Jump to content

Audi a6 Tiptronic, поведение


StanTanev

Recommended Posts

Здравейте колеги, наскоро се сдобих с Ауди а6 2.7тди quattro,много съм доволен от колата , преди 2 дена в Маднес и сложиха чип и стана още по добре от динамика :)  Имам обаче един въпрос относно автомата, не съм карал до сега tiptronic и ми се струва че колата сменя грубо скоростите, имам в предвид че когато потеглям с малко газ и плавно, до трета има едно дразнещо придърпване ако мога така да го нареча ... просто се усеща как сменя скороста... докато при голямите предавки го няма и когато и подам повече газ също сменя плавна и не се усеща нищо... това нормално ли е ? Имал съм Passat cc   DSG,  той също се усещаше смяната на предавките доста но по принцип там мисля че играя роля малкия двигател и съеденителят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростната кутия може да рита и да работи по-грубо и от лоши настройки на горивната смес примерно. При смяна на  предавки, компа на скоростите гледа показанията на много неща от режима на работа на мотора. Изчакай известно време за да видиш дали няма да се адаптира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си помислих, след чипа почна да работи по грубо, може би трябва да се адаптира, все пак повече NM и коне има... Маслото на кутията е сменяно преди 30.000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато не ремонтирах кутията и мозъка все си риташе,сега включва много добре,аз също съм чипнат

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Почна да се оправя , май трябваше малко време да се адаптира на чипа... Но сега съм в нова дилема, на пълен десен или ляв, когато дам газ има едно тупкане и преплазгане , маслото на Диф е сменено и нз какво може да е..

Редактирано от StanTanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен при обратен завой двете задни колелета вибрират и издават странен звук,дали и при мен ще е от маслото на раздатката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен също ме интересува това,само че аз не знам от кои колелета вибрира.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях при един майстор на скоростни кутии, той ми каза че слагал обикновено масло за диференциал на раздатката ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VW G 055 145

Transmission oil with 3% Sturaco additive. Е такова се слага, не си правете експерименти за 100 лева.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При ремапа могат да се появат много вибрации от много неща. Всичко свързано със задвижването при наще кораби е доста тегаво за диагностициране и има страшно значение, в какво състояние е колата. Естествено зависи и мап-а как е правен и колко е силен. При мен трябваше да го върнем малко, защото почна да криви кардана и да вибрира здраво при ускорение. Преди това пък смених задния диференциал щото сгъна. Попринцип се рециклират, но си имах друг и не ми се занимаваше. Полуоските също поддават, а те се тестват само на стенд. Абе играчка си е. Правилния ред на действие е първо да се сменят всички масла и после да се търси механичния проблем. Но това е само ако симптомите са леки. Ритаща кутия, така че да ти прави впечатление, или забавяне при смяната на 1-2, 2-3 и 3-4 (без горните) не се оправят с масло. Може да има разлика, но просто кутията вече е видяла много :). Мойта лична филосифия е, кутията да се кара докато издържи и после се прави пълен ремонт. Аз лично даже най-вероятно ще си взема някоя по-нова версия (все забравям буквите) и ще си я направя нея. Частично да се пипа там просто не работи... 

 

Ще се радвам някой да сподели ако се е интересувал, как "бюджетно" може да се подсили задвижването, за да работи прилично при около 300кс, защото всичко което са ми цитирали отива в "racing" областта, където просто няма смисъл :). Например някой по-здрав комплект с притискателни дискове и т.н. за кутията.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не е надувана много, от 163 коня и 440 нм, в момента е 215 коня +520 нм. Колата си варви много добре, има едни вибрации на педала при ускоряване но това го имаше и преди ремапа. Кутията почна да се настройва и сега сменя по плавно, сега ме притеснява това приплъзване при десен и ляв, но мисля че с смяна на маслото на раздатката ще се оправи, никой от Пловдив да ме упъти къде да го сменя??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако в момента вадиш 215 коня на колелата значи колата ти върви повече от мойта 3.0тди. Защо си мислиш че не е надута много?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви колела, това е на вала според мене. От 163 коня на вала да изкара 215 на колелата не ми се вярва само с ремап. Иначе истината е, че старите бангии като видят повече зор е ясно, че ще сгънат нещо. Затова по-умерено каране и от време на време газ до дупка за удоволствие. Кайни с новите дюзи по-добре ли върви или не, предвид че старите пикаещи пускат повече гориво, но пък новите по-добре го разпрашават и насочват, затова питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Има разлика, но не е нищо фрапиращо. Обраха се някои чуденки дето имаше от време на време. Дори смея да твърдя, че и разхода не мръдна. Само е доста по-вярно това което пише на компа и това което е реално (за сега показва с около 0.5л по-малко от реалното). За мен основния плюс е, че няма да топя буталата :D и че не пуши.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...