Jump to content

3.0 моторче вихрови клапи - Intake Manifold Runner (Bank 2)


Tumbev

Recommended Posts

С прави тръби не бръмчи ли много, особено на дълго. Аз съм без ДПФ и катализатор, но за задните гърнета нещо нямам смелост да ги махам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качвал ли си се в rs? Не бръмчи повече от него ;) аз съм на прави тръби и до сега няколко пъти ме гонят мотористи да ме питат с къв двигател съм щото се чувало много плътен и хубав звук

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох, че и доста по-леко върви колата без задните гърнета.Някакви клипове по нета гледах, че дига 15-20 коня само от махането на гърнетата. Ще го обмислям още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 6/4/2017 at 10:30 AM, kpematop said:

Откачи задните гърнета от бързата връзка и покарай да видиш.

 

Ако ги отрежа веднага след гърнето и сложа тръбата ще има ли проблем?

IMG_0405.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чуството че говорите на изуст и никога не сте се качвали в колата си при свалена генерация,как пък аз и навъртях 20к км така и не съм чул шум който да пречи,единствената шумност е при ускорение,след това е съвсем нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Повече от година съм с права генерация и празни гърнета и въобще не се чува нищо.

Опа @Audi V6 не издържах и пак пипнах клавиатурата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...
On 5/21/2017 at 12:31 AM, koceg said:

Тия моторчета и вихрови клапи и колектори ги сваляха в сервиз, чистиха идеално ,ремонтни комплекти,сума ти и пара и време налях,и всичко си беше точно същото,все едно не съм ги пипвал.Явно не се получават така нещата,трябва или нови,или спиране с компа,което и направих при КРЕМАТОРА в софия,оттогава нямам проблеми с тез глупости,и съм много доволен.

Колега може ли номер или адрес в София на този КРЕМАТОР и аз имам проблеми с вихровите клапи 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на 2.0TDi 170hp CAHA достатъчно ли е да се спрат софтуерно вихровите клапи или трябва да се премахнат и механично за да няма опасност да се счупи парченце от тях? Също да питам ЕГР само софтуерно да се спре достатъчно ли е да не се задръства със сажди или трябва да се затапва и с ламаринка като на 1.9TDi? Ако са спряни клапите и ЕГР това ще задръства ли повече ДПФ-а или следователно след първите две трябва и той да се спре и изкорми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапите не се чупят на тоя модел. Ако ЕГРа плътно е затворил няма проблем, пипаш тръбата и гледаш дали е топла. Само на 2.0 TDI PD е хубаво да се сложи планка, защото сегмента на дросела не уплътнява добре и винаги пуска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...