kriss Публикувано 17 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo Teo Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Ми дай подробности де. Цена, година, модел..кое те насочи натам. И да ти е честита колицата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss Публикувано 17 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Благодаря ти! 528 N53 2010 258 hp 38 лева. Откакто е излязъл модела съм му фен. Много доволно оборудван. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Със здраве да си я караш колега!! F-10ката си е красива кола, само като здравина незнам как е, потърсили инфо в бмв форума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Много са надежни Ф10ките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 На бензиновите F10-ки трябва да се внимава с дюзите и бобините. Има сервизна акция и след 2012-та проблема е решен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss Публикувано 18 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 (Редактирано) Точно така. Дюзите в комплект с помпата за високо налягане излизат малко над 4к лв. Мойта помпа е сменявана. Благодаря ти @pacoran! Редактирано 18 Февруари 2017 от kriss Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Честито и безаварийно. Тази ли взе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss Публикувано 18 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Мерси. Да избора е мега ограничен на всички бензинояди които гледах. В крайна сметка мисля че направих най добрия избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Много добре изглежда колата, със здраве да си я караш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss Публикувано 18 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Карал съм 428, чудесен е този двигател - харчи малко, върви отлично. Честито и дано нямаш никави проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Единствено не мога да разбера, защо го пишат 258 конски сили, аз все си мисля че е 245. Но при всички положения ще останеш доволен. Кажи малко за екстрите, че ни е интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss Публикувано 19 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Благодаря и на теб за хубавото пожелание колега Значи това е атмосферен шестак с директно впръскване 3000 сс, той е 258 к.с. Някъде около 2012 година става 2.0Т с 245 коня. Най-уникалната екстра за мен, а и май за авто-журналистите е DDC - Dynamic Drive Control, също така познат като Dynamic Damping Control. Тази система настройва едновременно амортесьорите, управлението на волана, скоростната кутия и педала на газта. Като режимите са Комфорт, Нормален, Спорт и Спорт + Разликите са осезаеми. В същото време има възможност да се регулират по отделно по-горните компоненти (вид къстъмизейшън ) Активен автопилот с Stop&Go - Кара си сама по задръстванията общо взето, следи скоростта на колата отпред, спира тръгва. Според мен това е БМВ дистроника? Също засича пътните знаци за ограничение на скоростта и ги спазва съответно... Park assist - може да засече място и да паркира успоредно като шофера само натиска спирачката. Lane assist - предупреждава като напускаш лентата (ако не си дал мигач и има маркировка) сигнализира като мигат едни триъгълници в страничните огледала и волана вибрира. Същото е и като има някой в мъртвата точка и тръгнеш да правиш маневра. Останалите по-важни екстри са Адаптивен Би-ксенон, самозатварящи се врати, 4-зонов климатроник, асистент за дълги светлини, Хед-ъп дисплей, Навигация (Professional) 10 инча дисплей с 12 ГБ хард диск за музика и пътни карти + останалите екстри пръсищи за този клас. Не съм спец по екстри в класа, но това е общо взето на първо четене, с което съм запознат, останалото те първа ще проучвам За същите пари можех да взема 4Г с 1 год по-нов, но с базово оборудване, на същите километри, с неясна история и 204 коня... Доволен съм, че избрах конкуренцията. (за сега) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 А защо дару кар не я сваля от обява , да няма две бройки:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss Публикувано 19 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Хахах и аз това се чудя... има и други бройки но дизелови... Явно искат да изчезне от базата им и тогава (само съм капарирал за сега). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Кеш ли си избра или някъв преференциален лизинг ще ползваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Преди 3 часа, kriss написа: Значи това е атмосферен шестак с директно впръскване 3000 сс, той е 258 к.с. Някъде около 2012 година става 2.0Т с 245 коня. Aaa, моя грешка значи, заблудил съм се. Явно в аутодатата има грешки защото атмостферния шестак го дават 258 коня в Е60 до 2008, след последния фейс на Е60 става 272 коня. Ти 100% ли си сигурен, че не си с по-новия маторь? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss Публикувано 19 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Да 100% В Е60 не е с директно впръскване 258 коньовата версия (N52 до 2007 г.) 272 коньовата (N53) в 530 от 2007 г. си е с директно впръскване вече. Моя също е N53 но 258 коня. Разликата е в софтуера. По сайтовете много не го знаят това инфо. За протокола, в Америка Ф10 остава със стария мотор (N52 без директно) заради високото наличие на сяра в горивото им. П.П. без лизинги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Със здраве да си я ползваш. Отличен избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts