Jump to content

Дюзи или разпрасквачи...2.5 tdi


roodys

Recommended Posts

колеги моля за мнение ....колата е 2.5 тди ауди 100.....при първо палене на мотора става трудно с осезаемо тресене и продалжително вартене след като запали пушека е страшно много сякаш пали танк виждали сте какав огромен облак дига..... същото е и при мен целя гараж се пални с пушек....после като поработи мотора и загрее всичко е о кеи....не пуши...пали от ряз...има си тяга и мощност....забелязал сам че разхода се е качил малко....ако ниакои му се е случвало нека пише...

Редактирано от roodys
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имаш няколко изгорели подгревни свещи. При моят мотор понеже е предкамерен дори една да изгори се случва същото при температура по-ниска от +5 . При теб проблемът се появява при по-ниска температура, защото дизелът ти е с директно впръскване. Съветвам те да смениш всичките 5 свещи. Ако не са свещите мисля, че си за диагностика. :hilezh:

Редактирано от KOKO 100 C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако има изгорели свещи няма ли да свети лампата постяанно....а тя светва и угасва след 5-7сек....после на всяко следващо палене не свети ве4е щото е подгряла един път....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата си свети както при изправни. Само замерване ще те спаси. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, свали ги ,и ги пробвай директно на акумулатора. На 5-6-та секунда върхът им /само той/ трябва да стане огнено-червен. Успех! И ги хващай с клещи, да няма ох.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ги хващай с клещи, да няма ох.

:bia::bia::bia:

Влади, при мен 5-та е адски трудна за сваляне, иначе си напълно прав. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, свали ги ,и ги пробвай директно на акумулатора. На 5-6-та секунда върхът им /само той/ трябва да стане огнено-червен. Успех! И ги хващай с клещи, да няма ох.

:bia: Пак може да даде грешка,единственият сигурен вариянт е да се проверят на място,като се свалят дюзите,но сватбата е голяма-но пък и свещите не са евтини :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, свещите на този модел не са кой знае колко скъпи. С махането на дюзите си правиш ненужен труд.Като провериш дали към всяка луличка идва ток и провериш свещите по моя /не съм го измислил аз/ начин, всичко е наред и грешки няма. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак твоя начин не гарантира изправност-това го знам от майстор с 30 години стаж по дизелови помпи и двигатели.В момента карам голф 2 тд и една свещ ми е 16 лева,ако на ауди са на тази цена това са си 80 лева-не бих го нарекъл евтино за експеримент,ама за някои може и да е, въпрос на гледна точка :hilezh:

Редактирано от r.s.m.f.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как точно не гарантира изправност? Може би ще стане червена но не от нагряване а от нещо друго ли :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,явно тука има повече разбирачи,още утре отивам при майстора и ще му кажа да си тегли една майна и да се ритне отзад щото ми разправя такива глупости :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагаите....проблема си остава....значи свещите са здрави една по една ги пробвах има ток на лулите.смених въздушниа филтър и горивния,....и пак първото палене е с продалжително въртене и много пушек тъмно сив с мирис на нафта....КАЖЕТЕ КАДЕ И КВО ДА ПРАВЯ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди при Мишо да ти направи една свестна диагностика...

По евтино ще ти е отколкото да сменяш наред.

Ето ти координати:

www.xenonbg.net

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагаите....проблема си остава....значи свещите са здрави една по една ги пробвах има ток на лулите.смених въздушниа филтър и горивния,....и пак първото палене е с продалжително въртене и много пушек тъмно сив с мирис на нафта....КАЖЕТЕ КАДЕ И КВО ДА ПРАВЯ....

а да се е случвало да ти светва лампа check скоро?

ако се е случвало бягай веднага в някой сервиз и проверете състоянието на ангренажите, че да не стане голяма скъпоструваща беля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами лампата за ..check system....си светва винаги при завартане на ключа и после при запалването веднага угасва...зна4и компа показва 4е вси4ко е о кеи.....ОТ ПЛОВДИВ СЪМ КАДЕ ИМА СВЕСТЕН МАИСТОР ТУК....АКО НЯКОИ ЗНАЕ МОЛЯ ДА ПИШЕ

Редактирано от roodys
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...