aleksandrov84 Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 преди 21 минути, pe6koo написа: Различен цвят от сребристо, само на джанта от 19 нагоре и зверски апарат с голям диск И да не е червен. аз съм с 19-ки и на черно освен червено друго няма какво да отива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Всякакви отровни цветове. Зелено, розово, синьо, лилаво, жълто, че и златно, оранжево. Много неща отиват. Аз ако трябва да избирам не знам какво ще избера. В цвета на колата съм го правил на предишна кола и не седеше честно казано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Има един цвят copper matt, на няколко нови AMGта съм го виждал стандартно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Много зависи какво се гони като визия. Но това, което мога да кажа със сигурност е, че дори и при спортните коли се избягва вече червения цвят. Някво пренасищане се получи с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 http://www.foliatec.co.uk/brake-caliper-lacquer-set-glossy-3-component-set/ Това е хубав сет за боядисване на апарати.Има много цветове металик,мат и неонови.Има ги по онлайн магазини навън.За БГ не знам продава ли ги някой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Metka Публикувано 27 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2018 Здравейте,за да не отварям нова тема ще използвам тази на колегата!Реших да боядисам спирачните апарати,но съм пред дилема какъв цвят да са,знам че това е до "вкус" но все пак реших да ви помоля за мнение!? Също така ако може да ми обясните стъпка по стъпка как протича самото боядисване,трябвали да се нанесе грунд,каква боя трябва да използвам,нужен ли е лак..?Джантите са OZ ULTRALEGGERA сиви,колата е Audi A3 8L(ако има значение) също е сива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Не съм сигурен че откривам топлата вода но предните спирачки на 3.0тди може да се свалят от буталото без да се налага обезвъздушаване на системата. Външните челюсти на калипера се махат като се развият 4 болта от всяка страна и спокойно могат да се занесът на прахово заедно със супортите без изобщо да се отваря системата. Колкото и отворени джанти да имате вътрешната част няма да се вижда по този начин. Тепърва ще се разглобяват при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 (Редактирано) @zafirovp мислил ли си за по-големи спирачки? Заводските апарати са доста малки и дори боядисани не изглеждат толкова добре. С @Manniakk сложихме от А8 д3 двубутални с 360мм дискове. Сравнително евтин ъпдрейд е, особено ако са ти за смяна вече дисковете или накладките, а разлика в спирането определено има. апаратите също са доста по-големи и боядисани ще хващат около. Редактирано 11 Март 2019 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 (Редактирано) Разлика в усещането на педала (модулацията) има ли? Спирачната помпа смогва ли? Това като гледам и 17ка ще му е малка. Не мога да си предаставя на 4ф колко брутално ще изглежда. Редактирано 11 Март 2019 от zafirovp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 това е на 18ка. помпата си е супер. педала се усеща малко по-добре без да почва да спира твърде рано или рязко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Колеги, като свалите апаратите за чистене и боядисване, какво се случва със спирачната течност? На предишната ми кола /Пасат Б5/ ги свалях и 4-те заедно да ги боядисвам и тогава спирачната течност се източи всичката. После ходене по мъките с обезвъздушаване, а и главния спирачен цилиндър остана празен и си остана въздух в него....абе голям т*шак. С това ултра мега гига модерно ауди, ако се случи така....не знам какво правим. Каква е тайната като се свалят 4-те апарата примерно за ден-два докато трае реставрацията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 (Редактирано) аз направих 2 тапи от срязани тръбички за да не изтича Редактирано 12 Март 2019 от Manniakk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 12 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 На това ултра гига модерно ауди спирачната система е същата като на пасата. Течността е добре така или иначе да се смени. Ако по някакъв начин запушиш маркучите ще трябва пак да се обезвъздушава. Ако си с 302мм отпред махни само външните челюсти. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 @zafirovp И 17ките влизат на милиметър. С ет45 апарата опира в балансите и трябва да се залепят по дължина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 Може ли инфо какви са точно апаратите на А8-цата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 На 3/11/2019 at 21:55, pe6koo написа: @zafirovp мислил ли си за по-големи спирачки? Заводските апарати са доста малки и дори боядисани не изглеждат толкова добре. С @Manniakk сложихме от А8 д3 двубутални с 360мм дискове. Сравнително евтин ъпдрейд е, особено ако са ти за смяна вече дисковете или накладките, а разлика в спирането определено има. апаратите също са доста по-големи и боядисани ще хващат около. Слагането на двубутални апарати от A8 D3 болт он ли е, така да се каже ? @Manniakk - С какви дисковете си бил преди това с 321мм или 347мм ? Спирачните апарати би трябвало да са тези: 4E0615123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 (Редактирано) @zafirovpнещо де бъгна, като почна да пиша ми излиза като цитат Да, това са апаратите, болт он са. И двамата бяхме с 321мм дискове Редактирано 13 Март 2019 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 (Редактирано) Случайно да сте проучвали дали апаратите и супортите за 385mm дискове от A8 D3 са също болт он, понеже 385мм от S6 4F не са болт он, за повече инфо тук. Редактирано 13 Март 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 Не съм се замислял, понеже идеята ми беше да мога да си ползвам зимните 17ки, но за 385мм, отзад трябва да са поне ес лайновите 330мм вентилирани. Отделно 360мм са по 14кг диска, 385мм ще са още по-тежки и малко или много се усеща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 (Редактирано) Да S6 4F излиза с 385/330 от завода, 3.0TFSI е с 347/330. При 3.0TDI май само тия дето са с S-Line пакет излизат с 347/330. Излиза, че ако за отпред има два лесни варинта за минаване от 321мм към 347мм или 360ммм за 385 от A8 D3 може би ще е същия филм като с апарати от S6 4F. Дори да се мине на 385 отпред май ще има драма с намирането на алтернативни дискове, гледам че EBC примерно имат само вентилирани, Zimmermann по спомен май въобще няма нищо. Докато за 360mm май няма да е такава драмата. Редактирано 13 Март 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 Моята е 3,0тди с 347/330, не е с-лайн. Но има теглич, може би заради това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 Може би пък фейсовите 3.0TDI са започнали да ги изкарват с 347/330. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 Фейсовите са с 347/330, 2.0тди може да са с по-малки нз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 2.0TDI с 347/330 едва ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 2.0TDI е с 314/302 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване