oci Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Здравейте, Имам малко индиянски въпрос. Как функционират тези две системи в комбина(ако приемем че автоматичната ръчна изобщо се казва така както съм написал)? Проблема ми е че като спра, колата гасне, но пусна ли спирачката за да си стои автоматично на ръчна, веднага се пали пак. Това може и да е очаквано поведение, но ми изглежда доста непрактично Поздрави, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Ами, как очакваш да потеглиш, ако не запали...така работи старт-стоп-а пускаш спирачкта пали, просто свикни кога да я пускаш, холд асист е друго, а при С-троник използва спирачките вместо конвертeра на Типтроник-а... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oci Публикувано 5 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 То това е въпроса, че не очаквам да потегли ако е пусната автоматичната ръчна. Тоест искам хем да не държа спирачката по сфетофарите, хем колата да стои изгасена и като дам газ - пали, освобождава и тръгва. В момента реално това със задържането на колата автоматично е неизползваемо... Явно искам твърде много от Ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 E, използваемо е, като псунеш спирачката колата пали и тръгва, а не връща назад нали ? Доста повече играчка ми се струва да дърпаш ръчна по светофарите да махаш крака и т.н. вместо да си държиш спирачката, било то в наклон или по равно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oci Публикувано 5 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Може би не знанието ми на точните имена на системите те обърква. Аз говоря за тази система, която като спреш някъде пуска ръчната(и светва едно зелено P). От тук натам дори да е на равно или по надолно колата, вече няма нужда да си държа крака на спирачката и дори да пусна спирачката колата няма да тръгне напред(както би направила при липса на такава система). Самата системата се контролира от едно А точно зад бутона за ръчна спирачка. Въпроса е че тази система е абсолютно неизползваемо в комбинация със старт-стоп, или поне аз не съм намерил как хем да се гаси колата хем да не трябва да се набирам на спирачката докато чакам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Auto Hold имаш предвид.Мен лично тая система старт-стоп ме дразни и не я ползвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Абе сигурно греша, ама аутохолд на автоматика съществува ли? Какъв му е смисъла? Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Смисъла е да не държиш спирачката докато си на светофар примерно..Ауто холд имат само автоматиците и то не всички,екстра се води. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Абе на ръчки много съм го виждал, ама за сефте чувам, че било екстра на автоматика. Моята ръчна кат дам газ авоматично се изключва, ама не се включва автоматично или аз не знам как да го активирам. Честно казано едва ли бих го ползвал след 10 години автоматици толко съм свикнал да натискам спирачката, че вероятно ще ми трябват години да се отуча. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Аз не съм виждал Ауто холд на ръчка?Може и аз да греша.Или говорим за некви различни неща?При теб на 4Ф-а като си на ръчна и си сложиш колана,при тръгване ръчната се изключва автоматично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Точно така. Аутохолд съм виждал на Ку5 2.0ТДИ с ръчни, на Пасат със същата конфигурация. До клкото си спомням се активираше с дърпане и зъдържане на на копчето на ръчната. Като ективно и спреш някъде на таблото светва зелен знак с краче и педал. При потегляне/отпускане на суединителя на скорост, лампата гасне и тръгваш. На Ку5 съм му врътнал няколко К км и ясно си спомням как съм търсил от къде се спира и как собственика ме е псувал да му го пусна отново. Сега той като кара моята кола ми изключва сигнализацията за мъртва зона, добре че е на копче. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 Ауто холд има и при ръчните кутии.Води се асистент за потегляне по наклон. Поне на моя бивша каручка го имаше,ако не става въпрос за съвсем различно нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oci Публикувано 8 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 За различно нещо говорим. Говоря когато си на абсолютно равен терен, да не трябва да държиш спирачката(при автоматик). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimpetrov Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 Ауто Холда държи на всякакъв наклон, пробвай я Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oci Публикувано 12 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2017 Не е това целта колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vudku Публикувано 13 Април 2017 Доклад Share Публикувано 13 Април 2017 (Редактирано) Да, и аз малко се разочаровах от комбинацията на AutoHold със Start/Stop системата в Ауди. На BMW е друг принцип - натиснеш спирачката - включва се Autohold-a и двигателя гасне дори и да си махнеш крака от спирачката. С леко подаване на газ пали и с повечеко потегля и изключва системата. По-удобно е за мен, но в крайна сметка е въпрос на свикване. Редактирано 13 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosko_4x4 Публикувано 17 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2017 AutoHold е система за потегляне при наклон примерно си на 20см пред вратата на гаража си и като пуснеш спирачката колата винаги тръгва по наклона кутията не тръгва веднага назад Това че някои го мързи да държи спирачката по светофарите е друга тема на разговор и мен ме мързи и го ползвам често,старт стоп системата я прекодирах наобратно че много пък ме дразни това гаснене и сега за да работи трябва да я включа Така че пичове тая система не е направена за калпазани като нас а да пази броните от авария Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 18 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2017 Къде ти го прекодираха, че и мене ме дразни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Autoholda, има ли някво време след което освобождава и колата тръгва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosko_4x4 Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 това трябва да свърши работа които има ваг ком знае как да се справи не е нещо сложно аз лично доста неща промених по колата с прекодирания Деактивиране / запомняне / инвертиране Старт & Стоп : - модул 09-Cent. Elec. - въведете кода за сигурност (20113) - Адаптация на канал 34: извадете 4 от стойността -> Start & Stop винаги са деактивирани добавете 32 към стойността -> запаметяване на последното състояние (състоянието Старт & Стоп при стартиране на двигателя ще бъде последното при изключване на двигателя) тест и спаси В допълнение към тези стойности, ако добавите 64 към стойността, светлината на бутона Start & Stop ще се обърне: изключена, ако функцията Start & Stop е деактивирана и включена, ако функцията Start & Stop е активирана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ttazmanov Публикувано 4 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 Здравейте, С А4 B8 съм. Пробвах описаните стъпки,но нищо не стана. Първоначалната стойност беше 28. Сложих стойност: 60 (28+32) -> нищо 32 - работи на обратно. При стартиране на колата е изключено. Не знам каква е правилната стойност за мен,. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване