Jump to content

Въпроси отностно конкретно S5 и още нещо...


Recommended Posts

  • Отговори 144
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Точно така. Дюзите в комплект с помпата за високо налягане излизат малко над 4к лв. Мойта помпа е сменявана.

 

Благодаря ти @pacoran!

 

Редактирано от kriss
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Мерси. Да :) избора е мега ограничен на всички бензинояди които гледах. В крайна сметка мисля че направих най добрия избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено не мога да разбера, защо го пишат 258 конски сили, аз все си мисля че е 245.

Но при всички положения ще останеш доволен. Кажи малко за екстрите, че ни е интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и на теб за хубавото пожелание колега :)

 

Значи това е атмосферен шестак с директно впръскване 3000 сс, той е 258 к.с. Някъде около 2012 година става 2.0Т с 245 коня.

Най-уникалната екстра за мен, а и май за авто-журналистите е DDC - Dynamic Drive Control, също така познат като Dynamic Damping Control. Тази система настройва едновременно амортесьорите, управлението на волана, скоростната кутия и педала на газта. Като режимите са Комфорт, Нормален, Спорт и Спорт + Разликите са осезаеми. В същото време има възможност да се регулират по отделно по-горните компоненти (вид къстъмизейшън :))

Активен автопилот с Stop&Go - Кара си сама по задръстванията общо взето, следи скоростта на колата отпред, спира тръгва. Според мен това е БМВ дистроника? Също засича пътните знаци за ограничение на скоростта и ги спазва съответно... :)

Park assist - може да засече място и да паркира успоредно като шофера само натиска спирачката.

Lane assist - предупреждава като напускаш лентата (ако не си дал мигач и има маркировка) сигнализира като мигат едни триъгълници в страничните огледала и волана вибрира. Същото е и като има някой в мъртвата точка и тръгнеш да правиш маневра. Останалите по-важни екстри са Адаптивен Би-ксенон, самозатварящи се врати, 4-зонов климатроник, асистент за дълги светлини, Хед-ъп дисплей, Навигация (Professional) 10 инча дисплей с 12 ГБ хард диск за музика и пътни карти + останалите екстри пръсищи за този клас.

 

Не съм спец по екстри в класа, но това е общо взето на първо четене, с което съм запознат, останалото те първа ще проучвам :)

За същите пари можех да взема 4Г с 1 год по-нов, но с базово оборудване, на същите километри, с неясна история и 204 коня... Доволен съм, че избрах конкуренцията. (за сега)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах и аз това се чудя... има и други бройки но дизелови... Явно искат да изчезне от базата им и тогава :) (само съм капарирал за сега).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, kriss написа:

Значи това е атмосферен шестак с директно впръскване 3000 сс, той е 258 к.с. Някъде около 2012 година става 2.0Т с 245 коня.

 

 

Aaa, моя грешка значи, заблудил съм се.

Явно в аутодатата има грешки защото атмостферния шестак го дават 258 коня в Е60 до 2008, след последния фейс на Е60 става 272 коня.

Ти 100% ли си сигурен, че не си с по-новия маторь?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да 100% :) 

В Е60 не е с директно впръскване 258 коньовата версия (N52 до 2007 г.) 272 коньовата (N53) в 530 от 2007 г. си е с директно впръскване вече. Моя също е N53 но 258 коня. Разликата е в софтуера. По сайтовете много не го знаят това инфо.

 

За протокола, в Америка Ф10 остава със стария мотор (N52 без директно) заради високото наличие на сяра в горивото им.

 

П.П. без лизинги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...