mihail_chakarov Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Здравейте на всички,Христос Воскресе,днес както си карах и колата угасна,пробвах да запаля,не стана,отидох на майстор и майстора каза че е прескочил ремъка и вече двигателя нестава за нищо,да продам колата на морга.Какво ще ми препоръчвате вие.да купя нов двигател и да я отремонтирам,да я продам,има ли някой представа от цена на ремонт,двигател и т.н.Ще ми е отполза всичко.благодаря ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 А мотора е? И отварян ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail_chakarov Публикувано 17 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 2.6 v6, не Ремъка си е на място,върти но не пали,бензин стига до ДВГ.според майстора е прескочил някой зъб и вече нестава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NordFrost Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Вероятно някой от датчиците - на колянов вал, маховик или Хол е некоректен и затова не пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail_chakarov Публикувано 17 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Колега имаш ли идея,този ДВГ имали защита при скъсване на ремък или прескачане.и как да разбера ако е някой от тези датчици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NordFrost Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Датчиците - с VAGCOM, ако ремъка е "прескочил" мотора щеше да блокира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Първо спешно трябва да смениш майстора. Второ закачи колата на ВагКом и ще разберете защо не пали. Двигателя няма защита от удар при скъсан ремък, но за да удари клапаните трябва да прехвърли доста зъби, в което се съмнявам силно щом казваш, че върти свободно на стартер. Както е написал колегата по горе много е вероятно да е някой от датчиците на хол, които са 3 при този двигател един на коляновия вал, един на маховика и един на единия разпределителен вал. Ако е някой от тях веднага ще го видите на диагностиката. Ако не е от датчиците проверете дали е коректно налягането в бензиновата рейка. Понякога регулатора се скапва, като сигурен признак за това е бензин във вакуумния маркуч към регулатора за налягане в рейката. Предполагам вече си проверил дали запалителната система работи, ако не си, просто извади една от лулите и сложи свещ на нея и допри резбата на маса някъде по мотора. Накарай някой да завърти на стартер за да видиш дали подава искра. Нередностите по запалителната система също се хващат при диагностика с вагком. Това е зверски здрав, безпроблемен и надежден двигател стига да му сменяш консумативите навреме. Предишното ми Ауди беше с такъв мотор и го продадох на 730 хил.км в прекрасно здраве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail_chakarov Публикувано 17 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Благодаря ви,колеги,майстора беше доста небрежен според мен,не обърна нужното внимание,ще направя диагностиката на първо време и ще видя.Пак ще обясня случая,карах си с около 60 км макс и колата изгасна сама.Спрях завъртях не запали,помислих че е от горивото,отидох взех гориво,нестана пак,закарах я до бензиностанцията още гориво пак не стана и я закарах в сервиза.там врътнаха няколко пъти пред майстора има гориво в бурето от дясно на двг,майстора погледна ремъка на място си е,но според шума чуващ от него е прескочил ремъка и вече двигателя е скапан.колата нестава.И това е вс.така си остана колата,затова търся вашето мнение.сега първо ще си купя диагностика и това е първото което ще направя че вече на майстори доверие нямам.ако имате предложения за Майстор в област Смолян или Кърджали казвайте.Още веднъж ви благодаря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 19 Април 2017 Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 Да не ти е заминала бензиновата помпа? Да беше замерил поне наляганато тоя "майстор". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail_chakarov Публикувано 19 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 Нищо не направи,отвъртя капачето на едно сиво буренце от дясната част,видя че от там пръска бензин,погледна ремъка,видя че е на място и след това каза прескочил ремък,според звука който чувал при въртенето.не си заслужавало вече да се прави тази кола,да ходя да търся нов двг от някоя морга.това му беше цялото обяснение,поне да беше я закачил на ваг ком.Нищо ще я гледам с друг майстор когато имам възможност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 Действително по въртенето на двигателя може да се прецени дали е ударила клапани/бутала. Ако не е изкривена главата или има пробито бутало след смяна на всички клапани и водачи нещата се оправят, но трябва да се отвори двигателя за да се види какво е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail_chakarov Публикувано 22 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2017 Колеги,да ви попитам информативно,ако сменям двигател какъв трябва да търся,оборудван или не оборудван,кое е по добре да направя,да ремонтирам стария или да купя друг?Какви пари горе долу да очаква за труд.Благодсря ви.Все още незнам какъв е проблема на моя двигател но искам да се осведомяване за всички възможни неща.лека вечер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Април 2017 Доклад Share Публикувано 24 Април 2017 (Редактирано) Всичко зависи от това колко време ща караш колата. Ако планираш да я ползваш поне 5 години и искаш да си сигурен в нея - по-добре си направи твоя двигател, обслужи го. Цените за ремонт са много близки, защото в най-лошия случай може да купиш оборудвана глава/и да ги обслужиш и да ги монтираш на същия двигател. Другия вариант е да купиш оборудван двигател и да смениш твоя, но няма да е ясно в какво състояние е, а и ще трябва да узакониш смяната му в КАТ за да можеш да продадеш колата в бъдеще. При всички положения обаче ще трябва да се свалят главите за да се видят пораженията и тогава да се прецени. Редактирано 24 Април 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail_chakarov Публикувано 24 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2017 Благодаря,колега,най-добре да си направя моя двг ако то е проблема,както каза поне ще съм сигурен в него.ще кача колата на диагностика после ще погледна вътре двг с такава камера да видя ще успея ли да установя щетите дали са големи и после ще взема решение според зависи колко ще ми струва ремонта.Благодаря ви,лек ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 24 Април 2017 Доклад Share Публикувано 24 Април 2017 Първото, което трябва да направиш е да провериш ангренажа дали е зацепен правилно. Ако е прехвърлила зъб трябва да се зацепи правилно и след това се измерва компресията. Ако след правилно зацепване липсва компресия, сваляш главите. Ако е ударила клапани щетите могат да се преценят с пълно разглобяване на мотора и необходимите измервания. Нито диагностиката, нито камерата ще помогнат в случая. Може да има поражения по биелни лагери, биели и бутала. Мисля, че един необорудван мотор може да се намери за 300-400 лв. Прехвърляш периферията от твоя и си караш колата. Хубаво е мотора да е с документи и това да се отрази в талона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail_chakarov Публикувано 28 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 Здравейте,колеги,първо искам да ви благодаря за бързите отзиви и съвети.качих колата на диагностика,но на нея не се вижда нищо.оставих я при майстор да я види обстойно,сега ще чакам.Някой от форума случайно да предлага двигател 2.6 v6 за Ауди а6 ц4,който да е здрав и сигурен?И става ли двг от а4?Благодаря,лек ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Аз най-вероятно ще предложа другия месец ама колко здраве и сигурност са му останали не мога да ти кажа. Един колега ми беше казал, че от а4 не ставал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Ако кодът на мотора е същият (май АВС беше) трябва да стане си мисля, без значение дали е от Б4, А4, 100 или А6. Аз моето АВК го взех от Б4 и блокът и главата са 1:1. Разликата е в периферията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail_chakarov Публикувано 31 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Здравейте,колеги.Днес майстора ми звънна че е намерил някакъв датчик на колата,който не е работел,но още не го е сменил,зада се види дали ще запали.Питах го това значи ли че не е ангренажен той не ми каза,затова искам да питам вас.имали начин първо да е прескочил ангренажен и после да е изгорял датчика,или първо е датчика и затова ми е изгаснала и неможах да запаля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Ако е хол датчика е нормално да не можеш да запалиш, но при него имаш и грешка. Ти чете ли за такива с ВАГ ком? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail_chakarov Публикувано 31 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Да,каза че на диагностика му е излезнала грешка неработещ датчик,но не каза кой? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 1 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 На 28.05.2017 г. at 8:51, mihail_chakarov написа: качих колата на диагностика,но на нея не се вижда нищо.оставих я при майстор да я види обстойно,сега ще чакам. Преди 17 часа, mihail_chakarov написа: Да,каза че на диагностика му е излезнала грешка неработещ датчик,но не каза кой? Нещо не можеш да случиш на читав майстор ми се струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 1 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 Казвай му да сменя датчика и си взимай колата. Тоя нещо иска да те изклати сериозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail_chakarov Публикувано 1 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 Незнам какво става и аз,първия път на диагностика не излезе нищо,оставих колата за по обстоен преглед и сега на втория път с диагностика е излязъл датчик,но кой? незнам какво да очаквам вече ангренажен или датчик.Нямам друг избор освен да чакам да смени датчика и да видим какво ще стане,няма друг майстор в околноста на който да я закарам.Благодаря ви още веднъж колеги,лек ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 1 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 Къде се намира колата? По-добре да я вдигнеш с репатрак и да я закараш при адекватен майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване