lmbr Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 hahahha, прав си @mili 75, и на мен ми се случва да паля на отворена врата Ще сменям и аз масло уикенда и ще пиша как изглеждат нещата след това. Просто ми е някакси странно, как не тракаше нищо в продължение на месеци и снощи пак се обади. Може да са тръгнали вериги, може и маслото да играе роля, божа работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Преди 1 час, mili 75 написа: Може пък това да са симптомите, горни вериги и обтегачи тропат на студено, долни вериги тропат на топъл мотор. Горните тропат и на топло, когато е постояла 10-15-20 мин. изгасена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 преди 33 минути, lmbr написа: hahahha, прав си @mili 75, и на мен ми се случва да паля на отворена врата Ще сменям и аз масло уикенда и ще пиша как изглеждат нещата след това. Просто ми е някакси странно, как не тракаше нищо в продължение на месеци и снощи пак се обади. Може да са тръгнали вериги, може и маслото да играе роля, божа работа. Пробвай да палиш на затворени врати и усилена музика така ще видиш че ще си спестиш много излишни главоболия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 30 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Аз след като смених маслото почна тоя проблем. Уж е Castrol Edge от много добър приятел. Някой слдд смяната ще сподели ли. На мен по сервизите казват че централната верига тропа на топло, но при падане на оборотите не би трябвало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Ако не са ти напълнили филтъра като са ти сменяли маслото има вариант да ти е изкихал някой обтегач по веригите :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Той обтегача ако е наред, ще си задаржи масло, докато му го сменят и няма нужда да се пълни през филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 1 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 Е как да са на ред като колите са на по 300-400 000 километра. На всеки му е ясно, че този обтегач не опъва само при палене, а и по време на движение. И не се износва само буталцето и да изпуска масло, а и захвата на рамото мърда с по един два милиметра при стар обтегач. Веригите се разтягат и т.н. Сега при по-топлото време маслото става по-тънко и по-лесно го изпуска обтегача. Моето лично мнение като гледах клипове в нета, е че на колегата Зафиров му тропа някоя от долните вериги, щом няма тропане при палене, но той сам ще си реши какво да прави. Само ще ви споделя от моя личен опит, за да не повтаряте моята грешка , когато започнат да ви почукват веригите сменяйте всичко, не се занимавайте само с горни обтегачи, защото решението е временно и не винаги ефективно. Сега вече веригите се сменят само с падане на скоростие, частите с отстъпки се намират на добри цени, така че правете всичко и не си давайте парите само за горни обтегачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 1 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 Със сваляне на скоростите и 20% отстъпка може ли да стъпи на 2000 лв? Единственото което ме бави още е да намеря читав майстор и ги сменям. Някой има ли контактите на Влади от темата за веригите. Райно до колко знам също е в час, така че може и при него. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 Какво означава "сега вече се сменят само със сваляне на скоростите" Какво се е променило? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 1 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 Най-вероятно визира, че се намират повече майстори, които така да го правят. Аз преди 3 години като питах за седана всички искаха да вадят мотора и търсеха по 1500лв за труд... Сега планирам съвсем скоро да я вкарам за пълен ребилд на кутията и смяна на веригите, така че ще споделя, каква ще е актуалната присъда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 1 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 500-600лв е труда без сваляне на мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 Само с тънки ръчички сигурно става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolov922 Публикувано 1 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 Абе и на мен като смених маслото и ... се почнаха дертовете с колата , Тотал 5в30 ми сложиха ... един майстор пък вика ,че се слагало 5w40 да е по гъсто ... с добавки , направо незнам, тва Цъс-кане ме дразни здраво. На 15.05.2017 г. at 9:42, Shadow88 написа: Колега и аз имах такова цъкане. Оказа се някакво О-пръстенче на дюза.. аз си смених всичките и спря съска Дай боже да е това ! Още не съм отишъл никъде, но е възможно, щото и масло е фърлило, ако е скъсано тва пръстенче и Отам пуска въздух ли кво прави нз... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 2 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2017 (Редактирано) Никакви тънки ръчички не трябват, свалят се скоростите и се работи отзад, както се сменят горните обтегачи. Зафиров ако познаваш Ники, човека на Стефчо със сервиза в Илиенци, той според мен ще ти смени веригите на най-нормална цена за София, без да сваля мотора. Ако нямаш телефон пиши на лични да ти го пратя. Преди 8 часа, nikolov922 написа: Абе и на мен като смених маслото и ... се почнаха дертовете с колата , Тотал 5в30 ми сложиха ... един майстор пък вика ,че се слагало 5w40 да е по гъсто ... с добавки , направо незнам, тва Цъс-кане ме дразни здраво. Дай боже да е това ! Още не съм отишъл никъде, но е възможно, щото и масло е фърлило, ако е скъсано тва пръстенче и Отам пуска въздух ли кво прави нз... Дюзата има една дихтунга и един о-пръстен, от дихтунгата може да съска според мене и да губи компресия, от о-пръстена може да хвърля масло. И двете неща са стотинки, и се сменяват лесно, кофти е ако е пропикала дюзата, че трябва смяна или рециклиране. Редактирано 2 Юни 2017 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 2 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2017 (Редактирано) аз имах проблем с 1 О-пръстенче(май това беше не помня). И при мен съскаше. за 10 мин ги сменихме с майстора всичките, за да ми е мирна главата. Само се сваля от горе капака на мотора и имаш директен достъп до тях. И при мен съскаше. Редактирано 2 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2017 За да смениш медния дихтунг трябва да извадиш дюзата. За о-пръстена също. За целта капака на главата няма нужда да се сваля. О-пръстена не пуска масло надолу към цилиндъра, ако излиза навън не е от него. За да смниш ромбовидното капаче, от което пуска навън пак се вади дюзата. Ако някой може да демонтира и монтира 6 дюзи и да обезвъздуши и запали за 10мин, трябва да е някой магьосник. За 1 дюза няма да му стигнат 10мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 2 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2017 Определено съскането трябва да е от дихтунга. Така че, колегата да сваля дюзите и да сменя дихтунгите. Преди 1 час, Shadow88 написа: аз имах проблем с 1 О-пръстенче(май това беше не помня). И при мен съскаше. за 10 мин ги сменихме с майстора всичките, за да ми е мирна главата. Само се сваля от горе капака на мотора и имаш директен достъп до тях. И при мен съскаше. За десет минути можеш да смениш само о-пръстените на обратната нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2017 Това може и да стане за 10 мин, ако не се опъне нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 5 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Малко FeedBack Колата трака при палене вече за 1-2 секунди. Това не го е правила никога. Отделно като загрее същия вид тракане се появява на 1000 постоянно. Диагнозата е ясна - обтегачи или вериги. Колата я купихме почти нова, така че се надявам да не е превъртан пробега - сега е на 230 000. Питането ми е - сега ще сменя само горните обтегачи, но ако тропането се окаже от долу мога ли после да сменя веригите и долните без да купувам 3ти комплект горни? Има ли начин да се хване коя верига тропа? - стетоскоп... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Сигурно има, но в БГ надали ще намериш майстор, който не само да разполага с техниката и опита, но и да се навие да гарантира за диагностиката си. Затова масовия майстор, за да е сигурен, иска да сменя всичко, а масовия потребител е облъчван, че всичко трябва да се сменя в пълен комплект. Ако не караш дълго с новите обтегачи, няма да е проблем да добавиш другите части. Основно ще платиш двойно за труд, нищо че само горните се сменят много по-евтино. Ако не се лъжа и съм чувал правилно, тарифата за горните обтегачи е 60 или 80 лева на парче, а за смяна на всичко през скоростната кутия е 600лв. Поправете ме ако ми е грешна информацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2017 Колко силно тропа това нещо? Аз чувам нещо при палене, но не винаги и не мога да преценя дали е страничен шум като от вериги или е нормално да го има. Само при отворена врата ли се чува. при мен е в гараж и се усилват звуците, по-правилно отразяват се в стените и ги чувам по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2017 Преди 10 часа, zafirovp написа: Малко FeedBack Колата трака при палене вече за 1-2 секунди. Това не го е правила никога. Отделно като загрее същия вид тракане се появява на 1000 постоянно. Диагнозата е ясна - обтегачи или вериги. Колата я купихме почти нова, така че се надявам да не е превъртан пробега - сега е на 230 000. Питането ми е - сега ще сменя само горните обтегачи, но ако тропането се окаже от долу мога ли после да сменя веригите и долните без да купувам 3ти комплект горни? Има ли начин да се хване коя верига тропа? - стетоскоп... Зафиров, писах ти и преди не се занимавай само с горни обтегачи, ще изкараш известно време и после пак ще се наложи всичко. На мене ако имаше кой да ми даде този акъл преди половин година, въобще нямаше да се занимавам със смяна на горни обтегачи. Сега ще събирам частите за смяна на вериги и ще сменям всичко като имам възможност, дано горните обтегачи поне да стават за нещо, за да не ги сменям повторно. Сега ако мислиш да я продаваш е друг въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeverinH Публикувано 7 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2022 Здравейте,някой да помогне ! Странно ръмжене при студен мотор 950 оборота,при топъл същия шум при 950 оборотаj ,но много по-тих, BMK 3.0 TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване