mili 75 Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 С прави тръби не бръмчи ли много, особено на дълго. Аз съм без ДПФ и катализатор, но за задните гърнета нещо нямам смелост да ги махам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 (Редактирано) Качвал ли си се в rs? Не бръмчи повече от него аз съм на прави тръби и до сега няколко пъти ме гонят мотористи да ме питат с къв двигател съм щото се чувало много плътен и хубав звук Редактирано 22 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 Четох, че и доста по-леко върви колата без задните гърнета.Някакви клипове по нета гледах, че дига 15-20 коня само от махането на гърнетата. Ще го обмислям още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Откачи задните гърнета от бързата връзка и покарай да видиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Ама си купи и нова бърза връзка, за да можеш да ги закачиш пак след пробата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Ако е от DACH внесена ще му трябва бърза връзка, в Аутокели има по 12лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 8 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2017 On 6/4/2017 at 10:30 AM, kpematop said: Откачи задните гърнета от бързата връзка и покарай да видиш. Ако ги отрежа веднага след гърнето и сложа тръбата ще има ли проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 8 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2017 Никакви проблеми,то 70% от звука именно те изолират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 10 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2017 Имам чуството че говорите на изуст и никога не сте се качвали в колата си при свалена генерация,как пък аз и навъртях 20к км така и не съм чул шум който да пречи,единствената шумност е при ускорение,след това е съвсем нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 10 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2017 М то има хора, които си харесват жигулката, че всичко е по пеесе стинки, та въпрос на вкус... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 30 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2017 Повече от година съм с права генерация и празни гърнета и въобще не се чува нищо. Опа @Audi V6 не издържах и пак пипнах клавиатурата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 1 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2017 Пипай го/я смело, нема се плашиш. И ходи на УНГ, си махнеш тапите от ушите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denisangelov Публикувано 18 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2022 On 5/21/2017 at 12:31 AM, koceg said: Тия моторчета и вихрови клапи и колектори ги сваляха в сервиз, чистиха идеално ,ремонтни комплекти,сума ти и пара и време налях,и всичко си беше точно същото,все едно не съм ги пипвал.Явно не се получават така нещата,трябва или нови,или спиране с компа,което и направих при КРЕМАТОРА в софия,оттогава нямам проблеми с тез глупости,и съм много доволен. Колега може ли номер или адрес в София на този КРЕМАТОР и аз имам проблеми с вихровите клапи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 18 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2022 @denisangelov Ето това е профила на Стефан, пиши му и се разберете: @kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denisangelov Публикувано 19 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2022 (Редактирано) Мерси Редактирано 20 Януари 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 23 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2022 Колеги на 2.0TDi 170hp CAHA достатъчно ли е да се спрат софтуерно вихровите клапи или трябва да се премахнат и механично за да няма опасност да се счупи парченце от тях? Също да питам ЕГР само софтуерно да се спре достатъчно ли е да не се задръства със сажди или трябва да се затапва и с ламаринка като на 1.9TDi? Ако са спряни клапите и ЕГР това ще задръства ли повече ДПФ-а или следователно след първите две трябва и той да се спре и изкорми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2022 Клапите не се чупят на тоя модел. Ако ЕГРа плътно е затворил няма проблем, пипаш тръбата и гледаш дали е топла. Само на 2.0 TDI PD е хубаво да се сложи планка, защото сегмента на дросела не уплътнява добре и винаги пуска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване