Jump to content

Адаптиране на ново табло!


apisabvgd

Recommended Posts

Привет колеги,предложете ми някой читав майстор в София да ми адаптира ново табло на колата,таблото е английско,трябва да се нагласи в км + да се запишат ключове в имобилайзера.Питах насам-натам,но удрям на камък.Или пък ако някой може да услужи с ваг-тахо да си правя експерименти :)

Благодаря!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото го взех от ибей за без пари(60лв всичко) с дисплей,на който има само 1 черта.

Ще ги проверя тези кючари какви пари ще искат,че са ми близо като гледам.Ще върна обратна връзка!

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Таблото на първата снимка е от бензинова кола. Ако си с такова, значи е сменяно. А за да подкараш както трябва второто табло, доколкото си спомням, ще ти трябват и релетата за отчитане на изгорели крушки, датчик за нивото на течността за чистачки и няколко букси, освен адаптацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модул за изгорели крушки не му трябва(освен,ако не иска да си слага).Датчик за течноста на чистачките също.Тези неща могат да се замасят и спират да го дразнят тези символи.Вече,ако иска да му работи борд компютъра ще трябва да се смени ръчката на чистачките с друга,още една букса за таблото и някой да го подвърже.обучаването на новото табло е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако иска да има смисъл от смяната на таблото си му трябват нещата, които съм изброил, както и лостчето за чистачките, което ти спомена. Друг е въпроса ако просто старото табло е повредено и му е попаднало това от S3-ката.... само че тези табла обикновено не попадат ей така случайно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата в момента е с таблото от първата снимка, с двойния дисплей.  А3 1.9 110кс. 2001г.  Може и да е сменяно, не зная. Така е купена от автосалон. Проблема е в показанията на термометъра. Първоначално е показвал максимална температура и перките са работели постоянно. Колата не е при мен и не зная какво точно не е наред в това табло, но ми казаха, че е по-добре да се смени - не подлежало на ремонт. Абе, казах им аз, че ще е набутване, ама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първата снимка таблото е с оборотомер до 7000+ оборота, а дизеловите са до 5000+, затова казвам че най-вероятно е сменяно. Иначе тези табла с малкия дисплей са френски Jaeger, проблемни са и аз също не съм чувал да подлежат на ремонт, както са ти казали.

 

Друг е въпроса че това което описваш звучи като проблем с температурния датчик на двигателя, а не със самото табло. Преди 2 седмици имах подобни проблеми - перките отпред въртяха на макс по 20мин след като съм изгасил двигателя, в същото време стрелката за тампературата на таблото не помръдваше от крайно ляво положение дори и след 30-40км каране. Смених датчика и всичко се оправи - сега таблото си показва правилно температурата, а перките се включват/изключват когато трябва.

 

 

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото е примерно. Не е от конкретната кола. Исках да покажа вида на дисплея. Никога до сега не съм се занимавал с Ауди и ми е интересно това, че са набутали чипа на имобилайзера в таблото. Още по-интересно ми е, че френските табла се оказват проблемни а качествените немски са трудни за намиране. 

За показанията на температурата, вероятно ще излезе датчик, но ще му дойде и на него реда. Благодаря на всички ви за съветите и успехи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблемът е само този който описваш, по-добре изобщо не пипайте таблото. Има голяма вероятност да си спестиш 200-300лв, ако смените първо датчика.

 

Дано да сме помогнали. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не обръщай внимание на глупости. Датчик за течност на чистачките и изгоряла крушка не ти трябва!

Окабеляването на тези датчици ще ти дойде солено. Визирам тези за изгорелите крушки. Смисъла от смяната на таблото е, да отчита коректно горивото и температурата. Вероятно трябва да изхвърля моето табло, защото не съм си сложил въпросните датчици...:nixweiss: Какво като не показваше колко гориво имам и карах на късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да питам и аз,смених таблото с цял фис,уж всичко направих,колата си пали и т.н.,но когато карам по- дълго ми светва на фиса иконка за масло жълта,че е на минимум.А маслото си е на макс,на старото с половин фис нямах такава икона и предполагам,че нещо просто му липсва и затова светва.Някой ако може да каже как да го шунтирам,иначе само се маха като престои колата,пак казвам маслото си е на макс,иначе имам датчик на картера,ма едва ли в него е проблема при положение,че на старото табло нямах такава иконо изобщо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На целия FIS ли ти светва (от датчика за налягане) или на горната 1/3 за (OIL min). Двете са от различни датчици и инфото в таблото влиза по различни пинове (и букси).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На горната 1/3 да,на малкия фис гледам,че такъв сигнал няма и си мисля,че кодирането не ми е правилно.Гледам,че има значение последните цифри какви са в зависимост интервалите за обслужване и дали има датчик на картера,но не мога да се ориентирам при положение,че аз имам датич уж за лонг лайф масла,но май е и за ниво този на картера?

 

PS:сега отидох да видя кодирането и то е 08143,а по мой сметки ми трябва 17144 с навигация съм и датчик за накладки,турбо бензин.Хубаво де ама като напиша кодинга не се променя неговия си и си остава 08143,нз каква може да е причината да не ми приема кода?Успях да променя само последбата цифра уж за вида на мотора,но първите 2 които ги дава за екстрите и датчиците не се променят!

Редактирано от apisabvgd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/26/2017 at 5:51 PM, bsdnikolov said:

На целия FIS ли ти светва (от датчика за налягане) или на горната 1/3 за (OIL min). Двете са от различни датчици и инфото в таблото влиза по различни пинове (и букси).

Може ли малко повече инфо,от къде идват сигналите,че нещо не ми приема кодирането и ще търся решение другаде!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам:

Ако купя от кола за части километража, дали ключовете (с ключалките естествено), от същата кола ще работят на друга без да се налага адаптирането им към имобилайзера отново?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, но можеш да зададеш този въпрос на тези хора и ще ти отговорят адекватно.

 

Да задам и аз един въпрос. Наистина ли ще смениш таблото, ключовете и ключалките на колата, вместо просто да си смениш температурния датчик на антифриза?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май няма да е той причината. При работещ мотор се изключват буксите и на двата датчика, но вентилаторите си продължават. Разбрах, че когато са я купували е била с паднал акумулатор. При подаване на ток от друга кола с кабели, неволно са разменили полюсите. Човекът при който е колата и се опитва да я вкара в ред ми каза, че температурата показва прегряване и перките въртят. Като почука термометъра, стрелката застава нормално и перките спират. Невероятно, но факт. Човека е технически грамотен, особено в ел. инсталациите. Аз също но с токовете не чак толкова, а Ауди ми е "тъмна Индия". 

п.с. завършил съм пловдивското "АВТО" преди 35 години и всичко от автомобила което не се е променило от тогава до сега ми е пределно ясно. Колите, без електрониката си поддържам сам. Това, за пояснение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, dsuzunov написа:

Да питам:

Ако купя от кола за части километража, дали ключовете (с ключалките естествено), от същата кола ще работят на друга без да се налага адаптирането им към имобилайзера отново?

Ако решиш да правиш подобно нещо ще ти трябва и компютъра от колата донор. Ключалки няма да сменяваш понеже на теб реално ти трябват само ампулите от вече обучените ключове и можеш просто да си ги прехвърлиш в твоите. Но да правиш подобно нещо е глупаво. Ще ти излезе доста по скъпо от колкото просто да си обучиш новото табло и ключовете след това...което не е кои знае каква философия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...