kainy Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 И с по-тегави ремонти съм го занимавал Даже утре ще му карам едно Поло за глава... Въпроса е, колко ти е спешно, защото е много зает и трябва от рано да си заплюеш място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Май при смяна на горни обтегачи обичат да слагат силикон на старата гарнитура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Ако ще се разминавам с по половин литър масло на 1000 км няма проблем за чакането. Въпросът е да не се наложи да наливам на всяка отбивка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_hs Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Здравейте колеги, имам едно питане колата ми е 4f avant със S-line окачване, но отпред е по-висока спрямо отзад, и това нещо мира неми дава, по наясно между гумата и калника, отпред разтоянието е 3 пръста, а отзад 2 пръста и стой приклекнала, дайте ми съвет искам да я изравня и отпред как мога да я пусна, дайте съвет. Благодаря ви предварително колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 @kainy дай снимка на бутоните да ги погледна и пиши на лс цена да ги отнасям едните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Не мога да повярвам, че гарнитурата на главата ще се разтече така, може да е от капака на главата или да тече от тия отвори на дюзите. Не бързай да разглобяваш. Дюзите, ако са вадени може гумичката да се е поскъсала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 5 hours ago, Chofy said: Колеги, някой с идея как да си регулирам нивото на звука от навигацията. Преди намаляваше музиката и нивото на звука беше в зависимост от силата на музиката, но сега само тихо ми нашепва посоката Когато го прави това, какво слушаш? Отиди на Setup > Sound долу дясно и там трябва да има настройки за guidance, call, etc. като са различни за CD и радиото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 Когато го прави това, какво слушаш? Отиди на Setup > Sound долу дясно и там трябва да има настройки за guidance, call, etc. като са различни за CD и радиото... Или натисни бутона за усилване на волана и тогава усилвай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 Преди 11 часа, kpematop написа: Не мога да повярвам, че гарнитурата на главата ще се разтече така, може да е от капака на главата или да тече от тия отвори на дюзите. Не бързай да разглобяваш. Дюзите, ако са вадени може гумичката да се е поскъсала. Е, аз ако тръгна да разглобявам, после ще трябва да кача частите в багажника с лопатата Утре ще я закарам да я погледнат хора, които разбират и тогава ще стане ясна диагнозата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eltan Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 ЗДР Колеги насочете ме към сервиз майстор за рециклиране на фарове на Ауди а6 4ф 2008 по възможност Стара загора или околноста мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 (Редактирано) Колеги, преди време ми казаха че хидротрансформаторът може да се подмени с друг, който ако не се лъжа е на 600NM. Някой знае ли точно за кой става дума или къде мога да проверя кои са съвместими. Днес минах през Midavto да питаме за на един колега 26-ца кутията и реших да ги подпитам за нашите - ребилд на кутията - дискове на всички предавки, валове, прилежащи части, почистване на мозъка и ремонт ако има нужда (без соленоидите) и рециклиране на хидротрансформатора - смяна на маслото и гарнитурите - сваляне и качване Цена 2200-2700лв Мен обаче ме интересува и подсилване при което ми казаха, че предлагат карбонови дискове за кутията, като се оказа, че предлагат ъпгрейднати дискове и за трансофрматорите. Имат и готови рециклирани трансформатори за около 500лв, включително и 600нм-ови, но не могат да се ангажират с това какъв пасва. Ремонтът е 3-5 дни. Естествено пращат във Варна. Гаранцията е 1 година (не споменаха километри), но не дават гаранция, ако колата няма да е стокова. Това е инфото, което събрах. Принципно планирам пролетта да се занимавам с кутията, така че все още събирам инфо Редактирано 18 Октомври 2017 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Рециклирания от тях хидротрансформатор държи 600Нм без проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Въпроса е дали не е по-добре да се подсили такъв който попринцип си е 600нм, но ако реално разликата между двата е точно тези дискове, да няма смисъл да се прави врътката. Иначе и в момента трансофрматорът ми държи без проблеми... само се съмнявам в приплъзващи дискове, което също не е гаранция че изобщо се случва Но все пак идеята не е да седя на тея коне и мисля в тази посока... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Ако плъзга, оборотите ще отидат до края и ще превключи на по-горна предавка. Ако нямаш този проблем, не се притеснявай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Оборотите са бетон. Ако превключвам предавка на горе докато подавам газ се чува понякога като разтоварване на турбина. Ако отпусна газта момент преди да превключи. няма драма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Значи нямаш проблем с хидрото. Разтоварването се нарича кихане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Не се съмнявам в хидрото, а в кутията. В повечето случаи наистина е само шум, понякога по-дълъг, и с леко усещане на въбрация в лоста (стържеща), но рядко се случва и заедно със замисляне как да смени предавката и вече се усеща забавяне в смяната. Съответно на S почти не се случва, а на ръчна смяна изобщо го няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Ако няма записани грешки не се занимавай с кутията... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 (Редактирано) Няма и не бързам. Дори и след хибридното турбо, първо ще почакам да сгъне и тогава ще се прави Сега обаче май отново почна да сгъва задния диференциал, така че имам с какво да се занимавам Все пак и кутията и диференциала вече имат към 100 000км на ремапната кола, така че съм доста доволен от издръжливостта им. Пък и не им пестя нищо Редактирано 18 Октомври 2017 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 (Редактирано) Добре де, ти тази лека вибрация в лоста като стържене и забавеното превключване с какво си го обясняваш, че аз все си мислех, че е от тръгнало хидро. Редактирано 18 Октомври 2017 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Абсолютно съвпада със звука, който чувам. Ще се сетя и ще го запиша как се чува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Не си заслужава особено на БМК да слагаш хибридка, ще изкараш 20-30 коня отгоре макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Ем нали уж до 320-330 стигаше. Пък и нали съм с Евро5 дюзи... При всеки случай първо трябва да измисля откъде са онези вибрации като я бяхме пуснали на 73мг, преди изобщо да си мисля за турбота и прочие А и със сигурност ще отида на дино първо да видя, какво е положението в момента, че само го отлагам Въпреки че ако мога да я закрепя на 300 така, ще съм доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Две коли правих с хибрид, едната е с евро5, другата с евро4, и двете коли са над 300кс, ако със стока правиш 160 и после замира с хибрида продължава да върви нагоре до 220-230. Но не е много голяма разликата спрямо сток турбо BV50. Едното момче влиза във форума и ника му е trapera94, ако искаш се пусни и виж разликата. От разтегнати вериги колите спират да вървят и са мудни до към 2500-3000. Ако ти хлопат веригите ги смени първо тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Честно казано до 200 съм доволен как си се движи. Наскоро не съм проверявал нагоре как е, че нямах подходящи гуми Всъщност основната ми драма е, че на D продължава твърде често да е извън подходящи обороти в градски условия и прекалено често съм в ситуация на турбо дупка. Останалото е просто мерак да я закрепя на около 300кс. За по-нагоре още не съм решил дали ми се занимава просто, за да се стигне някакъв лимит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts