roodys Публикувано 1 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2007 (Редактирано) колеги моля за мнение ....колата е 2.5 тди ауди 100.....при първо палене на мотора става трудно с осезаемо тресене и продалжително вартене след като запали пушека е страшно много сякаш пали танк виждали сте какав огромен облак дига..... същото е и при мен целя гараж се пални с пушек....после като поработи мотора и загрее всичко е о кеи....не пуши...пали от ряз...има си тяга и мощност....забелязал сам че разхода се е качил малко....ако ниакои му се е случвало нека пише... Редактирано 1 Февруари 2007 от roodys Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 2 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 (Редактирано) Според мен имаш няколко изгорели подгревни свещи. При моят мотор понеже е предкамерен дори една да изгори се случва същото при температура по-ниска от +5 . При теб проблемът се появява при по-ниска температура, защото дизелът ти е с директно впръскване. Съветвам те да смениш всичките 5 свещи. Ако не са свещите мисля, че си за диагностика. Редактирано 2 Февруари 2007 от KOKO 100 C4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roodys Публикувано 2 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 Ами ако има изгорели свещи няма ли да свети лампата постяанно....а тя светва и угасва след 5-7сек....после на всяко следващо палене не свети ве4е щото е подгряла един път.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 2 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 Лампата си свети както при изправни. Само замерване ще те спаси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 2 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 Колега, свали ги ,и ги пробвай директно на акумулатора. На 5-6-та секунда върхът им /само той/ трябва да стане огнено-червен. Успех! И ги хващай с клещи, да няма ох. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 2 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 И ги хващай с клещи, да няма ох. Влади, при мен 5-та е адски трудна за сваляне, иначе си напълно прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roodys Публикувано 2 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 а не може ли на място да се пробват дали са здрави,без да се свалят....има ли начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 2 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 Може, но вероятността да те подлъже е голяма. Направи го както ти казах, и ще си сигурен в положението. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 2 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 Колега, свали ги ,и ги пробвай директно на акумулатора. На 5-6-та секунда върхът им /само той/ трябва да стане огнено-червен. Успех! И ги хващай с клещи, да няма ох. Пак може да даде грешка,единственият сигурен вариянт е да се проверят на място,като се свалят дюзите,но сватбата е голяма-но пък и свещите не са евтини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 2 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 Колега, свещите на този модел не са кой знае колко скъпи. С махането на дюзите си правиш ненужен труд.Като провериш дали към всяка луличка идва ток и провериш свещите по моя /не съм го измислил аз/ начин, всичко е наред и грешки няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 2 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 (Редактирано) Все пак твоя начин не гарантира изправност-това го знам от майстор с 30 години стаж по дизелови помпи и двигатели.В момента карам голф 2 тд и една свещ ми е 16 лева,ако на ауди са на тази цена това са си 80 лева-не бих го нарекъл евтино за експеримент,ама за някои може и да е, въпрос на гледна точка Редактирано 2 Февруари 2007 от r.s.m.f. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 2 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2007 И как точно не гарантира изправност? Може би ще стане червена но не от нагряване а от нещо друго ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 3 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2007 Може би ще стане червена но не от нагряване а от нещо друго ли От срам, че не си е научила урока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 3 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2007 Е,явно тука има повече разбирачи,още утре отивам при майстора и ще му кажа да си тегли една майна и да се ритне отзад щото ми разправя такива глупости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roodys Публикувано 5 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2007 Колеги помагаите....проблема си остава....значи свещите са здрави една по една ги пробвах има ток на лулите.смених въздушниа филтър и горивния,....и пак първото палене е с продалжително въртене и много пушек тъмно сив с мирис на нафта....КАЖЕТЕ КАДЕ И КВО ДА ПРАВЯ.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 5 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2007 (Редактирано) Иди при Мишо да ти направи една свестна диагностика...По евтино ще ти е отколкото да сменяш наред.Ето ти координати:www.xenonbg.net Редактирано 5 Февруари 2007 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 5 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2007 Колеги помагаите....проблема си остава....значи свещите са здрави една по една ги пробвах има ток на лулите.смених въздушниа филтър и горивния,....и пак първото палене е с продалжително въртене и много пушек тъмно сив с мирис на нафта....КАЖЕТЕ КАДЕ И КВО ДА ПРАВЯ....а да се е случвало да ти светва лампа check скоро?ако се е случвало бягай веднага в някой сервиз и проверете състоянието на ангренажите, че да не стане голяма скъпоструваща беля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roodys Публикувано 6 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2007 (Редактирано) Ами лампата за ..check system....си светва винаги при завартане на ключа и после при запалването веднага угасва...зна4и компа показва 4е вси4ко е о кеи.....ОТ ПЛОВДИВ СЪМ КАДЕ ИМА СВЕСТЕН МАИСТОР ТУК....АКО НЯКОИ ЗНАЕ МОЛЯ ДА ПИШЕ Редактирано 6 Февруари 2007 от roodys Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 6 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2007 иди в бошсервиза.оставия там и утре кат е студена стея видат какво ие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 7 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2007 Да това го прави при проблем с електрониката на помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts