StanTanev Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Здравейте колеги, наскоро се сдобих с Ауди а6 2.7тди quattro,много съм доволен от колата , преди 2 дена в Маднес и сложиха чип и стана още по добре от динамика Имам обаче един въпрос относно автомата, не съм карал до сега tiptronic и ми се струва че колата сменя грубо скоростите, имам в предвид че когато потеглям с малко газ и плавно, до трета има едно дразнещо придърпване ако мога така да го нареча ... просто се усеща как сменя скороста... докато при голямите предавки го няма и когато и подам повече газ също сменя плавна и не се усеща нищо... това нормално ли е ? Имал съм Passat cc DSG, той също се усещаше смяната на предавките доста но по принцип там мисля че играя роля малкия двигател и съеденителят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Смени маслото на кутията - може да се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Трябва да сменя плавно, без да се усеща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Скоростната кутия може да рита и да работи по-грубо и от лоши настройки на горивната смес примерно. При смяна на предавки, компа на скоростите гледа показанията на много неща от режима на работа на мотора. Изчакай известно време за да видиш дали няма да се адаптира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 2 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 И аз така си помислих, след чипа почна да работи по грубо, може би трябва да се адаптира, все пак повече NM и коне има... Маслото на кутията е сменяно преди 30.000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 (Редактирано) Докато не ремонтирах кутията и мозъка все си риташе,сега включва много добре,аз също съм чипнат Редактирано 2 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 То на Мултитроника не се усеща кога сменява.На типтроника винаги се усеща смяната между предавките,макар и леко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 5 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 (Редактирано) Почна да се оправя , май трябваше малко време да се адаптира на чипа... Но сега съм в нова дилема, на пълен десен или ляв, когато дам газ има едно тупкане и преплазгане , маслото на Диф е сменено и нз какво може да е.. Редактирано 5 Март 2017 от StanTanev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 Смени маслото в раздатката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 При мен при обратен завой двете задни колелета вибрират и издават странен звук,дали и при мен ще е от маслото на раздатката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 (Редактирано) Мен също ме интересува това,само че аз не знам от кои колелета вибрира. Редактирано 6 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 Ako не сте сменяли маслата на дифовете и най-вече на раздатката, най-вероятно е това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rockyyyy Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 90% от раздатката. След смяна всичко заспива. ПП: остана ми половинка 055 145 S2, някой ако иска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 6 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Как да проверя кой модел е точно за мойта, може да ти е взема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 За раздатка не е ли G055 145 A2. Дифове G 052 145 S2. Колегата горе да уточни какво точно има, че се получава някакъв ремикс така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Раздатка G 052 162 A1 Дифове G 052 145 S2 (преден 0,850 л, заден 1,25 л) Ск. кутия G 060 162 A2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 6 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Днес бях при един майстор на скоростни кутии, той ми каза че слагал обикновено масло за диференциал на раздатката ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 (Редактирано) Кой е този майстор, да знам да не ходя За раздатката е 055 145 Редактирано 6 Март 2017 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 (Редактирано) VW G 055 145 Transmission oil with 3% Sturaco additive. Е такова се слага, не си правете експерименти за 100 лева. Редактирано 6 Март 2017 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 6 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Quote Не знам... толкова е и майстор ... Някой от Пловдив да знае къде мога да го сменя?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 (Редактирано) При ремапа могат да се появат много вибрации от много неща. Всичко свързано със задвижването при наще кораби е доста тегаво за диагностициране и има страшно значение, в какво състояние е колата. Естествено зависи и мап-а как е правен и колко е силен. При мен трябваше да го върнем малко, защото почна да криви кардана и да вибрира здраво при ускорение. Преди това пък смених задния диференциал щото сгъна. Попринцип се рециклират, но си имах друг и не ми се занимаваше. Полуоските също поддават, а те се тестват само на стенд. Абе играчка си е. Правилния ред на действие е първо да се сменят всички масла и после да се търси механичния проблем. Но това е само ако симптомите са леки. Ритаща кутия, така че да ти прави впечатление, или забавяне при смяната на 1-2, 2-3 и 3-4 (без горните) не се оправят с масло. Може да има разлика, но просто кутията вече е видяла много . Мойта лична филосифия е, кутията да се кара докато издържи и после се прави пълен ремонт. Аз лично даже най-вероятно ще си взема някоя по-нова версия (все забравям буквите) и ще си я направя нея. Частично да се пипа там просто не работи... Ще се радвам някой да сподели ако се е интересувал, как "бюджетно" може да се подсили задвижването, за да работи прилично при около 300кс, защото всичко което са ми цитирали отива в "racing" областта, където просто няма смисъл . Например някой по-здрав комплект с притискателни дискове и т.н. за кутията. Редактирано 6 Март 2017 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 6 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 При мен не е надувана много, от 163 коня и 440 нм, в момента е 215 коня +520 нм. Колата си варви много добре, има едни вибрации на педала при ускоряване но това го имаше и преди ремапа. Кутията почна да се настройва и сега сменя по плавно, сега ме притеснява това приплъзване при десен и ляв, но мисля че с смяна на маслото на раздатката ще се оправи, никой от Пловдив да ме упъти къде да го сменя?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Колега, ако в момента вадиш 215 коня на колелата значи колата ти върви повече от мойта 3.0тди. Защо си мислиш че не е надута много? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Какви колела, това е на вала според мене. От 163 коня на вала да изкара 215 на колелата не ми се вярва само с ремап. Иначе истината е, че старите бангии като видят повече зор е ясно, че ще сгънат нещо. Затова по-умерено каране и от време на време газ до дупка за удоволствие. Кайни с новите дюзи по-добре ли върви или не, предвид че старите пикаещи пускат повече гориво, но пък новите по-добре го разпрашават и насочват, затова питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 (Редактирано) Има разлика, но не е нищо фрапиращо. Обраха се някои чуденки дето имаше от време на време. Дори смея да твърдя, че и разхода не мръдна. Само е доста по-вярно това което пише на компа и това което е реално (за сега показва с около 0.5л по-малко от реалното). За мен основния плюс е, че няма да топя буталата и че не пуши. Редактирано 7 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts