Stoqn.Tumbev Публикувано 2 Май 2017 Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 Здравейте Колеги, както се вижда от заглавието, имам проблем с климатика. Като взех колата изобщо не включваше, затова започнах проверка на системата. Оказа се, че има изгорял вентилатор, също и кабела на компресора беше разкачен. След смяна на вентилатора и почистване на букси и връзки, отидох да напълнят системата. Майстора каза, че нямало нищо във системата и се усъмни в теч, затова я държа доста време на вакуум, но всичко беше ОК - държеше си. Напълни системата с фреон и масло, колкото е по каталог и климатика тръгна. Проблема е че времето беше доста студено и майстора каза, че в момента преохлажда системата и не вдига налягане над 6 бара. Миналата седмица като се позатопли реших да пробвам дали работи правилно, включих климатика, но на нормално градско каране не усетих да духа студено, когато излезнах на магистралата започна да духа студено, след което като влязох във следващия град отново спря. Ел. перката работи, също и виското е здраво. Според вас, от какво може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 2 Май 2017 Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 намалял фреон,или мръсна капилярка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 2 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 (Редактирано) Колега, видях че се занимаваш с климатици, дай да се разберем да ти докарам колтата някой ден да я видиш. Че лятото си карам доста и искам климатика да е изправен. Редактирано 3 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 2 Май 2017 Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 Или отказ на втората перка при пускане на климатика/климатроника,при което на място няма обдухване като в движение и заграва фреона и няма охлаждане. Другите два случай колегата ти ги е споменал или фреона е намалял ... или капилярната тръбичка не е сменяна никога и е задръстена до неузнаваемост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 2 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 (Редактирано) Едната перка е на виско съединител и върти постоянно, втората е ел. перка, която също работи и се включва веднага щом пусна климатика. Редактирано 3 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 2 Май 2017 Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 Значи са изправни. А втората скорост пуска ли и се след определено време като позагрее? Ако да остават първите два симптома дето е изброил колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 2 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 Не съм забелязал да включва втора степен, но като сменях перката видях че само с 2 кабела + и -. Та ако има втора степен, предполагам че нещо трябва да регулира подаването на захранване...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 3 Май 2017 Доклад Share Публикувано 3 Май 2017 Втората степен е включването на електрическия вентилатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Май 2017 Доклад Share Публикувано 3 Май 2017 (Редактирано) ....мне, вентилатора винаги тръгва на първа степен(от две възможни) в момента на стартиране на компресора, ако външната температура е висока(усреднено показание между датчика в средната духалка на таблото и температурния датчик на самия климатроник), започва да духа направо на втора, чува се повече от ясно. А "мозъка" зад всичко, което прави климатроника се намира в панелчето на същия. Автора пробвай дали имаш отчетлива и ясна разлика между HI и LOW режимите на климатроника, възможно е да си с "издухани" клапи. Редактирано 3 Май 2017 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 3 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2017 Има отчетлива разлика, колата мисля, че не е с дунапренените клапи като на б4. Като е на Hi в колата става Африка, на Low -обръща студено. Б5-цата е края на 97 и е с калниците на 98(без емблемите) до колкото знам по-късните модели не са с дунапренени клапи. А за перката няма ли някакъв резисторен блок който да включва втората степен? Имам ударена А4-ка за части и мога да заменям от едната на другата, идеята е от къде да започна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 6 Май 2017 Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 Значи си с гумените клапи, освен ако някой преди теб не е правил изродщини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване