b.sub Публикувано 14 Май 2017 Доклад Share Публикувано 14 Май 2017 Здравейте колеги. От скоро и аз съм притежател на А6 - 2005г. 4.2 v8 , 335кс. Исках да се консултирам с вас ,нормално ли е при спрял автомобил, натисната спирачка при превключването между R,N и D се получава лек удар. Може би трябваше да започна с това ,че автомобила го имам от месец ,но до масло на скорости още не съм стигал. При движение си превключват перфектно, типтроника работи също супер. Предварително Ви Благодаря ! Поздрави,Борис. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Май 2017 Доклад Share Публикувано 14 Май 2017 Правилно предполагаш, че не е нормално:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolov922 Публикувано 14 Май 2017 Доклад Share Публикувано 14 Май 2017 Не е ли щото като си на P пуска ръчната и после като смениш освобождава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 14 Май 2017 Доклад Share Публикувано 14 Май 2017 На Р не пуска ръчната. Ръчната се отпуска автоматично само като се опиташ да потеглиш и си става доста плавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Май 2017 Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 И аз имам подобно поведение на студена кола при превключване на място, като загрее няма проблеми. Предполагам, че е защото на студено маслото е по-гъсто. Колегата може да пробва със смяна на масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 15 Май 2017 Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 Нормално е тупкането, и аз го имам: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4estia Публикувано 16 Май 2017 Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 Хубаво е когато има дори и най-малкия наклон или неравност на която сте спрели да "дърпате" ръчната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 16 Май 2017 Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 (Редактирано) и после да се молиш да освободи ръчната Редактирано 17 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 16 Май 2017 Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 On 5/15/2017 at 10:44 AM, Fr0sT said: Нормално е тупкането, и аз го имам: Между усещането на тласък и тупкане или ритане има разлика. Тласъка е ясно, че се усеща, понеже колата се опитва да потегли, което не ѝ се позволява и този момент трябва да отиде някъде. По-отчетливия удър обаче се случва по някаква причина. Например колега, на който преди няколко седмици му ремонтираха кутията между 3-та и 4-та предавка сега има въпросното подрътване от N на D и обратно, което преди е нямал. Същото подритване го имам в момента на един Ягуар, който карам, като понякога ме разтриса целия от удъра, но там е 5 степенна кутия на 20 години и след сменено масло няма разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Май 2017 Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 Смени маслото и филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 17 Май 2017 Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 След актуализацията на кутията при Крематора съм много доволен. Благодаря колега. Кутията живна. Още нямам километрите дет каза, ама в петък ще са на лице, че ще има едно пътуване 500 км. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Май 2017 Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 400км дават за пълна адаптация след ресет, но ефекта е видим след 10-20км и зависи от износването на кутишката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 17 Май 2017 Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 Как се адаптира кутията т.е да се ресетне? Не знам къде се влиза,колгета @kpematop беше писал някъде,но не можах да го намеря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b.sub Публикувано 18 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 Благодаря Ви много за отговорите. Кой са основни симптоми за смяна на масло скорости ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 18 Май 2017 Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 Основните симптоми са пробег и възраст. До колкото си спомням 60К км или 10 години, което първо се случи. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване