Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

И с по-тегави ремонти съм го занимавал :) Даже утре ще му карам едно Поло за глава... Въпроса е, колко ти е спешно, защото е много зает и трябва от рано да си заплюеш място :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако ще се разминавам с по половин литър масло на 1000 км няма проблем за чакането. Въпросът е да не се наложи да наливам на всяка отбивка :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам едно питане колата ми е 4f avant със S-line окачване, но отпред е по-висока спрямо отзад, и това нещо мира неми дава, по наясно между гумата и калника, отпред разтоянието е 3 пръста, а отзад 2 пръста и стой приклекнала, дайте ми съвет искам да я изравня и отпред как мога да я пусна, дайте съвет. Благодаря ви предварително колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да повярвам, че гарнитурата на главата ще се разтече така, може да е от капака на главата или да тече от тия отвори на дюзите. Не бързай да разглобяваш. Дюзите, ако са вадени може гумичката да се е поскъсала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, Chofy said:

Колеги, някой с идея как да си регулирам нивото на звука от навигацията. Преди намаляваше музиката и нивото на звука беше в зависимост от силата на музиката, но сега само тихо ми нашепва посоката :) 

Когато го прави това, какво слушаш? Отиди на Setup > Sound долу дясно и там трябва да има настройки за guidance, call, etc. като са различни за CD и радиото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато го прави това, какво слушаш? Отиди на Setup > Sound долу дясно и там трябва да има настройки за guidance, call, etc. като са различни за CD и радиото...

Или натисни бутона за усилване на волана и тогава усилвай.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, kpematop написа:

Не мога да повярвам, че гарнитурата на главата ще се разтече така, може да е от капака на главата или да тече от тия отвори на дюзите. Не бързай да разглобяваш. Дюзите, ако са вадени може гумичката да се е поскъсала.

Е, аз ако тръгна да разглобявам, после ще трябва да кача частите в багажника с лопатата :)

Утре ще я закарам да я погледнат хора, които разбират и тогава ще стане ясна диагнозата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗДР Колеги насочете ме към сервиз майстор за рециклиране на фарове на Ауди а6 4ф 2008 по възможност Стара загора  или околноста мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, преди време ми казаха че хидротрансформаторът може да се подмени с друг, който ако не се лъжа е на 600NM. Някой знае ли точно за кой става дума или къде мога да проверя кои са съвместими.

 

Днес минах през Midavto да питаме за на един колега 26-ца кутията и реших да ги подпитам за нашите

 

- ребилд на кутията - дискове на всички предавки, валове, прилежащи части, почистване на мозъка и ремонт ако има нужда (без соленоидите) и рециклиране на хидротрансформатора

- смяна на маслото и гарнитурите

- сваляне и качване

 

Цена 2200-2700лв

 

Мен обаче ме интересува и подсилване при което ми казаха, че предлагат карбонови дискове за кутията, като се оказа, че предлагат ъпгрейднати дискове и за трансофрматорите. Имат и готови рециклирани трансформатори за около 500лв, включително и 600нм-ови, но не могат да се ангажират с това какъв пасва.

 

Ремонтът е 3-5 дни. Естествено пращат във Варна. Гаранцията е 1 година (не споменаха километри), но не дават гаранция, ако колата няма да е стокова.

 

Това е инфото, което събрах. Принципно планирам пролетта да се занимавам с кутията, така че все още събирам инфо :D

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е дали не е по-добре да се подсили такъв който попринцип си е 600нм, но ако реално разликата между двата е точно тези дискове, да няма смисъл да се прави врътката. Иначе и в момента трансофрматорът ми държи без проблеми... само се съмнявам в приплъзващи дискове, което също не е гаранция че изобщо се случва :D Но все пак идеята не е да седя на тея коне и мисля в тази посока...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако плъзга, оборотите ще отидат до края и ще превключи на по-горна предавка. Ако нямаш този проблем, не се притеснявай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите са бетон. Ако превключвам предавка на горе докато подавам газ се чува понякога като разтоварване на турбина. Ако отпусна газта момент преди да превключи. няма драма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се съмнявам в хидрото, а в кутията. В повечето случаи наистина е само шум, понякога по-дълъг, и с леко усещане на въбрация в лоста (стържеща), но рядко се случва и заедно със замисляне как да смени предавката и вече се усеща забавяне в смяната. Съответно на S почти не се случва, а на ръчна смяна изобщо го няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма и не бързам. Дори и след хибридното турбо, първо ще почакам да сгъне и тогава ще се прави :) Сега обаче май отново почна да сгъва задния диференциал, така че имам с какво да се занимавам :)

 

Все пак и кутията и диференциала вече имат към 100 000км на ремапната кола, така че съм доста доволен от издръжливостта им. Пък и не им пестя нищо :D 

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, ти тази лека вибрация в лоста като стържене и забавеното превключване с какво си го обясняваш, че аз все си мислех, че е от тръгнало хидро.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си заслужава особено на БМК да слагаш хибридка, ще изкараш 20-30 коня отгоре макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем нали уж до 320-330 стигаше. Пък и нали съм с Евро5 дюзи... При всеки случай първо трябва да измисля откъде са онези вибрации като я бяхме пуснали на 73мг, преди изобщо да си мисля за турбота и прочие :) А и със сигурност ще отида на дино първо да видя, какво е положението в момента, че само го отлагам :D Въпреки че ако мога да я закрепя на 300 така, ще съм доволен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две коли правих с хибрид, едната е с евро5, другата с евро4, и двете коли са над 300кс, ако със стока правиш 160 и после замира с хибрида продължава да върви нагоре до 220-230. Но не е много голяма разликата спрямо сток турбо BV50. Едното момче влиза във форума и ника му е trapera94, ако искаш се пусни и виж разликата. От разтегнати вериги колите спират да вървят  и са мудни до към 2500-3000. Ако ти хлопат веригите ги смени първо тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано до 200 съм доволен как си се движи. Наскоро не съм проверявал нагоре как е, че нямах подходящи гуми :) Всъщност основната ми драма е, че на D продължава твърде често да е извън подходящи обороти в градски условия и прекалено често съм в ситуация на турбо дупка. Останалото е просто мерак да я закрепя на около 300кс. За по-нагоре още не съм решил дали ми се занимава просто, за да се стигне някакъв лимит :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...