Jump to content

Recommended Posts

Само за Хокенхайм има реални данни ,но е достатъчно да се види "ниския" център на тежестта на Спортбака бхахахах.

Повече от секунда разлика в полза на С4 и отделно се вижда коефициента на съотношение цена и какво предлага колата.

Смятам е излишно да се коментира ........

Особено ниския център 

http://www.zeperfs.com/en/match2622-3504.htm

 

http://www.zeperfs.com/en/duel2622-3504.htm

 

Да не говорим ,че Четворката печели и в раздел флексабилност.Разликата от 14000лв не я коментирам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз визирам купето в мойте постове. А тва че колата е по-широка и по-ниска и сваля центъра на тежестта и без да съм учил ядрена физика като теб го знам професоре...

Редактирано от Diaksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах - единствено купето МОЖЕ да има някакво предимство на ПИСТА пред А5 и А4 с 4 врати.

Защото теоретично (не намирам данни) моделите с две врати са по-малко склонни към усукване....което за А5 е проблем заради дългото междуосие.

Като цяло Б8 платформата е добра и ако не бяха циганийките на Ауди можеше от А5 да направят истинско купе.

Примерно с добавяне на един такъв кит: https://store.034motorsport.com/blog/all-new-b8b8-5-audi-drivetrain-chassis-upgrades-by-034motorsport/

 

Но явно пазарът определя търсенето и са направили просто една А4-ка хетчбек. Нещо, за което Опел са се сетили преди 25 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето е ясно капацитете......

Сравняваме съпоставими коли с 4 врати.....

където 4ката поцепва бутиковото недоразумение ,въпреки ,че е с 14 000 надолу Хах 

преди 2 минути, robobug написа:

Както писах - единствено купето МОЖЕ да има някакво предимство на ПИСТА пред А5 и А4 с 4 врати.

Защото теоретично (не намирам данни) моделите с две врати са по-малко склонни към усукване....което за А5 е проблем заради дългото междуосие.

Като цяло Б8 платформата е добра и ако не бяха циганийките на Ауди можеше от А5 да направят истинско купе.

Примерно с добавяне на един такъв кит: https://store.034motorsport.com/blog/all-new-b8b8-5-audi-drivetrain-chassis-upgrades-by-034motorsport/

 

Но явно пазарът определя търсенето и са направили просто една А4-ка хетчбек. Нещо, за което Опел са се сетили преди 25 години.

Купето ,Стояне е доста по-тежко и това му оказва негативно влияние на пистата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почна и купе да се предлага на семеен човек с малко дете ... То бива да не се чете и да се лала ама чак пък толкова само и само да излезем прави  :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за визия на задница мисля че тази на А4 Б7 седана е просто ненадмината по красота и естетика. Предницата - може би Б8 след фейслифта.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както съм коментирал с един потребител в тоя форум...

Само на Б7 да не и бяха направили стоповете като нарисувани отзад....

Останалото е Ок , но стоповете са епик фейл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Mr.13 написа:

Купето е ясно капацитете......

Сравняваме съпоставими коли с 4 врати.....

където 4ката поцепва бутиковото недоразумение ,въпреки ,че е с 14 000 надолу

За 14 бона освен ''играчките'' които ти монтират в Съдиево,остава лев и за бензин да джиткаш Еската с кеф.

Но по-добре не им обяснявай.:)

 

преди 3 минути, Fitil4o написа:

Само на Б7 да не и бяха направили стоповете като нарисувани отзад....

Останалото е Ок , но стоповете са епик фейл

Стига и ти пък.И на RS4/B7/ са същите.:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме дразни отстрани как изглежда б7

Много стърчи муцуната пред предните гуми, тва е двойно осиране, хем на дизайнерите, хем на инженерите :hilezh:

 

3845298348_49eb8abd9f.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

53 minutes ago, Fitil4o said:

Както съм коментирал с един потребител в тоя форум...

Само на Б7 да не и бяха направили стоповете като нарисувани отзад....

Останалото е Ок , но стоповете са епик фейл

 

На мен пък точно това ми харесва най-много - все едно стоповете са част от бронята.

 

41 minutes ago, Audi_FeN_1 said:

Мен ме дразни отстрани как изглежда б7

Много стърчи муцуната пред предните гуми, тва е двойно осиране, хем на дизайнерите, хем на инженерите :hilezh:

 

3845298348_49eb8abd9f.jpg

 

За муцуната си прав - но това е при всички по-стари А4-ки. А Б7 си е просто Б6 в нови дрехи. При Б8 това разстояние го намалят значително. Само че Б8 има едно страшно грозно нещо - стърчащия капак. Сякаш е ударена и хлътнала под капака и сега той стъчи напред. Това се среща във всички по-нови модели и много ме дразни. Заради него съм сигурен че няма да карам Б8 и Б9.

 

valance.jpg

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май трябваше да кръстя темата A4 vs A5. Голям спор се заформи. Както и да е, след като си харесах А5, колкото и да си въртя главата и да се мъча, просто не мога да се накарам да погледна пак комбито на А4. Проблема, обаче със завишените цени ме гложди и ме е страх, като че ли да тегля 30 бона заем и да трябва после да хвърля още 10 за обслужвания и ремонти - определено не е в моя ценови диапазон поне засега. Дали да не се задоволя с нещо такова засега, поне докато не събера пари за А5? Много по-скъпи ли са му частите и обслужването от А4 2012 примерно? Или да задържа незабавната смяна и да си карам астричката още малко? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заем за кола - никога.

Особено като имаш такава дето ти върши работа сега.

 

Карай си опелчето, събирай парички и когато събереш ще си вземеш каквото искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опел,но Аудито си е Ауди.Заема бърка работата.

Тая Ц6-ца по-горе е 180 коня.Поне е с типтроник и quattro.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам, защо трябва да бърка работата заем от 400 лв за няколко години лизинг, ако си готов да живееш с остатъка от заплатата? Малко са хората, които могат да изкарат толкова пари кеш и определено не чакат на заплати. Опела за сега върши работа, но започват да никнат проблеми като гъби, а и е прекалено малък за семейна кола - не ми се иска да инвестирам повече в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като правило ако ще взимаш заем се купува нова кола за да може заема да ти пази гърба т.е новата кола е в гаранция демек няма разходи за ремонт и кат я продадеш се предполага да върнеш поне 30% от парите та заем за стара кола -никога щот хем ще си в заем  кат се счупи двигателя хем оставаш без кола

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е съгласен съм, но и с 4000 заплата няма как да събереш толкова пари за кратко време, без заем. Та към въпроса- дърта а6 сега или по-нова а4 след време? Фрапантна ли е разликата в моделите, като вляза в сервиза? Това ми е кахъра. Ако частите на А6 на 10+ години са по-скъпи от такива за а4 на 5-6г. мисля, че отговора е прост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заем за кола и за телефон - никога 

Мисля, че е хубаво да помислиш и за смяна на марката евентуално или да минеш на по-малката кошница.

Само двата комплекта гуми, на които ще си возиш семейството са 2000 лева, оттам нататък обсллужваници, дсанъци, застраховки, каско , обслужване , "нещо дребно" ще има за правене - първата година или две ще си хвърлил за тези неща между 5 и 10 К лв а вноската върви...

В моята камбанария- нямаш пари за по нова, старата не е опция защото е черна дупка за пари... ми сменяш марката с някоя по евтина.

Вярно, не си гъзар, ама си финансово разумен.

My 2 cents...

 

7 hours ago, lazybastard said:

Не виждам, защо трябва да бърка работата заем от 400 лв за няколко години лизинг,

Същото ще кажеш и за Айфона/на жена ти/ и за Новия телевизор 60 инча,после пералнята ще се счупи и ще имате нужда от нов диван.

И през 2018 на 15 число от месеца ще се чешете глупаво в хола на новия диван гледайки новия телевизор докато тъщата звъни на Айфона.

Недай си боже А5-цата да изпищи за Амортесьори и окачване... 

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, lazybastard написа:

Фрапантна ли е разликата в моделите, като вляза в сервиза? 

Не. Тук въпроса е да не влизаш в сервиза. Тия кошери, които гледаш в нормалния свят въртят 20-50 х.км на година и имат някакъв ресурс. След като се потрошат тръгват към нас. Или по нова, или друга марка, това е моя съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купи си а4 с 4цилиндров дизел и ръчна кутия и няма да има изненади, нито ще си платил за нещо спорно....смятай си и каско на тази кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. В Западна Европа да караш дизел излиза значително по-евтино. Затова хора които въртят много километри на година го предпочитат. Ако искаш кола на малко километри на старо от там, трябва да е нещо което не е толкова икономично. Икономичните им коли са карани до скъсване.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3/17/2017 at 11:28, petrishki написа:

Още нещо, имаме а5 СБ, кое му е практичното - той не може да събере багаж колкото б6-цата седанова??
Колички за детето, столчета, колела и прочие, къде - на гръб?

20170319_164550.jpg

"Зимния" кош е може би един от най-големите, които се предлагат на пазара - около 80-90 сантиметра дължина.

Шасито на количката също е доста голямо и е с по 2 гуми.

Багажника можеше да събере още неща.

Много непрактична работа ;).

Добре, че ги събра тия неща, че иначе трябваше даминавам на B6 след като се роди детето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...