Jump to content

Корозия по спирачни апарати


zafirovp

Recommended Posts

преди 21 минути, pe6koo написа:

Различен цвят от сребристо, само на джанта от 19 нагоре и зверски апарат с голям диск :P И да не е червен. :D

аз съм с 19-ки и на черно освен червено друго няма какво да отива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Всякакви отровни цветове. Зелено, розово, синьо, лилаво, жълто, че и златно, оранжево. Много неща отиват. Аз ако трябва да избирам не знам какво ще избера. В цвета на колата съм го правил на предишна кола и не седеше честно казано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи какво се гони като визия. Но това, което мога да кажа със сигурност е, че дори и при спортните коли се избягва вече червения цвят. Някво пренасищане се получи с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.foliatec.co.uk/brake-caliper-lacquer-set-glossy-3-component-set/

Това е хубав сет за боядисване на апарати.Има много цветове металик,мат и неонови.Има ги по онлайн магазини навън.За БГ не знам продава ли ги някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте,за да не отварям нова тема ще използвам тази на колегата!Реших да боядисам спирачните апарати,но съм пред дилема какъв цвят да са,знам че това е до "вкус" но все пак реших да ви помоля за мнение!?

Също така ако може да ми обясните стъпка по стъпка как протича самото боядисване,трябвали да се нанесе грунд,каква боя трябва да използвам,нужен ли е лак..?Джантите са OZ ULTRALEGGERA сиви,колата е Audi A3 8L(ако има значение) също е сива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Не съм сигурен че откривам топлата вода но предните спирачки на 3.0тди може да се свалят от буталото без да се налага обезвъздушаване на системата. Външните челюсти на калипера се махат като се развият 4 болта от всяка страна и спокойно могат да се занесът на прахово заедно със супортите без изобщо да се отваря системата. Колкото и отворени джанти да имате вътрешната част няма да се вижда по този начин. Тепърва ще се разглобяват при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zafirovp мислил ли си за по-големи спирачки? Заводските апарати са доста малки и дори боядисани не изглеждат толкова добре.

С @Manniakk сложихме от А8 д3 двубутални с 360мм дискове. Сравнително евтин ъпдрейд е, особено ако са ти за смяна вече дисковете или накладките, а разлика в спирането определено има. :) апаратите също са доста по-големи и боядисани ще хващат около.

 

 

IMG_20190106_150750.jpg

Редактирано от pe6koo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Разлика в усещането на педала (модулацията) има ли? 

 

Спирачната помпа смогва ли?

 

Това като гледам и 17ка ще му е малка. Не мога да си предаставя на 4ф колко брутално ще изглежда.

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, като свалите апаратите за чистене и боядисване, какво се случва със спирачната течност? На предишната ми кола /Пасат Б5/ ги свалях и 4-те заедно да ги боядисвам и тогава спирачната течност се източи всичката. После ходене по мъките с обезвъздушаване, а и главния спирачен цилиндър остана празен и си остана въздух в него....абе голям т*шак. С това ултра мега гига модерно ауди, ако се случи така....не знам какво правим. Каква е тайната като се свалят 4-те апарата примерно за ден-два докато трае реставрацията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това ултра гига модерно ауди спирачната система е същата като на пасата. Течността е добре така или иначе да се смени. Ако по някакъв начин запушиш маркучите ще трябва пак да се обезвъздушава. Ако си с 302мм отпред махни само външните челюсти.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3/11/2019 at 21:55, pe6koo написа:

@zafirovp мислил ли си за по-големи спирачки? Заводските апарати са доста малки и дори боядисани не изглеждат толкова добре.

С @Manniakk сложихме от А8 д3 двубутални с 360мм дискове. Сравнително евтин ъпдрейд е, особено ако са ти за смяна вече дисковете или накладките, а разлика в спирането определено има. :) апаратите също са доста по-големи и боядисани ще хващат около.

 

Слагането на двубутални апарати от A8 D3 болт он ли е, така да се каже ?

@Manniakk - С какви дисковете си бил преди това с 321мм или 347мм ?

 

Спирачните апарати би трябвало да са тези: 4E0615123

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zafirovpнещо де бъгна, като почна да пиша ми излиза като цитат

 

Да, това са апаратите, болт он са.

И двамата бяхме с 321мм дискове

Редактирано от pe6koo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно да сте проучвали дали апаратите и супортите за 385mm дискове от A8 D3 са също болт он, понеже 385мм от S6 4F не са болт он, за повече инфо тук.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се замислял, понеже идеята ми беше да мога да си ползвам зимните 17ки, но за 385мм, отзад трябва да са поне ес лайновите 330мм вентилирани. Отделно 360мм са по 14кг диска, 385мм ще са още по-тежки и малко или много се усеща.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да S6 4F излиза с 385/330 от завода, 3.0TFSI е с 347/330. При 3.0TDI май само тия дето са с S-Line пакет излизат с 347/330.

Излиза, че ако за отпред има два лесни варинта за минаване от 321мм към 347мм или 360ммм за 385 от A8 D3 може би ще е същия филм като с апарати от S6 4F.

 

Дори да се мине на 385 отпред май ще има драма с намирането на алтернативни дискове, гледам че EBC примерно имат само вентилирани, Zimmermann по спомен май въобще няма нищо.

 

Докато за 360mm май няма да е такава драмата.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...