Jump to content

Корозия по спирачни апарати


zafirovp

Recommended Posts

Здравейте,

След като боядисах и полирах 18-те + още по-широки фланци и бъдещи планове за снижаване на сток окачване, ръждивите спирачни апарати много се набиват на очи. Едно време си боядисвах със спрей калиперите на БМВто но ефекта е кратък. На другата ми кола са фабрично боядисани и вече 10 години са си като нови. Отделно гледам са пуснали капачки за калипери от MPG но са 400 лв.

Някакви предложения или съвети кой е най-добрия варянт да си освежа калиперите? Ще съм благодарен и на снимки.

Опцията за сваляне на спирачни апарати и прахово знам че е най-добра, но в тази част на света не са чували за подобни процедури, а даже и да са ще струват колкото нови калипери.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Има си спрейове за спирачни апарати,аз такива ползвам,но горе долу всяка пролет си иска ново пръскане,ама за 20лв на година си заслужава,пък и става за 30 мин и след още толко вече си караш

_20170320_103311.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма други варианти... това са. Евтиния и лесен е да ги нашкуриш добре и после пръскаш с някво кенче. Предполагам може някъде да ти забъркат кенче с по-хубава боя и да изкара по-дълго, то там вече бояджия може да ти каже, какво може да сложиш на апаратите, различно от праховото, което да издържи максимално на калта и жегата.

 

Иначе правилния начин е ясен... Сваляш, пясъкоструй, прахово боядисване и си ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това направих преди 20-на дни,че и мен много ме дразнеше ръждата ,а летните джанти много отворени и ако ги бях сложил така щеше да е супер грозно.Правих ги на място без да разкачам апаратите.Само свалих дисковете за да ги изчистя и направя и тях.

037878476-big.jpg?r=0

037878477-big.jpg?r=0

037878478-big.jpg?r=0

037878479-big.jpg?r=0

Редактирано от nikolay80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Чугуня ръждясва доста лесно. Ако само с телена четка действате ефекта ще е за 2-3 дни. След излъскване някаква химия прилагайте, ама само върху спирачните апарати. При избора на химия вземте предвид работната темп на спирачната систрма, иначе ше се олюпи пак за 2-3 дни.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те не са само изчистени.....Боядисани са след това.Толкова ли не личи :( Първо яко с телената четка,после преобразувател за ръжда и след това боята.Ето с този спрей ги правих 

037879128-big.jpg?r=0

Редактирано от nikolay80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или иначе казано с каква химия са третирани преди боядисване ! Колко добре може да се изчисти с телена четка за шлайф и тоша само "фасадно" чистене ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво фасадно чистене???Изчиства се до лъскав гол метал.Само на някои кофти места където не може да се бръкне е по зор ама там на ръка пак с телена четка.След това с обезмаслител за почистване на спирачни дискове,след това преобразувател и след това боя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко си старателен колега, може и на огледало да ги докараш с телена четка, ама е много зора...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност преобразувател на ръжда се ползва само върху ръжда. Върху гол метал не вярвам да помогне. То и за това така се казва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.denicom.bg/avtoseriia/boia-sprei-za-spirachni-aparati.html ползвам само тази марка и конкретно този модел за спирачните апарати,с два флакона се справих,че даже и остана,като всичко става много бързо,вдигам на крик и свалям едната джанта,с телена четна минавам,поливам с вода бърша с парцал и пръскам със спрея,изчаквам 5 минути и повтарям след което слагам джантата и продължавам натам по същия начин,нищо не слагам преди боята,изкарват 1г със сигурност без да се олюпи,след това просто пада лъскавината,но сега като ме хване музата само пръскам пак една ръка и е ток всичко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14445272_1258581307500072_1198015063_n.jpg

С каква боя е това колега? Как се държи? Гледам, че има някаква кофичка с боя на снимката, но не се разчита. С четка ли е правено?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zafirovp боята е на спрей, от тази за спирачни апарати. Изтъркаш ги на място до колкото е възможно, облепих и пръсках. Боята все още си държи и няма ръжда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, tonko2.0T написа:

Ако колата е по-тъмна,а спирачните апарати са в цвят сребърен феролит,малко грозно изглеждат.

 

По твоята логика и джантите които са сребърен цвят грозно ще изглеждат на тъмна кола.Те апаратите са зад джантите по принцип....А и стоковите апарати на нов автомобил са такъв цвят по принцип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...