OvivO Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 btw. докато свалях кутията за въздушния, видях, че той е цилиндричен и филтрира въздухът, който се дърпа от страната на радиаторите. От друга страна в кутията на филтъра има една друга клапа и оттам влиза въздух, като се байпасва тотално въздушния и той не играе - този въздуховод от къде идва? С леко триъгълна форма е. Да няма нещо общо с EGR и клапите? Още не съм видял как върви кола без ЕГР и със спрени клапи и си карам с тях, даже и с DPF, който се регенерира май на всеки 1500км пробег при мен, следя го редовно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 Мерси, опитах се да я полирам на машина без успех и сложих полиуретаново лепило. Клапата в кутията на филтъра е за топъл въздух зимата. От там дърпа, за да загрее по-бързо. Има си соленоид и се отваря и затваря автоматично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 Възможно ли е да съм скъсал каре, защото дори на P колата тръгва все едно е на свободна? Не е влизала в авариен режим и грешка не се появи, а и се случи баш на шипченския проход след няколко по агресивни завивания. Аз съм оставал на място с кола на предно и ръчни скорости по тази причина - при навит волан и рязко тръгване се чу щрак и до там. Външното каре се беше разкачило от полуоската. Не знам, дали е възможно при теб, включи на скорост и виж, дали някоя полуоска не се върти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 Разкачило се е, защото е имало нещо изместено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 27 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2017 (Редактирано) Дори на Р като я оставя колата тръгва, казаха ми, че ако е кутията поне на паркинг като я оставя ще стои, а тя тръгва все едно е на свободна. Когато включа на директна или задна и кутията захапе започва да се чува, че нещо се върти и чука, но мисля,че звука не идва от кутията. Редактирано 27 Септември 2017 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 27 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2017 На P като пуснеш има едно лостче което блокира трансмисията. Даже и да е всичко на салата вътре това лостче ще я държи. И според мен не е от там. Я снимай дисплея на таблото като пуснеш на P. Имам едно предположение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 27 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2017 Колега колата е в сервиз апък аз съм в друг град. При първа възможност ще снимам само да се прибера. Надявам се наистина да не е кутията. Когато това се случи правих рязък десен завой,а после забелязах, че зад предно ляво колело е омаслено. Кутията не блъскала, няма грешки по таблото и кутията си включва без проблем и не е влизала в авариен режим нито преди нито след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2017 Може да си извадил каре или чашка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 27 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2017 Ако е само едното каре няма ли някоя от другите да се опитва да тръгне. Да не е нещо по раздатката, тия коли май предимно като на уволнение се карат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2017 Може и да се е счупила, имам клиент със строшена раздатка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 27 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2017 някой пробвал ли е EvoX-R лупите за замяна на стандартните E55? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2017 (Редактирано) На 9/26/2017 at 15:19, VBI написа: Ще отворя дистанционното за да му проверя контактите, дано да е от това. Оказа се по-прост проблема - батерията явно е нестандартна и малко по-малка и не опира добре в страничната пластина. Поизкривих малко страничната пластинка за проба за да опира по-добре по периферията на батерията и вече няколко дена няма проблем с дистанционното - лови си от първи път и светодиодчето примигва при всяко натискане на бутоните. Проблема с второто дистанционно е аналогичен - на него също му смених батерията превантивно, когато сменях на първото дистанционно и съответно и тя не опира добре в леглото. Батериите съм ги купувал от Икеа. Най-вероятно са с малко по-малък диаметър от оригиналните и стоят хлабави в самото дистанционно, въпреки че са същия тип, каквито ги дават в книжката на колата. Не пазя старите за да ги сравня визуално. Затова и преди като натисна и задържа по-дълго бутоните вероятно се поизкривява капачето на кутията на дистанционното и почват да контактуват както трябва батериите и дистанционното сработва. Явно трябва да се внимава и батериите от къде се купуват и каква марка са. Редактирано 28 Септември 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 28 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2017 (Редактирано) На 27.09.2017 г. at 14:51, Papi123 написа: Дори на Р като я оставя колата тръгва, казаха ми, че ако е кутията поне на паркинг като я оставя ще стои, а тя тръгва все едно е на свободна. Когато включа на директна или задна и кутията захапе започва да се чува, че нещо се върти и чука, но мисля,че звука не идва от кутията. Колеги, моя проблем се оказа скъсано каре, колата е готова. Редактирано 28 Септември 2017 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2017 Не съм чувал някой да има проблеми с каретата странно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2017 @Papi123: супер, добре, че не е кутията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 28 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2017 На 9/25/2017 at 19:09, OvivO написа: Ще дам линк и снимки, моля за помощ как да си кодирам DRL да свети заедно с ксенона. в момента ми е 0012121 имам и миене на фаровете, но не държа на него, би-ксенон сега ми е 2, май трябва сложа 5? @OvivO колега, какво стана? Пусни снимки на крушките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2017 Колата е в бокса за проблема с ABS и brake pressure sensor и още не съм я кодирал, колега @VBI ми помогна с пълно инфо. Ще снимам и ще ъпдейтна тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 29 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2017 Колеги, кажете ми ориентировъчна цена за премахване ЕГР и вихрови клапи на 3.0тди 233кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2017 @kpematop: е твоя човек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 29 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2017 On 9/27/2017 at 10:54 PM, Manniakk said: някой пробвал ли е EvoX-R лупите за замяна на стандартните E55? Пробвал съм стандартното Ево което е на Ц класите, всичко става ден. Маримото мини версия 7 доста напреднаха. Хубавото е че ползват H1 крушки които са евтинки сравнение с нашите. Баластите също са си техни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 29 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2017 Преди 4 часа, zafirovp написа: Пробвал съм стандартното Ево което е на Ц класите, всичко става ден. Маримото мини версия 7 доста напреднаха. Хубавото е че ползват H1 крушки които са евтинки сравнение с нашите. Баластите също са си техни. аз съм се навил за 2.0 и да ги сложа напрова без отваряне на фара, с фабричните крушки понеже вече се набих за осрам ксенарк нещо си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 29 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2017 А как ще ги сложите без отваряне на фара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 29 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2017 Рефлектора се вади с разпробиване на нитове и се слага новия. То хубаво че си взел нови крушки, ама и баластите са консуматив а там цените не са приятни. Иначе ще прогледнеш които и да избереш. С рециклиране пак става, ама не е като Ево. Кът оф-а е мноооого по-добре направен. Нали не си със завиващи фарове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2017 Някой знае ли дали може да се направи седалката при гасене на двигателя да отива сама назад за по-лесно слизане, а при даване на контакт сама да се мести напред в настроената позиция. Това съм го виждал в lexus, вероятно го има и при други марки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 30 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2017 Изчистете си тия фарове, ако са умрели рефлекторите, рециклирайте ги. Моите ги отворихме отзад и ги почистих само, покритите беше перфектно. Сложих nightbraker и в момента прави ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts