zafirovp Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Здравейте, След като боядисах и полирах 18-те + още по-широки фланци и бъдещи планове за снижаване на сток окачване, ръждивите спирачни апарати много се набиват на очи. Едно време си боядисвах със спрей калиперите на БМВто но ефекта е кратък. На другата ми кола са фабрично боядисани и вече 10 години са си като нови. Отделно гледам са пуснали капачки за калипери от MPG но са 400 лв. Някакви предложения или съвети кой е най-добрия варянт да си освежа калиперите? Ще съм благодарен и на снимки. Опцията за сваляне на спирачни апарати и прахово знам че е най-добра, но в тази част на света не са чували за подобни процедури, а даже и да са ще струват колкото нови калипери. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Има си спрейове за спирачни апарати,аз такива ползвам,но горе долу всяка пролет си иска ново пръскане,ама за 20лв на година си заслужава,пък и става за 30 мин и след още толко вече си караш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Няма други варианти... това са. Евтиния и лесен е да ги нашкуриш добре и после пръскаш с някво кенче. Предполагам може някъде да ти забъркат кенче с по-хубава боя и да изкара по-дълго, то там вече бояджия може да ти каже, какво може да сложиш на апаратите, различно от праховото, което да издържи максимално на калта и жегата. Иначе правилния начин е ясен... Сваляш, пясъкоструй, прахово боядисване и си ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 (Редактирано) Ето това направих преди 20-на дни,че и мен много ме дразнеше ръждата ,а летните джанти много отворени и ако ги бях сложил така щеше да е супер грозно.Правих ги на място без да разкачам апаратите.Само свалих дисковете за да ги изчистя и направя и тях. Редактирано 20 Март 2017 от nikolay80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Колеги с какво ги изчистихме толкова хубаво. Предполагам е играла телената четка но после шкурка ползвахте ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Аз чистих с роторна телена четка монтирана на дрелката.Светват направо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Колеги, Чугуня ръждясва доста лесно. Ако само с телена четка действате ефекта ще е за 2-3 дни. След излъскване някаква химия прилагайте, ама само върху спирачните апарати. При избора на химия вземте предвид работната темп на спирачната систрма, иначе ше се олюпи пак за 2-3 дни. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 (Редактирано) Те не са само изчистени.....Боядисани са след това.Толкова ли не личи Първо яко с телената четка,после преобразувател за ръжда и след това боята.Ето с този спрей ги правих Редактирано 20 Март 2017 от nikolay80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 И моите са боядисани. Вече година държи боята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 То това е очевадно че са боядисани. Идеята ми бе преди това как са изчистени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXee Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Или иначе казано с каква химия са третирани преди боядисване ! Колко добре може да се изчисти с телена четка за шлайф и тоша само "фасадно" чистене ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Какво фасадно чистене???Изчиства се до лъскав гол метал.Само на някои кофти места където не може да се бръкне е по зор ама там на ръка пак с телена четка.След това с обезмаслител за почистване на спирачни дискове,след това преобразувател и след това боя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Зависи колко си старателен колега, може и на огледало да ги докараш с телена четка, ама е много зора... Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Евала за постигнатото на снимките. Но признавам, аз не мога толкова и няма сила да ме накара, май. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Всъщност преобразувател на ръжда се ползва само върху ръжда. Върху гол метал не вярвам да помогне. То и за това така се казва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 21 Март 2017 Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 http://www.denicom.bg/avtoseriia/boia-sprei-za-spirachni-aparati.html ползвам само тази марка и конкретно този модел за спирачните апарати,с два флакона се справих,че даже и остана,като всичко става много бързо,вдигам на крик и свалям едната джанта,с телена четна минавам,поливам с вода бърша с парцал и пръскам със спрея,изчаквам 5 минути и повтарям след което слагам джантата и продължавам натам по същия начин,нищо не слагам преди боята,изкарват 1г със сигурност без да се олюпи,след това просто пада лъскавината,но сега като ме хване музата само пръскам пак една ръка и е ток всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 23 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 С каква боя е това колега? Как се държи? Гледам, че има някаква кофичка с боя на снимката, но не се разчита. С четка ли е правено? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Ако колата е по-тъмна,а спирачните апарати са в цвят сребърен феролит,малко грозно изглеждат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 @zafirovp боята е на спрей, от тази за спирачни апарати. Изтъркаш ги на място до колкото е възможно, облепих и пръсках. Боята все още си държи и няма ръжда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Преди 6 часа, tonko2.0T написа: Ако колата е по-тъмна,а спирачните апарати са в цвят сребърен феролит,малко грозно изглеждат. По твоята логика и джантите които са сребърен цвят грозно ще изглеждат на тъмна кола.Те апаратите са зад джантите по принцип....А и стоковите апарати на нов автомобил са такъв цвят по принцип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Няма лошо,щом се харесва. Но във втория пост на колегата колата е 6+.Апарати,джанти,всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Въпрос на вкус. Лепенки, надписи и червени апарати на 321/302 не се харесват от много хора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Е, червените апарати са класическа цигания, ама върви на тиксо тунинга перфе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Различен цвят от сребристо, само на джанта от 19 нагоре и зверски апарат с голям диск И да не е червен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване