Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

btw. докато свалях кутията за въздушния, видях, че той е цилиндричен и филтрира въздухът, който се дърпа от страната на радиаторите.

От друга страна в кутията на филтъра има една друга клапа и оттам влиза въздух, като се байпасва тотално въздушния и той не играе - този въздуховод от къде идва? С леко триъгълна форма е. Да няма нещо общо с EGR и клапите? Още не съм видял как върви кола без ЕГР и със спрени клапи и си карам с тях, даже и с DPF, който се регенерира май на всеки 1500км пробег при мен, следя го редовно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мерси, опитах се да я полирам на машина без успех и сложих полиуретаново лепило.

 

Клапата в кутията на филтъра е за топъл въздух зимата. От там дърпа, за да загрее по-бързо. Има си соленоид и се отваря и затваря автоматично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да съм скъсал каре, защото дори на P колата тръгва все едно е на свободна? Не е влизала в авариен режим и грешка не се появи, а и се случи баш на шипченския проход след няколко по агресивни завивания.

Аз съм оставал на място с кола на предно и ръчни скорости по тази причина - при навит волан и рязко тръгване се чу щрак и до там. Външното каре се беше разкачило от полуоската. Не знам, дали е възможно при теб, включи на скорост и виж, дали някоя полуоска не се върти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори на Р като я оставя колата тръгва, казаха ми, че ако е кутията поне на паркинг като я оставя ще стои, а тя тръгва все едно е на свободна. Когато включа на директна или задна и кутията захапе започва да се чува, че нещо се върти и чука, но мисля,че звука не идва от кутията.

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На P като пуснеш има едно лостче което блокира трансмисията. Даже и да е всичко на салата вътре това лостче ще я държи. И според мен не е от там. Я снимай дисплея на таблото като пуснеш на P. Имам едно предположение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колата е в сервиз апък аз съм в друг град. При първа възможност ще снимам само да се прибера. Надявам се наистина да не е кутията. Когато това се случи правих рязък десен завой,а после забелязах, че зад предно ляво колело е омаслено. Кутията не блъскала, няма грешки по таблото и кутията си включва без проблем и не е влизала в авариен режим нито преди нито след това. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е само едното каре няма ли някоя от другите да се опитва да тръгне. Да не е нещо по раздатката, тия коли май предимно като на уволнение се карат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/26/2017 at 15:19, VBI написа:

Ще отворя дистанционното за да му проверя контактите, дано да е от това.

Оказа се по-прост проблема - батерията явно е нестандартна и малко по-малка и не опира добре в страничната пластина. Поизкривих малко страничната пластинка за проба за да опира по-добре по периферията на батерията и вече няколко дена няма проблем с дистанционното - лови си от първи път и светодиодчето примигва при всяко натискане на бутоните. Проблема с второто дистанционно е аналогичен - на него също му смених батерията превантивно, когато сменях на първото дистанционно и съответно и тя не опира добре в леглото.

 

Батериите съм ги купувал от Икеа. Най-вероятно са с малко по-малък диаметър от оригиналните и стоят хлабави в самото дистанционно, въпреки че са същия тип, каквито ги дават в книжката на колата. Не пазя старите за да ги сравня визуално. Затова и преди като натисна и задържа по-дълго бутоните вероятно се поизкривява капачето на кутията на дистанционното и почват да контактуват както трябва батериите и дистанционното сработва.

 

Явно трябва да се внимава и батериите от къде се купуват и каква марка са.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На 27.09.2017 г. at 14:51, Papi123 написа:

Дори на Р като я оставя колата тръгва, казаха ми, че ако е кутията поне на паркинг като я оставя ще стои, а тя тръгва все едно е на свободна. Когато включа на директна или задна и кутията захапе започва да се чува, че нещо се върти и чука, но мисля,че звука не идва от кутията.

Колеги, моя проблем се оказа скъсано каре, колата е готова.

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/25/2017 at 19:09, OvivO написа:

Ще дам линк и снимки, моля за помощ как да си кодирам DRL да свети заедно с ксенона.

в момента ми е 0012121

имам и миене на фаровете, но не държа на него, би-ксенон

сега ми е 2, май трябва сложа 5?

 

 

@OvivO колега, какво стана? Пусни снимки на крушките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е в бокса за проблема с ABS и brake pressure sensor :) и още не съм я кодирал, колега @VBI ми помогна с пълно инфо.

Ще снимам и ще ъпдейтна тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/27/2017 at 10:54 PM, Manniakk said:

някой пробвал ли е EvoX-R лупите за замяна на стандартните E55?

 

Пробвал съм стандартното Ево което е на Ц класите, всичко става ден.

 

Маримото мини версия 7 доста напреднаха. Хубавото е че ползват H1 крушки които са евтинки сравнение с нашите. Баластите също са си техни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, zafirovp написа:

 

Пробвал съм стандартното Ево което е на Ц класите, всичко става ден.

 

Маримото мини версия 7 доста напреднаха. Хубавото е че ползват H1 крушки които са евтинки сравнение с нашите. Баластите също са си техни.

аз съм се навил за 2.0 и да ги сложа напрова без отваряне на фара, с фабричните крушки понеже вече се набих за осрам ксенарк нещо си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рефлектора се вади с разпробиване на нитове и се слага новия.

 

То хубаво че си взел нови крушки, ама и баластите са консуматив а там цените не са приятни.

 

Иначе ще прогледнеш които и да избереш. С рециклиране пак става, ама не е като Ево. Кът оф-а е мноооого по-добре направен. Нали не си със завиващи фарове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли дали може да се направи седалката при гасене на двигателя да отива сама назад за по-лесно слизане, а при даване на контакт сама да се мести напред в настроената позиция. Това съм го виждал в lexus, вероятно го има и при други марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчистете си тия фарове, ако са умрели рефлекторите, рециклирайте ги. Моите ги отворихме отзад и ги почистих само, покритите беше перфектно. Сложих nightbraker и в момента прави ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...