същия филм съм и аз.До месец ще се пробвам да сменя амортисьорите и ако изчезне лопането ще пиша.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.02.2017 г. at 20:36, sweetlioo написа:

В сервиз, в който знаят тази специфика. Аз също я знам, даже преди няколко години разпространявах из форума и PDF ръководство с монтаж на цялото окачване за Audi, включително и това което ти си дал. 

Колега би ли ми пратили линк на това ръководство

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за съжаление изгубих тези ръководства, и така й не успях да ги открия отново.

Само тампоните са, без амортисьорите. Да друго не остана, но по-натам, сега нямам нерви и пари да продължавам с търсенето на сляпо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, върти ми се нещо в главата и ме интересува с какви размери и параметри са двата големи болта на предната броня? при мен липсват. липсват и доста крепежни винтове по подкалниците и самите калници. изчезнаха миналата година, когато обслужвах колата и май тогава се разтропа. та ако някой има тези два болта или знае с какви подходящи мога да ги заменя да пише, а след това ще кажа какъв е резултатът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не знае? Трябват ми дължина и размер на резбата, и с какво мога да ги подменя? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че освен болтовете, липсва втулката, номер 3 и 4, през която минава болта. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми отне повече от година докато премахна това леко потропване по предницата.

Оказа се от амортисьорите(Монро)които бяха сменяни от предния собственик и бяха напълно здрави,но предните хлопаха.Сложих 4 нови Закса и вече нищо не хлопа!

Съвета ми е който е с Монро и има такова хлопане да не се чуди вече от къде хлопа.Мой познат също беше взел нови Монро-та защото са доста по-евтини от Закс,и започна да хлопа като при мен,после ги върна в магазина и си взе Закс и си реши проблема.

А иначе и аз бях започнал да сменям наред тампони,носачи,вътрешни карета и накрая цялата рейка и пак хлопаше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите са си за смяна, но на този етап няма финансиране по тази програма. За сега ще опитам да закача бронята и да видя каква част от тези потропвания ще изчезнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз минах по тоя път, НО аз сложих БОГЕ(Закс и Боге са едно вече) и след около50.000км пак се разхлопа по същия начин пак от дясно!Това което аз свалих беше оригиналния амортисьор Закс който по стенда показваше, че работи на над 80% но хлопаше.Отказал съм се да се занимавам с това похлопване защото където и да ида всеки казаюва нищо и няма на предницата е като и няма ще си я карам така. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен както винаги ново 20. След като смених тампоните, смених и зимните гуми с летни. Но от тогава се появи едно прискърцване или закачане на гумите, вече и от двете страни, при пълен ляв или десен волан в движение, на първа. Когато е мокро се усеща по-често. Сега не знам какво е. Сложил съм тампоните криво, или не съм сглобил правилно, или гумите не са как трябва. зимните бяха 225 50 17, летните са 235 45 17, не знам дали опира някъде, но когато проверявам на спряла кола всичко е ок, не опира, няма хлабави болтове, няма грешен монтаж. Изнервям се от тая кола, с характер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прискърцване ли има или и опират гумите? Ако е само първото-от новите тампони е вероятно.Каква марка тампони сложи?

Ако опират гумите-там няма загадки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TRW са, но на място като въртя няма скърцане, само при движение, и то бавно и с волана след средно ниво. Гумите и миналата година ги карах, но нямаше такова нещо. А самото скърцане не е точно скърцане а притрисане, като протриване или по-скоро все едно гумата отскача. Това ми се е получавало със старото Ауди, като карам бързо и на хлъзгав път направя рязък завой и колата поднесе и външната гума в завоя почва да подскача. Не знам как точно да го опиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, преди малко повече от месец, когато сменях цялото окачване, но тогава нямах проблеми, докато не смених гумите и в същия ден смених и тампоните, така че не знам от кое е, и изобщо дали има връзка от тези неща или е съвсем други нещо, случило се в този момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата: Само хипотеза - ако е клопкане (топуркане) може и да е от поразбити втулки на спирачните апарати. 

Редактирано от sbh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са втулките - тропа на малки неравности и изчезва като се обере хода на накладките леко с левия крак.

Поне аз така го бях "установил" на старата кола.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...